חדשות היום

PayPal מקימה בישראל מרכז מחקר ופיתוח בתחום אבטחת מידע

ומכריזה על רכישת חברת CyActive כצעד ראשון בהקמת המרכז החדש

ענקית התשלומים העולמית PayPal מכריזה היום על הקמת מרכז מחקר ופיתוח נוסף בישראל, שיתמחה בתחום אבטחת מידע. כצעד ראשון בהקמתו מודיעה החברה על רכישתה של חברת הסטארט-אפ המקומית CyActive, המתמחה בפיתוח טכנולוגיה ייחודית לחיזוי וזיהוי של תוכנות זדוניות בתוך מערכות ממוחשבות (Anti-Malware).

לדברי ג’ון נאי (John Nai), סגן נשיא לתחום אבטחת המידע ב- PayPalהעולמית: “תפקידה החשוב ביותר של PayPal הוא בראש ובראשונה שמירה על כספם של מיליוני לקוחותינו ברחבי העולם. לשם כך, אנו ממקדים את מרב המאמצים שלנו במציאת דרכים להפיכת המערכות שלנו לבטוחות עוד יותר, על ידי פיתוח הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. עם הקמת המרכז החדש, והצטרפותה של CyActive ל-PayPal, אני משוכנע שכעת ביכולתנו להציע ללקוחותינו דרכים טובות עוד יותר על מנת להגן עליהם”.

חברת CyActive הוקמה בשנת 2013בפארק הסייבר הלאומי בבאר שבע. החברה מפתחת טכנולוגיה ייחודית לחיזוי וזיהוי של תוכנות זדוניות במערכות ממוחשבות (Anti-Malware) ובכך למנוע פרצות אבטחה חמורות. הצטרפותם של צוות המומחים של CyActive תוסיף ל- PayPalיתרון תחרותי בינלאומי בתחום אבטחת המידע.

הבחירה בישראל להקמת המרכז החדש מהווה הוכחה ליכולות המקומיות, שהפגין מרכז הפיתוח בתל- אביב, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות למניעת הונאות ואיתור סיכונים.

עובדי חברת CyActive ומייסדיה לירן טנקמן ושלומי בוטנרו, יצטרפו לחברת PayPal כעובדים מן המניין במרכז הפיתוח החדש שיוקם בישראל. המרכז יעסוק בפיתוח טכנולוגיות לאיתור וזיהוי תוכנות זדוניות.

רכישת CyActive התבצעה על פי תנאי הסגירה המקובלים, לרבות אישורים רגולטוריים והעסקה צפויה להיסגר ברבעון השני השנה.

 

תמונה של CyActive – קרדיט: סטודיו ג’יימס

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות