חדשות היום

מטריקס משיקה את 8300 – זרוע ייעודית שתספק פתרונות ושירותים עבור קהיליית הסטארטאפים וחברות טכנולוגיה

חברת מטריקס מכריזה על השקת זרוע עסקית חדשה בשם “8300”, שתתמקד ותתמחה באספקת פתרונות ושירותים טכנולוגיים ועסקיים לחברות סטארט אפ וטכנולוגיה ישראליות. 8300, אשר תפעל כגוף ייעודי, תישען על מומחיות החברה במגוון רחב של עולמות הטכנולוגיה והמיחשוב, מציעה לסטארטאפים ולחברות טכנולוגיה שירותים ופתרונות מותאמים  לצורכיהם בכל שלב מרגע הקמתם, לרבות בגמישות העסקית הנדרשת, לוחות הזמנים המהירים לאספקת הפתרונות המותאמים לסטארט אפים בשלבי חיים שונים ורמת המקצועיות הנדרשת.

ההחלטה של מטריקס על הקמת 8300 כזרוע ייעודית לסטארטאפים, נובעת בין היתר מהבנת הצרכים הרבים והמיוחדים של החברות לקבל מגוון רחב  של שירותים מקצועיים במהירות שיא, בגמישות מקסימאלית ובחזית הטכנולוגיה, שיאפשרו להם  Time To market  מהיר, יעיל  וטוב יותר. כל זאת תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ומחויבות לשמירה והגנה מלאה על הקניין הרוחני של הסטארט אפ.

בין השירותים ש-8300 תציע לסטארטאפים: ייעוץ וליווי טכנולוגי משלב בחירת הטכנולוגיה והארכיטקטורה ולאורך כל מחזור החיים של המוצר, שירותי פיתוח ובדיקות תוכנה במגוון מודלים עסקיים, פתרונות ושירותי ענן לרבות DevOps, פתרונות טכנולוגיים בתחומי Analytics  וביג דאטה, מובייל, אבטחת מידע ועוד. כמו כן תציע 8300 שירותי משאבי אנוש וגיוס גמישים כגון הצבת מנהלי גיוס ומשאבי אנוש בחלקיות משרה או במשרה מלאה בהתאם לצרכים של החברות בכל שלב בו הן נמצאות.

כערך מוסף משמעותי, יזכו לקוחות 8300 גם לייעוץ וליווי עסקי על ידי מנטורים מובילים מטעמה ומטעם מטריקס, בנושאים הקשורים לגיבוש תוכנית עסקית, מיפוי שוק ופיתוח עסקי, קישור למקבלי החלטות בקרב חברות וארגונים וחיבור למנהלים מובילים בחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם במגוון רחב של תחומים, לבחינת שיתופי פעולה ועוד.

לדברי רונן אנגלר, סמנכ”ל המכירותומוביל פעילות 8300, “ישראל היא אומת סטארטאפים מובילה עם אלפי סטארטאפים פעילים, שנדרשים למגוון רחב של שירותים ופתרונות על מנת לצאת לשוק במהירות ובצורה הטובה ביותר. לאורך השנים צברנו ידע וניסיון רב בעבודה עם סטארטאפים במגוון תחומים והקמת 8300 למעשה רותמת ומרכזת במקום מרכזי אחד ונגיש את כל הידע, הניסיון והמומחים הרבים של מטריקס במגוון התחומים, יחד עם מגוון ומיטב הפתרונות והשירותים הטכנולוגיים שאנו יודעים להציע. כל זאת במודל עבודה גמיש, מקצועי וזמין 24/7, המותאם לצרכים ולאופן הפעילות הייחודי של הסטארטפים”.

אנגלר מוסיף כי “לקוחות 8300 יזכו בנוסף גם לחיבור לאקו סיסטם העצום של מטריקס שכולל מומחים ומובילים טכנולוגיים, מנהלים ומקבלי החלטות מקרב חברות וארגונים מובילים, מערך שותפים עסקיים וחברות טכנולוגיה מובילות בישראל ובעולם. חיבור וקישור לגורמים אלו יוכלו לסייע לסטאראפים ליהנות מחשיפת פתרונותיהם בקרב אותם מקבלי החלטות וחברות כאבן דרך משמעותית בדרך להצלחתם”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות