חדשות היום

אודיוקודס ו-NACR האמריקנית מרחיבות את השותפות בתחום פתרונות התקשורת

אודיוקודס זכתה לדירוג “שותף מועדף” בתכנית השותפים של NACR ותזכה לשיתוף פעולה באסטרטגיית המכירות והשיווק שלה בתחום Microsoft Lync ופתרונות נוספים

אודיוקודס (ת”א: אודק; נאסד”ק: AUDC), ספקית מובילה של פתרונות משולבים של קול ונתונים המאפשרים לארגונים ולספקי שירותים לעבור לרשתות VoIP, הכריזה היום כי זכתה בדירוג “שותף מועדף” (Preferred Partner) בתכנית השותפים של NACR.

NACR היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות ושירותי תקשורת מתקדמים. היא משמשת יועצת מהימנה עבור יותר מ-5,500 לקוחות, הכוללים עסקים קטנים וגם תאגידים בינלאומיים וחברות Fortune 100. NACR עובדת בשיתוף פעולה קרוב עם אודיוקודס ועם חברות חדשניות נוספות, על מנת לשלב את הטכנולוגיות החדשניות ביותר מעולם החומרה, התוכנה והיישומים בתוך הפתרונות המתקדמים שלה למגזרי השוק השונים.

תכנית השותפים של NACR נועדה לזהות שותפים מצטיינים, לטפח עמם שותפות ארוכת-טווח ולקדם את הפתרונות שלהם בקרב לקוחותיה. שותפיה של NACR מדורגים בשלוש קבוצות איכות על פי קריטריונים שונים, כגון נתח שוק ורמת תמיכה, הכנסות, ייצור לידים, רמת ההכשרות וטיב שירות הלקוחות. בהתאם לגובה הדירוג, NACR מעניקה לשותפותיה תמיכה בשיווק ובפיתוח עסקי, ומסייעת לקדם את יכולות החברה ואת התועלת שהיא מביאה ללקוחות במגזרים השונים.

“אודיוקודס היא שותפה ותיקה שלנו, בעלת מגוון עשיר של פתרונות איכותיים הכוללים את פתרונות One Voice למיקרוסופט Lync,” אמר גארי פירס, מנהל תחום מיקרוסופט ותקשורת אחודה ב-NACR. “יחדיו, אודיוקודס ו-NACR מציעות פתרונות קול מקצה לקצה, הניתנים ליישום, ניהול ותמיכה על גבי כל פלטפורמת תקשורת לבחירת הלקוח. שיתוף הפעולה עם אודיוקודס כ”שותף מועדף” בהמשך 2015 יאפשר לנו להמשיך ולהוביל באספקת פתרונות מתקדמים עם הפיכתו של מיקרוסופט Lync ל-Skype for Business”.

“אנו באודיוקודס גאים על הזכייה בדירוג “שותף מועדף” בתכנית השותפים של NACR – ואנו שמחים לעבוד יחד ולהמשיך לתמוך בלקוחותינו אשר מאמצים את פתרונות מיקרוסופט Lync ומתקדמים לעבר Skype for Business,” אמר נמרוד בורובסקי, סמנכ”ל השיווק של אודיוקודס. “השותפות עם NACR מבטיחה שלקוחותינו יזכו תמיד לפתרון הטוב ביותר, אשר עונה על כל צורכיהם בתחום שירותי הקול, כמו גם תקשורת אחודה, שיחות וידיאו ויישומים נוספים אשר משפרים את שיתוף הפעולה העסקי בארגון ואת חוויית לקוחות הקצה שלו”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות