חדשות היום

BLU Products בישראל

חברת Real Time סלולר בע”מ גאה להכריז על השקת מכשירי הסמארטפון של המותג האמריקאי המוביל BLU Products בישראל.

BLU Products הוקמה בשנת 2009 ע”י חברת CT Miami, חברת ההפצה הגדולה בכל יבשת אמריקה בתחום הסלולר, מטרתה של BLU, הממוקמת במיאמי פלורידה, היא להציע טלפונים סלולריים מתקדמים במחירים אטרקטיביים במיוחד וזאת על מנת לאפשר ללקוחותיה ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית ביותר, מבלי להיכנס להוצאות גבוהות ומיותרות. כפי ש-BLU מצהירה, המכשירים ,Designed by BLU in Miami Assembled in China וזאת תוך שמירה קפדנית על בקרת איכות אמריקאית באמצעות בדיקות מקיפות על כל מרכיב תוכנתי וחומרתי, בטרם הוצאת כל מכשיר ומכשיר לשוק. נכון להיום מכרה החברה קרוב ל-20 מיליון מכשירים מבית BLU והיא נחשבת לאחת מיצרניות הסלולר בעלות הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם.

מנכ”ל BLU Products העולמי, סמואל אוהב-ציון, מוסר ש”אנו מאוד גאים ונרגשים להשיק את מותג BLU Products בישראל. עם התמקדות על עיצוב עוצר נשימה ורמת בנייה גבוהה במיוחד, מכשירי הסמארטפון של  BLU הפכו את החברה לאחת מיצרניות הסלולר בעלות הצמיחה המהירה ביותר בעולם. לאור התוצאות המאוד חיוביות להן זכינו בארה”ב, אמריקה הלטינית ואיי הקרביים, אנו מצפים להמשיך לבנות קהל מעריצים נלהב ע”י הרחבת עסקינו למחוזות חדשים והבאת מבחר חדש ומרגש ליותר ויותר לקוחות ברחבי העולם”.

לחברה משרדים ונציגים במיאמי, קולומביה, אקוודור, גוואטמלה, הונג קונג, מקסיקו, טרינידד וטובגו, וונצואלה. עד לא מכבר התמקדה החברה בשוק הדרום אמריקאי בהצלחה עצומה וכיום היא משלימה פריסה מרשימה בארה”ב. כניסתה של BLU Products לשוק הישראלי היא אבן דרך נוספת בתהליך צמיחת החברה והיא חלק מתהליך כניסה לעוד שווקים רבים בכל שאר חלקי העולם.

בשוק עמוס סמארטפונים מתקדמים במחירים גבוהים במיוחד או מכשירים זולים בעלי ביצועים מוגבלים, BLU היא חברה חדשנית בתחומה המציעה מכשירי סלולר בעלי מפרטים וביצועים ברמות הגבוהות ביותר, תחת בקרת איכות אמריקאית בלתי מתפשרת, במחירים שטרם נראו בישראל.

בשלב ראשון יושקו בישראל הדגמים הבאים:

Dash Music 4.0 – מכשיר בעל מסך 4 אינץ’ ברזולוציה 480×800 עם מעבד 2 ליבות במהירות 1.3GHz. לדגם הזה יש שטח אחסון של 4gb עם אפשרות להרחבת הזיכרון ע”י כרטיס Micro SD חיצוני. זיכרון העבודה עומד על 512mb. בנוסף ישנה מצלמה אחורית 3.2mpוזוג רמקולים סטריאופוניים בחזית המכשיר המעניקים חווית סאונד חסרת תקדים ברמות המחירים של המכשיר שנמכר במחיר צרכן של 649 ₪. ה-Dash Music 4.0 מגיע בשלל צבעים מרהיבים המעניקים לסמארטפון מראה צעיר ומדליק והוא פועל על מערכת הפעלה אנדרואיד4.2.2.

Life Play X – סמארטפון בעל מסך בגודל 4.7 אינץ’ ברזולוציית HD, 720×1280. המעבד בעל 4 הליבות פועל במהירות 1.5GHz ושטח האחסון עומד על 16gb עם אפשרות הרחבה. זיכרון העבודה עומד על 1gb. למכשיר מצלמה אחורית 8mp וקדמית 2mp. ה-Life Play Xקל (125 גרם) ודק (7.9 מ”מ) ומגיע בצבע שחור. במחיר צרכן של 999 ₪ בלבד קשה למצוא מכשיר משתלם יותר בשוק הסלולר הישראלי. גרסת האנדרואיד של הדגם הזה הוא 4.2.1.

Life Pure Mini – עם מסך בגודל 4.5 אינץ’ ברזולוציית HD 720×1280 ומעבד 4 ליבות 1.5GHz ה-Life Pure Mini מעניק חוויית תמונה וביצועים מהטובים ביותר שניתן למצוא בגדלי מסך שמתחת ל-4.7 אינץ’. בנוסף, הדגם הזה מתהדר בסוללה ענקית בקיבולת של3000mAh המבטיחה חיי סוללה חסרי תקדים. שטח האחסון עומד על 16gb וזיכרון העבודה היא 1gb. למכשיר מצלמה קדמית 8mp ואחורית 2mp. על מערכת ההפעלה (אנדרואיד 4.2.1) ממשק משתמש ייחודי, ללא מגירת יישומים או יישומונים (ווידג’טים) ובשילוב עם המידות הקטנות יחסית של המכשיר, למעשה מציע את האופציה הטובה ביותר בישראל לצרכנים השוקלים לנטוש את מכשיר האייפון שלהם לטובת אנדרואיד אך חוששים מהמעבר. יחד עם זאת ניתן להתקין על המכשיר כל לאונצ’ר חלופי הקיים בחנות הפליי של גוגל ולהשתמש במכשיר כמכשיר אנדרואיד רגיל לכל דבר מבלי לפגוע בביצועים. ה-Life Pure Mini מגיע בצבעי שחור או לבן ונמכר במחיר 1249 ₪ לצרכן.

Vivo 4.8HD  – הדגם הזה מגיע עם מסך מסוג Super Amoled בגודל 4.8 אינץ’ עם רזולוציה 720×1280. למעבד 4 ליבות 1.5GHz, האחסון 16gb וזיכרון העבודה עומד על 1gb. לחובבי צילומי “סלפי” יש מצלמה קדמית 5mp כאשר האחורית היא 8mp. ה-Vivo 4.8 HD קיים בצבעים לבן, ורוד, צהוב ושחור והוא דק במיוחד, רק 6.9 מ”מ. גרסת האנדרואיד היא 4.2.1 ומחירו לצרכן 1279 ₪.

Life Pure XL – מכשיר הדגל של BLU עם מפרט מהמתקדמים בשוק, מחירו 2099 ₪ בלבד. המסך הוא בגודל 5.5 אינץ’ ברזלוציית Full HD, 1080×1920. המעבד הוא מסוג Snapdragon 800 של חברת Qualcomm, 4 ליבות במהירות 2.2GHz. שטח האחסון עומד על32gb וזיכרון העבודה, 3gb המבטיחים ביצועים מהירים מהשורה הראשונה. ל-Life Pure XL מצלמת 16mp כאשר כל פיקסל הוא ברוחב 1.34 מיקרון המקנה איזון מושלם בין סך המגה פיקסלים לגודל כל פיקסל בודד. המצלמה הקדמית, 8mp, מגדיר מחדש את המושג “סלפי” ומאפשר למשתמש לצלם את עצמו באיכות חסרת תקדים. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 4.2.2. כמו ב-Pure Mini לדגם ה-XL יש ממשק משתמש נקי ופשוט וגם כאן ניתן להתקין לאונצ’ר חיצוני על מנת לקבל ממשק “רגיל” של אנדרואיד. התוכנה המתקדמת של ה-Life Pure XL מאפשרת הפעלה באמצעות מחוות, הדלקה באמצעות הקשה כפולה על המסך וגם כניסה ישירה למצלמת המכשיר (או לכל אפליקציה אחרת) ממצב המתנה, על ידי ציור אותיות על גבי המסך. למרות גודל המסך הענק המכשיר שוקל רק 152 גרם וקיים בצבעים שחור או לבן, בהמשך יגיעו צבעים נוספים.

חלק מדגמי BLU יקבלו עדכון גרסה לאנדרואיד 4.4 (קיטקט) כבר בשבועות הקרובים.

המכשירים נמכרים החל מהיום, ה-24 ליוני 2014, באתרי האינטרנט המובילים ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

בקרוב מאוד יגיעו עוד דגמים חדשים של BLU ובכללם הסמארטפון הדק בעולם, ה-Vivo IV.

Real Time סלולר בע”מ הינה החברה הגדולה והמובילה בישראל בשיווק שירותי טעינה דיגיטליים (פרי פייד) ללקוחות כל חברות הסלולר והמפעילים הבינלאומיים, יבוא ושיווק מכשירים סלולריים ויבואנים בלעדיים לאביזרי סלולר (Case mate). לחברה ארבעה חנויות סלולר הפזורות בעיר תל אביב והיא מוכרת למגזר הפרטי מכשירים סלולריים באמצעות אתרי החברה. החברה משווקת שירות תיקונים מורחב ללקוחות פרטיים ועסקיים ומעסיקה עשרות טכנאים במעבדה מרכזית הממוקמת במרכז תל אביב.

לדברי מנכ”ל Real Time סלולר בע”מ, אודי אזולאי “אנו גאים להשיק את מוצרי BLU בישראל ומאמינים שלראשונה יתאפשר ללקוח הישראלי לרכוש סמארטפון מתקדם ומעוצב במחיר המתאים לכל כיס. BLU הביאו למהפכה בהרגלי הקנייה של לקוחות הסלולר במדינות אליהן נכנסה עד היום ואין לנו ספק שהמהפכה הזאת תגיע גם לישראל.

מנהל מותג BLU בישראל, דניאל שולדנפריי, עיתונאי לשעבר בתחום הסלולר מסר ש”כמי שסקר את תחום הסלולר במשך שנים ובדק עשרות מכשירי סמארטפון מכל הסוגים במהלך התקופה הזאת, נדהמתי מאיכות הבנייה ורמת הביצועים של מכשירי BLU. אין ספק שבקרת האיכות האמריקאית ניכרת בכל דגם ודגם של BLU וסוף סוף נוכל להציע מצד אחד אלטרנטיבה ראויה למכשירים הכי מתקדמים בשוק, במחיר הרבה יותר סביר ומצד שני מוצר הרבה יותר איכותי מאלה שהכרנו עד כה, ברמות המחירים האלה”.

תגובות סגורות