חדשות היום

מוטורולה סולושנס משקיעה ב-VocalZoom

שיתוף הפעולה יניב איכות קולית ברמה חדשה במערכות תקשורת ותמיכה בטכנולוגיות מבוססות קול בתחום ביטחון הציבור

שאמבורג, אילינוי, ארה”ב ויוקנעם ישראל, 7 בינואר 2015. מוטורולה סולושנס, באמצעות זרוע ההשקעות שלה, מוטורולה סולושנס ונצ’רס קפיטל, השקיעה בחברת VocalZoom, ספקית מובילה של חיישני דיבור המרחיבים יכולות בתחום זה. פרטי העסקה לא נמסרו.

חברת VocalZoom פיתחה מיקרופון אופטואלקטרוני ייחודי שמסוגל לשפר באופן משמעותי את איכות הקול תוך התגברות על כל רעשי רקע. הטכנולוגיה יוצרת מעין “תא ווירטואלי” המבודד רעשים מחוצה לו ומאפשר שיפור משמעותי של איכות הקול ובידודו. אלה הם המרכיבים המרכזיים שחסרים כיום לשימוש נרחב באפליקציות מבוססות דיבור במכשירי רדיו וסמארטפונים.

ההשקעה של מוטורולה סולושנס ב-VocalZoom היא מרכיב באסטרטגיה של החברה שנועדה לשדרג את היכולות של מערכות תקשורת למשימות קריטיות. זאת באמצעות קישור גופי חירום והצלה וכן לקוחות מסחריים לנתוני זמן אמת ובינה עסקית ברמה גבוהה מבעבר. במסגרת מאמציה הנמשכים להרחיב את גבולות החדשנות, מוטורולה סולושנס מאמינה כי הטכנולוגיה של  VocalZoom יכולה לפרוץ גבולות חדשים בתחום הפקודות הקוליות ושיתוף מידע בין חברי צוות בשטח באמצעות מכשירים, גם בסביבה רועשת ובלהט של אירועי פשיעה. טכנולוגיה מבוססת קול היא אחת מהדרכים הרבות שבהן מוטורולה סולושנס מגדירה את עתיד התקשורת למשימות קריטיות של גופי ביטחון הציבור.

עמי איזקוב, מנהל מוטורולה סולושנס ונ’צרס קפיטל בישראל: “אנו בוחנים כל העת חברות מעניינות בישראל במגוון תחומים טכנולוגיים, שעשויות להיות בעלות ערך אסטרטגי עבור מוטורולה סולושנס. אנו מאמינים כי הטכנולוגיה הייחודית של VocalZoom יכולה להוסיף ערך משמעותי ללקוחות שלנו ולבדל את הפתרונות שלנו, שחלקם פותחו בישראל. הבידול הפוטנציאלי, המאפשר איכות קולית ברמה גבוהה, הוא אחת הסיבות שהובילו להחלטתנו להשקיע ב-VocalZoom. תהיה זו החברה הישראלית הרביעית בפורטפוליו של מוטורולה סולושנס ונצ’רס קפיטל”.

פול שטיינברג, טכנולוג הראשי (CTO) מוטורולה סולושנס: “ל-VocalZoom יש את הפוטנציאל להיות הגורם הקובע האם לוחם אש יוכל לקבל או לשלוח מידע חיוני בסביבה רועשת, בעתות חירום וסכנה של שריפה. עבור אנשי משטרה הסבת הראש כדי לדבר בקשר יכולה לחרוץ את גורלם לחיים או למוות, שלהם ושל האנשים שעליהם הם מגינים. כן יקבע הדבר האם פושע ייתפש או יברח”.

יחיאל קורץ, יו”ר VocalZoom: “המיקרופון האופטי של VocalZoom היא הטכנולוגיה היחידה שאינה מושפעת על ידי רעש רקע כלשהו ויש לה את הפוטנציאל לספק בהירות קולית בכל מצב. אנו נרגשים לשתף פעולה עם מוטורולה סולושנס, שמספקת לנו הזדמנויות חדשות בשוק גדול ואסטרטגי”.

משקיעים נוספים בסבב הגיוס הנוכחי כוללים את המשקיעים הקיימים: 3M ו-OurCrowd וכן משקיע חדש FueTrek (יפן)

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות