חדשות היום

MakerBot מזמינה את בעלי האייפונים להדפיס לעצמם כיסוי מותאם אישית לטלפון

שיתוף פעולה של יצרנית מדפסות התלת-מימד השולחניות MakerBot עם בית העיצוב Fraemes, מאפשר לכל אחד להוריד דוגמאות כיסויי אייפון בשלל עיצובים עכשויים, להתאים אותם לצרכיו ולהדפיסם בבית

נמצא הפתרון לטובת מי שלא מוכן להסתפק בכיסויי אייפון סטנדרטיים, ולעתים בנאליים: יצרנית מדפסות התלת-מימד השולחניות, חברת MakerBot האמריקנית, בשיתוף פעולה עם חברת העיצוב Fraemes, מאפשרת מעתה לכל בעל אייפון לבחור לעצמו כיסוי ההולם את אופיו ורצונו, לבצע התאמות צבע והוספת טקסט ולהדפיס במדפסת התלת-מימד הביתית, או המשרדית. שיתוף הפעולה בין שתי החברות התבצע במסגרת תוכנית המפתחים של MakerBot, הפתוחה בפני כל מפתח המעוניין להגיע לקהילה הגדלה והולכת של משתמשי מדפסות התלת-מימד.

לפני מספר שבועות הודיעה MakerBot על כניסתה לשוק הישראלי. כשותף הישראלי נבחרה חברת סיסטמטיקס, ספקית פתרונות מחשוב ייעודיים לשוק הישראלי, המשמשת גם כנציגת חברות התיב”ם וניהול המידע ההנדסי SolidWorks ו – Dassault Systemes. מדפסות התלת-מימד של MakerBot משמשות כיום מובילי תעשייה רבים ברחבי העולם, ביניהם מהנדסים, אדריכלים, מעצבים ואנשי חינוך.

“כיסויים לאייפון הם אחד הפריטים היותר פופולריים בהדפסות תלת-מימד. כעת, עם האפליקציה החדשה של Fraemes, כל אחד, גם בלי כל נסיון עיצובי, יכול להדפיס לעצמו כיסוי אישי וייחודי”, אומר אריק שפט, מנהל תחום מדפסות תלת-מימד בסיסטמטיקס.

להורדת דגמי כיסויים

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות