חדשות היום

ה ETX-220A של רד זכה במקום הראשון בתחרות חדשנות בתחום הטלקום לשנת 2014

ה- ETX-220A של חברת רד, מוצר מוביל בעולם לתקשורת Carrier Ethernet בקצבים גבוהים זכה בפרס ה-“PCB Technology Leader Award” בקטגוריית הטלקום. התחרות הנחשבת, הנערכת מאז שנת 1988 ע”י חברת Mentor Graphics בארה”ב, היא הוותיקה ביותר בתעשיית ה-EDA) Electronic Design Automation). המשתתפים בתחרות העולמית הם המהנדסים ועורכי המעגלים הטובים בעולם, העושים שימוש בשיטות החדשניות ובכלים המתקדמים ביותר כדי להתמודד עם אתגרי העריכה המורכבים של מערכות ה-PCB.

ה-ETX-220A  תוכנן  על ידי מהנדסי חברת רד. המעגל המודפס מבוסס על טכנולוגיית ה-Ethernet NTU FPGA של רד, והוא מורכב מ- 15,275 פדים וממשקי 1GbE ו- 10GbE. מתכנני הלוח התמודדו בהצלחה עם מספר מגבלות דוגמת גודלו, מספר השכבות  ואילוצי העריכה. לדברי השופטים, הצוות של רד תכנן את המוצר תוך יישום חשיבה חדשנית כשהוא עושה שימוש בכלי המאפשר עריכה מקבילית על ידי מספר עורכים. לטובת בדיקות האיכות השתמש הצוות בטכניקות signal integrity ו- power integrity. קריטריונים נוספים לבחירה היו: מורכבות העריכה, ההתמודדות עם המגבלות ואתגרים ופתרונות חדשים שעלו במהלך התכנון.

“הפרס מבטא מובילות טכנולוגית וחדשנות ומשקף את ההערכה הרבה שיש בתעשייה למוצרים שלנו ולטכנולוגיה המתקדמת בה אנו עושים שימוש”, אומר אופיר פוקס, סמנכ”ל מחקר ופיתוח של רד. “המהנדסים שלנו הם מהמובילים בתחומם והם מביאים איתם ידע וניסיון שבא לידי ביטוי בפיתוח מוצרים שנחשבים כיום לטובים בעולם”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות