ציון “פלטינה+” לסאנדיסק בדירוג “מעלה 2014”: על אתיקה בעסקים, יחסי עבודה, מעורבות חברתית  ותרומה לקהילה

דירוג מעלה לשנת 2014 של מעלה, המדרג את החברות הגדולות במשק על פי עמידתן במגוון קריטריונים דוגמת היבטים אתיים בתהליכים עסקיים, יחסי עבודה, גיוון והכלה של עובדים, תרומה לקהילה ומעורבות חברתית של עובדים העניק לחברת סאנדיסק, המובילה העולמית המובילה העולמית בפתרונות אחסון פלאש, דירוג של “פלטינה+” – הדירוג הגבוה ביותר הניתן לחברות. סך כל הדירוג עמד על 96 נקודות (מתוך 100), עליה של נקודה לעומת ציון 2013 – שגם הוא היה בקטגוריית הפלטינה+.

על פי הדו”ח החברה קיבלה ציונים של 10 באתיקה בעסקים, ביחסי עבודה, בבריאות ואיזון בסביבת העבודה, במעורבות חברתית של עובדים, בשמירה על איכות הסביבה ו-10 באחריות תאגידית.

“נושאי האחריות והמחוייבות החברתית היא חלק בלתי נפרד מ’תעודת הזהות’ העסקית שלנו”, אומר שחר בר-אור, מנכ”ל סאנדיסק ישראל. “כאחד המעסיקים היותר גדולים בזירת ההייטק הישראלית, אנו – הנהלה ועובדים כאחד – פועלים לממש את האחריות הזו במגוון תחומים, מדאגה לרווחת העובדים, בגיוון כח העבודה, בתרומה לקהילה במעורבות בה ובשמירה על הסביבה”.

דירוג מעלה, בו לקחו חלק השנה 77 חברות, עם מספר עובדים מצרפי של כ-202 אלף איש, מהווה כלי לניהול תשתית האחריות התאגידית בחברות. הדירוג בוחן את החברות הגדולות במשק – חברות ציבוריות ופרטיות – על פי עמידתן בקריטריונים של אתיקה, סביבת עבודה, מעורבות קהילתית, איכות סביבה, ממשל תאגידי ודיווח.

תגובות סגורות