חדשות היום

נובה רוכשת את ReVera – יצרנית מובילה של פתרונות מדידה בטכנולוגיתX-Ray על מנת לחזק את מעמדה התחרותי

ספקית מובילה של פתרונות מדידה אופטית לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, הודיעה היום על רכישת ReVera, חברה רווחית אמריקאית בבעלות פרטית הממוקמת בקליפורניה. הרכישה, הכפופה לתנאים המקובלים בסגירת עסקאות מסוג זה, צפויה לתרום 25-30 מיליון דולר להכנסות השנתיות של נובה וצפויה להניב גידול  ברווח למניה על בסיס GAAP-NON תוך 12 חודשים מהשלמת העסקה.

נובה תרכוש 100% מהון המניות של ReVera, על בסיס מאזן נקי ממזומנים ומחוב, עבור 46.5 מיליון דולר שימומנו מיתרות המזומנים הקיימות של נובה. ההנהלה צופה כי הרכישה תיסגר עד אמצע חודש אפריל, 2015.

ReVera הינה יצרנית מובילה של פתרונות מדידה בתחום ה-X-Ray לאפיון חומרים בתהליכי ייצור מתקדמים בתעשיית המוליכים למחצה. המוצרים של ReVera ממוקדים במדידה של הרכב חומרים (composition) ושכבות דקות (film thickness) בשלבים הקריטיים ביותר של תהליך ייצור המוליכים למחצה. הסינרגיה בין טכנולוגיית המדידה של נובה,לבקרת תהליכי ייצור באמצעים אופטיים ((Optical CD, וטכנולוגיית ה-X-ray Photoelectron Spectroscopy (XPS)  הייחודית של ReVera, תספק את סל הפתרונות המתקדם ביותר לתהליכי ייצור בדורות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.

“אנו גאים ברכישה אסטרטגית זו, המאפשרת לנו להאיץ את צמיחתנו  תוך שמירת  מודל הרווחיות של נובה  ומתן ערך ייחודי לבסיס הלקוחות שלנו.” אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ”ל נובה. “שילוב זה של טכנולוגיות משלימות, יוצר היצע חדשני של פתרונות מדידה לתעשיית המוליכים למחצה ומתמקד באתגרים הגדלים של בקרת תהליכים בדורות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. טכנולוגיית ה–X-Ray הייחודיתשל ReVera משלימה את טכנולוגיית ה-Optical CD של נובה ותאפשר לנו לחזק את מעמדנו בשוק יצרני ה-Memory וה-Logic.”

“החלטת נובה לרכוש את ReVera היא אבן דרך משמעותית בהתפתחות של החברה. אנו רואים במהלך זה הזדמנות גדולה לשילוב הטכנולוגיות הייחודיות של שתי החברות ויצירת היצע מוצרים ופתרונות משלימים, אשר ייתן מענה מיטבי לאתגרים העתידיים של התעשייה. אנו מאמינים שהיצע הפתרונות המשולב  יגדיל את מרחב ההזדמנויות שלנו וישפר את יכולותינו לתת מענה לבסיס הלקוחות של שתי החברות. אנו נרגשים מאוד מהמהלך ומצפים להצטרף לצוות של נובה” אמר גלין דיוויס, נשיא ומנכ”ל ReVera.

 

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות