חדשות היום

סאנדיסק מכוונת לתחום מחשוב הביג דטה ויוצרת קטגוריה חדשה באחסון הארגוני – InfiniFlash

חברת סאנדיסק, המובילה העולמית בפתרונות אחסון, חשפה פלטפורמת אחסון מבוססת פלאש, היוצרת קטגוריה חדשה עבור תעשיית ה-IT, שהוגדרה על ידי חברת המחקר IDC כ”פלאש ביג דטה”. מערכת ה- InfiniFlashשל סאנדיסק שנבנתהבאמצעות קוד פתוח, מספקת קיבולת מסיבית, ביצועים יוצאי דופן ואמינות גבוהה לעבודה בסביבות ביג דטה והייפרסקייל, תוך הורדת עלויות ומורכבות הדטה סנטר. InfiniFlashאף מציע פריצת דרך בתמחור פתרון החומרה המבוסס על פלאש – פחות מדולר אחד לגיגה-בייט.

על פי חברת המחקר IDC, שוק מערכות האחסון הארגוניות מבוססות פלאש, בין אם מלאות או היברידיות, הציג גידול דו-ספרתי בחמש השנים האחרונות, כשבשנת 2014 היקף השוק הכולל עמד על 11.3 מיליארד דולר. הגידול מונע ברובו על ידי המעבר המהיר לפלטפורמות מחשוב חדשות, הנובע מגידול בנפח האיחסון, בכוח המחשוב ומההתאמה לעידן של כח אדם נייד, מדיה חברתית פעילה, אנליטיקה של ביג דטה ומחשוב ענן.

פלטפורמת ה- InfiniFlash, המוגדרת כפלטפורמת אחסון הדור הבא, זמינה בשלוש תצורות: IF100, IF500, IF700, ומציעה ביצועים גבוהים פי חמישים ואמינות גבוהה פי ארבעה, עם צריכת חשמל הנמוכה ב-80 אחוז בהשוואה לכוננים הקשיחים המסורתיים (HDD) ולמערכי אחסון פלאש קיימים. המערכת מתוכננת לכלול 64 כרטיסים בקיבולת של TB8 לכרטיס. בסך הכל, מספקים הכרטיסים חצי פטה-בייט (512 טרה-בייט) של אחסון, היכולים להתחבר לעד 8 שרתים.

סאנדיסק ממשיכה לעבוד עם שותפי OEM כדי להביא פתרונות פלאש חכמים לשוק. החברה מעמיקה את קשריה עם שותפים עסקיים, ערוצי מכירה ואינטגרטורים, כדי להטמיע את InfiniFlashופתרונות פלאש אחרים של סאנדיסק אצל לקוחות ארגוניים והיפרסקייל.

 

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות