חדשות היום

New-Tech Exhibition 2015

ב-19-20 במאי נערכה התערוכה הבינ”ל לענף ההיי-טק והאלקטרוניקה – תערוכת ניו-טק 2015.

התערוכה אורגנה והופקה ע”י חברת New-Tech Events. בתערוכה הציגו כ-150 חברות המייצגות אלפי יצרנים והשתתפו כעשרת אלפים אנשים.  במסגרת התערוכה נערכו מגוון כנסים ואירועים מקצועיים: הפורום השנתי למנהלי רכש, הכנס לפיתוח וייצור אלקטרוניקה רפואית, כנס רובוטיקה ואוטומציה, הכנס השנתי לתקשורת RF ומיקרוגל, וועידת חברות ה-Start-Up, הכנס השנתי לראייה ממוחשבת Machine Vision 2015, כנס IoT, כנס Produtech, כנס Opto-Tech  וכנס  PCB של חברת מנטור גרפיקס.

התערוכה מהווה את המפגש השנתי הגדול והבינ”ל המשמעותי ביותר בישראל לתעשיית האלקטרוניקה וההיי-טק ומאפשרת לחברות בארץ ובחו”ל להגיע לכל מקבלי ההחלטות, אנשי ההנדסה, הייצור והרכש בשוק הישראלי. אורחים ומבקרים רבים שהגיעו מחו”ל, הביעו את שביעות רצונם והערכתם לגודל התערוכה, כמות ואיכות המבקרים. התערוכה התאפיינה באווירה מצוינת ויצרה הזדמנויות עסקיות רבות למציגים ולמבקרים הרבים.

חברת ELECTRONDART

רן מי-פז סמנכ"ל חברת אלקטרונדארט

רן מי-פז סמנכ”ל חברת אלקטרונדארט

אלקטרונדארט ישראל היא הנציגות הבלעדית של CARLISLE העולמית אשר מתמקדת בכל הקשור למחברים וכבלים בעלי אוריינטציה תקשורתית לשוק ה-HIGH END הצבאי והתעופתי. “המחברים של CARLISLE ייחודיים מאד בשל יכולתם למנוע את “ניחות האות”, אומר רן מי-פז מנכל אלקטרונדארט ישראל. “קבוצת מחברי ה-RF החדשה שלנו HDRFI, מאפשרת עבודה במהירויות של 40 ג’יגה הרץ. רכיבי ה OCTAX מאפשרים העברת תקשור שח עד 10 ג’יגה בייט על גבי קווי נחושת, מה שמאפשר ללקוחות שלנו להישאר עם המוצר שכבר קיים אצלם ורק להחליף רכיב מסויים ולשפר את הביצועים במחיר נמוך יחסית”. אלקטרונדארט הציגה גם את ה-ETHERNET SWITCH רכיב ממוזער בעל 20 פורטים וקצבים של 10/100/100 MPBS למערכות אוויוניות.

חברת SAMTEC

צוות חברת סמטק ישראל

צוות חברת סמטק ישראל

סמטק הציגה בתערוכה את קו המוצרים החדש שלה מבוסס סיבים אופטיים ומיקרואלקטרוניקה. אלן מקלין, מנהל מכירות אירופה סיפר כי הרכיבים החדשים מאפשרים להעביר תחום תדרים רחב יותר שאינו מתאפשר ברכיבים מבוססי נחושת. עופר דימנט, מנכל סמטק ישראל, הוסיף כי הרכיבים החדשים יכולים להתבסס גם על מוליכי נחושת וגם על מוליכים אופטיים וכל זה בשימוש זהה של בסיס הרכיב היושב על המעגל המודפס, על פי דרישת הלקוח.  סמטק הציגה רכיב אופטי,  מבוסס  טכנולוגייה מתקדמת ביותר – FIRE FLY המאפשר להוליך תדר מהיר ישירות מהצ’יפ ולעקוף את המערכת. עופר דימנט, הוסיף וסיפר כי ה chip package  של סמטק יודע להציע ללקוח מארזים שלמים כולל תכנון ועריכת הביצועים. סמטק מציעה גם תכנון מושלם של הסיגנל החל מאפליקציה ספציפית ועד תכנון מערכת שלמה.

חברת AVNET

צוות חברת אבנט ישראל

צוות חברת אבנט ישראל

אבנט הציגה בביתן גדול ומרשים בתערוכה. כנציגה מורשית לשיווק והפצה של למעלה מ-140 יצרנים התמקדה השנה אבנט בכעשרה יצרנים מובילים שהציגו טכנולוגיות חדשות לשוק וזכו להתעניינות רבה.

בנושא מערכות משובצות הושם דגש על Windows Embedded שבקרוב מוציאה באופן רשמי את מערכת ההפעלה Windows 10. על מערכת זו נאמר שהיא מהווה את השינוי המשמעותי ביותר שנעשה אי פעם בהתפתחות מערכות ההפעלה שלWindows והציפייה היא שהשוק יקבל ויאהב אותה יותר מכל אחת ממערכות ההפעלה שיצאו עד כה!

בנוסף הוצגו כרטיסי SOMs – System On Module, מוצרי מדף מבוססי הרכיב Zynq של חברת Xilinx עם מעבד ARM חזק ולוגיקה מיתכנתת, שנותנים מענה מוכן לטווח רחב של יישומים. הכרטיסים בתקן תעשייתי וניתן להזמינם בשינויים תפורים לצרכי המשתמש.

בנושאי תאורה, תחום נוסף שאבנט החלה לשווק במרץ בשנתיים האחרונות, הוצגו פתרונות מערכתיים בתחום התאורה המתקדמת מבוססת לדים של מגוון יצרנים. מעבר ללדים עצמם, הושם דגש על הסביבה התומכת כולל דרייברים מתקדמים המאפשרים עמעום ויכולות תקשורת, עדשות לכוון מדויק של אלומת האור לפי צרכי הלקוח, מפזרי חום, פרופילי חברת Molex, הציגה פתרונות כבילה וממשקי משתמש לפי דרישת לקוח וכן פתרונות מיוחדים לשוק הרפואי – מחברים, כבלים רפואיים ויכולות מזעור מרשימות.

חברת ליניאר טכנולוגיות (Linear Tech). הציגה בביתן ממירי מתח מסדרת המיקרו מודולים – פתרונות אינטגרטיביים בנצילות גבוהה ובגודל מזערי (6 מ”מ על 6 מ”מ בגובה 1.8 מ”מ), עם מגוון רחב של מתחים וזרמי יציאה. בנוסף פתרונות Mixed Signals, ADC, DAC (2.5G) ,Surge Protectors וכמובן היצע מרשים של רכיבי ניהול הספק שונים ומגוונים.

חברת TI הציגו בביתן אבנט את פתרונות הרכיבים אשר שוחררו לשוק לאחרונה, ובניהם: מיקרו בקרים ממשפחת MSP432 ומיקרו מעבדים ממשפחת A437X, פתרונות בנושא קישוריות Wi-Fi ו-BLE, סנסורים קיבוליים והשראתיים ואת טכנולוגיית DLP הפורצת דרך בתחום המקרנים והסורקים השונים. חברת Freescale הציגו בביתן פתרונות בנושא מיקרו בקרים ממשפחת Kinetis ובניהם את מיקרו הבקר הזעיר

 ומיקרו מעבדים ממשפחת I.MX6, וכן פתרונות טעינה אלחוטיים מתקדמים. פתרונות Freescale מבוססי ARM מתאימים במיוחד למערכות בקרה, לתחום המוצרים הלבישים דלי ההספק ואף לרמת ניהול שרותי ענן מרובי משתמשים.

חברת Avago הציגו בביתן פתרונות RF מתקדמים בחזית הטכנולוגיה לתדרי Ku ו-Ka, מגברים דלי רחש עם רמת רעש נמוכה מ-1db, פתרונות לממשקי סיבים אופטיים מהמהירים והקטנים בשוק, ובנוסף הציגה את המצמדים האופטיים לדחיפת טרנזיסטורים מבוססי טכנולוגיית FET ו-IGBT בעלי יכולת דחיפה של עד 4A.

חברת ARROW

אלדד יסעור מנכ"ל חברת ארו ישראל

אלדד יסעור
מנכ”ל חברת ארו ישראל

ארו החלה לפני שלש שנים בקמפיין עולמי אשר דיבר על  לחשוב “five years out” ו-“guide innovation forward”  שלמעשה דיבר על כך שהחלק של ארו היא ללוות את הלקוחות שלנו במסע החדשנות שלהם ולעזור להם להציג לעולם את המוצר הבא שישנה את העולם בראיה של 5 שנים קדימה.

השלב הבא של הקמפיין היא ההבנה שכל התעשיה שלנו סובבת סביב החדשנות ולמעשה המניע שלה הם היזמים/המפתחים/האנשים עם החזון, ויש לתת להם את הכבוד והבמה תחת הכותרת Heroes of Innovation. בקמפיין זה ארו מוחה נגד התופעה התרבותית הרוווחת בעולם שחוגגת ומקדשת דברים רגעיים ושטחיים כמו סרטון אחרון שהופץ באינטרנט, או סלבריטאים לרגע ומציגה את השאלה “למה זה קורה?”, מדוע אנו משתגעים אחרי סירטון של איזה חתול שרץ באנטרנט או כל מני שטויות שהאנשים עושים רק בכדי להיות מפורסמים?, מדוע ממציאים שמבלים שנים ועושים את חיינו בטוחים יותר, בריאים יותר, ירוקים יותר וטובים יותר הם כמעט לא ידועים?, האם לא הגיע זמן שנכיר את האנשים שעושים את הדברים שהופכים את העולם לטוב יותר?, לדוגמה אנשים שפתחו ציוד רפואי שמציל חיים או יד ביונית אנרגיה ירוקה וכו..

בקמפיין החדש אחר שעלה באמריקה והתחיל באירופה במסגרת תחרות הארוויזיון ושבמסגרתו ארו תפרסם בכל פעם ממציא אחר, ארו רוצה להודות ולהוקיר את הגיבורים של החדשנות, הם אלה שתרמו לחברה עם חשיבה יוצאת דופן וחדשנות מהפכנית. אלה שהצליחו להביא את העתיד להווה על ידי השקעה של שעות, חודשים ושנים אין ספור על פתרונות לשאלות שחשבו שאי אפשר לענות עליהם. גיבורים אלה מחויבים ומסורים להנעת האנושות קדימה ,אלו האנשים שארו רוצה ללוות במסעם ולסייע להם להגשים את יעודם ובכך להפוך את העולם למקום טוב יותר. אנשים אלו הם ה-Heroes of Innovation.

במסגרת תערוכת NEW-TECH ערכה ארו ישראל ערב לקוחות וספקים שהגיעו במיוחד מחו”ל שם הוצג הקמפיין לראשונה בישראל וכלל סרטונים על ממציאים בולטים שישנו את פני העתיד. במהלך התערוכה אירח המנכ”ל בישראל אלדד יסעור את מר. סטפנו קולטו סמנכ”ל מכירות איטליה ישראל ויוון ואת אמיר שרמן שמנהל את מכירות STM וה-SOM באירופה. בארו מתמקדים השנה בתחום הפתרונות ל-IoT וה-SoM שצובר תאוצה רבה וגם פתרונות של מכלולים ע”מ לאפשר ללקוח זמן פיתוח קצר.

חברת FCI

צוות חברת FCI

צוות חברת FCI

חברת FCI מתמחה בפתרונות חיבוריות, אופטיקה ומכלולי כבילה עבור מגוון ישומים כגון: תקשורת, אחסון נתונים, אלקטרוניקה, תעשייה ולשוק הרפואי. FCI הציגה השנה בתערוכה את קו המוצרים החדש ExaMAX הנותן פתרונות חיבוריות למהירויות גבוהות החל מ-25GB/s ועד 56Gb/s ובמחירים תחרותיים.

חברת ANALOG

צחי פטל, מנכ"ל חברת אנלוג ישראל

צחי פטל, מנכ”ל חברת
אנלוג ישראל

חברת אנלוג ציינה השנה בתערוכה 50 שנות פעילות במתחם מרשים המציין כל עשור של עשייה, בנוסף לשתי נציגותיה בישראל שהציגו גם הן בתערוכה: פיניקס טכנולוגיות וחברת ניסקו. צחי פטל: “50 שנה עברו מהר, השנה אנלוג חוגגת 50 שנה להיווסדה ועכשיו אנחנו מחפשים את האתגרים הבאים שלנו. אנחנו מנסים להמציא את עצמנו מחדש יחד עם שימור מה שאנחנו עושים טוב. הכיוון נראה חיובי ופה בתערוכה אנחנו חוגגים יחד עם הלקוחות שלנו”.

חברת MINI CIRCUITS

דניאל יעקובי, מנכ"ל חברת MCDI

דניאל יעקובי, מנכ”ל
חברת MCDI

MINI CIRCUITS ישראל מגוון רחב של רכיבים: גנרטורים, מדי הספק, מטריצות, סוויצ’ים, מדי תדר והספק ומגירות RF שמכילות מגוון רכיבים. “בשנים האחרונות פתחנו מאד את תחום ציוד הבדיקה שלנו והצלחנו לפלח שוק מרשים”, אומר אהרון שגיב, מהנדס הפיתוח הראשי של MINI CIRCUITS ישראל. “המערכות שלנו בנויות לבחינה של כל רכיב ביסודיות ואל בדיקה מדגמית. מעבר לכך יש לנו כיום את היכולת לספק פתרון ספציפי ללקוח, על בסיס דרישות טכניות ייחודיות. מעבר לזה העובדה שמרכז התמיכה שלנו נמצא כאן בישראל היא יתרון עצום ללקוח. אנחנו מדברים בשפה שלו, בזמנים שלו וזמינים מבחינת מועדי אספקה”.

חברת MEDITAL

יוסי איסלר, יו"ר חברת מדיטל

יוסי איסלר,
יו”ר חברת מדיטל

מדיטל נציגת KEYNECE היפנית בישראל הציגה מצלמות ומערכות עיבוד תמונה מתקדמות. המצלמות הייחודיות מאפשרות בחינה יסודית של מוצר על ידי אלגוריתם עיבוד תמונה מתקדם. מערכת עיבוד התמונה מודולרית מאד, ומאפשרת להגיע לרזלוציה של 21 מגה פיקסל. את מערכת העיבוד ניתן לחבר לרצף של עד 8 מצלמות, כדי לקבל בחינה יסודית ואמינה מכמה זוויות. אחד היתרונות של המערכת הוא הממשק הידידותי והזול שלה המאפשר לה להתחבר לצגים מחשב פשוטים.

חברת RH

ליאב רוזנברג, מבעלי חברת RH

ליאב רוזנברג, מבעלי
חברת RH

RH טכנולוגיות היא קבוצת אחזקות העוסקת בבנייית מערכות בתהליך Turn Key מלא מ- א’ ועד ת׳ תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות, איכות ומקצועיות לכלל לקוחותיה.

הקבוצה מורכבת מ: RH אלקטרוניקה – הזרוע הגדולה והוותיקה ביותר של הקבוצה עם וותק של יותר מ-30 שנה בתעשיית האלקטרוניקה, החברה מרכיבה מעגלים מודפסים בטכנולוגיית SMT מתקדמת וכוללת את כלל הפתרונות ההנדסיים לליווי הלקוח.

RH USA – ממוקמת במרכז עמק הסיליקון בארה״ב ומתמחה בייצור והרכבת מערכות רפואיות מתקדמות מונחות לייזר כגוון: מכשירי הסרת שיער בלייזר, תיקוני ראייה ועוד מוצרים רבים.

RH CORP – שלוחת המזרח הרחוק הממוקמת במרכז התעשייתי של סין במחוז גואנגדונג מספקת שירותי ניהול שרשרת אספקה והבטחת איכות מלאים המעניקים ללקוח מעטפת מיקור חוץ מושלמת.

ר. מטל מכלולים – מערך הזיווד האלקטרוני והעיבוד השבבי של ר.מטל מצויד במכשור המשוכלל ביותר מעניק ללקוח דיוק, איכות ובקרה בזמן אמת על מנת להעניק שירות של איכות בזיווד. ליאב רוזנברג מבעלי החברה: “בימים אלו אנו מקימים את מערך החברה באירופה אשר יהיה ממוקם ברומניה ויושק לפעילות בתערוכת פרודקטוניקה במינכן בחודש נובמבר, RH EUROPE יפנה הן לשוק המזרח אירופי והן לשוק המערב אירופי בהענקת פתרונות ייצור איכותיים ללא פשרות ובמחיר תחרותי לכל לקוח”.

חברת STG

אייל אילף, מנהל פיתוח עסקי, חברת ST

אייל אילף, מנהל פיתוח
עסקי, חברת ST

“אנחנו חוגגים כאן בתערוכה 50 שנות עשייה, אבל יותר מזה אנחנו מציינים את 50 שנות העשייה הבאות”, מספר שלמה בר, מ-STG ישראל. “כמי שכבר ראה הרבה בעולם האלקטרוניקה אני יכול לומר בוודאות שבכל פעם שחשבנו שהגענו לגבול העליון של הטכנולוגיה, משהו חדש הגיעה והוכיח אחרת”. גם ב  STG  מסמנים את התחומים הבאים כמו למשל ה-IOT או תת-מערכות  כבעלי פוטנציאל גידול משמעותי בשנים הקרובות.”אני חושב שהתפתחות הטכנולוגיה העכשווית תצריך שינוי של השוק מהיסוד. משלב לימודי ההנדסה ועד הישום הפרקטי. כל העולם הזה הולך להתמקצע מאד, משום שהיום הכל הרבה יותר טכנולוגי, ואני מבטיח ש-STG תהיה שם”.

חברת ALEXANDER SCHNEIDER

משה ששון, סמנכ"ל מכירות חברת אלכסנדר שניידר

משה ששון, סמנכ”ל מכירות
חברת אלכסנדר שניידר

אלכסנדר שניידר היא מפיצה בלעדית בישראל של יצרנים מובילים מרחבי העולם, בנוסף מבצעת תכנון לפי מפרט הלקוח ומספקת מערכות לפי מפרט (Build to Spec) בשיטת full turnkey, כשהחברות המיוצגות הינן ערך מוסף שמקלות על הביצוע המהיר. “אנו מתמחים בתכן מכני, תרמי, חשמל, אלקטרוניקה, כבילה ואינטגרציה ועובדים לפי תקן איכות AS9100” אומר משה ששון מאלכסנדר שניידר.

לקוחות החברה הם יצרנים בתחום הביטחוני, טלקום, רפואי ומערכות תעשייתיות. בנוסף חברת אלכסנדר שניידר  מהמובילות בבניית חדרי מחשב ובמתן פתרונות קירור שליטה ובקרה. אלכסנדר שניידר מייצגת חברות מובילות כמו: K,KNURR EMERSON  PANDUIT ,ALPHA WIRE ,RARITAN.

חברת LAHAT

צוות חברת להט טכנולוגיות

צוות חברת להט טכנולוגיות

להט טכנולוגיות בע”מ הינה החברה המובילה בישראל בתחומי האלקטרואופטיקה, לייזרים, בקרת תנועה מדויקת וצב”ד אלקטרוני. החברה הציגה בתערוכת ניו-טק 2015 מגוון ציוד מתקדם:

Nexview – של חברת ZYGO שהינו פרופילומטר השטח התלת מימדי המתקדם מסוגו בעולם המאפשר מדידת פני שטח גם של משטחים מאוד מחוספסים בעלי החזר נמוך. המכשיר מאפשר מדידת הפרשי גבהים מ-1nm ועד 20mm

–  מצלמות מהירות של חברת PHOTRON המאפשרות לכידת תמונה של 1M פיקסל בקצב של 1,000,000 תמונות בשניה

–  לייזרי סיב מתקדמים בתחום הפמטו שניה מתוצרת חברת TOPTICA המיועדים למחקר ופיתוח

–  מצלמות SWIR בעלות ביצועים מתקדמים מתוצרת חברת Xenics. להט תומכת בסיוע בפתרון טכנולוגי לבעיות מקצועיות ללקוחות תוך הענקת ייעוץ ושירות ללקוחות בתחומי תעשיית הסמיקונדקטור, הצבא, האוניברסיטאות, הרפואה והביו-פוטוניקה.

חברת FARNEL

טוני מסלין, חברת FARNEL

טוני מסלין,
חברת FARNEL

ב-FARNEL גאים מאד באתר האינטראקטיבי שהקימה החברה לתמיכה וליווי של הלקוחות. “אני קורא לזה פייסבוק של מהנדסים”, אומר טוני מסלין מנהל המכירות העולמי של FARNEL. “יש לנו יותר מ-160,000 כניסות בשבוע. אנחנו יכולים להציג היום פתרונות ותמיכה משלב האפיון הטכנולוגי , דרך המחקר והפיתוח ועד הייצור עצמו. מעבר לכך הליווי שלנו בא לידי ביטוי גם ברכיבים בשלב המאוחר של הייצור , אחרי שהם נמצאים כבר כמה שנים בשוק ועדיין מצריכים תמיכה טכנית”.

חברת EL-GEV

אופיר יוגב, מנהל תחום חברת אל-גב

אופיר יוגב, מנהל תחום
חברת אל-גב

אל-גב אלקטרוניקה הציגה בתערוכה טכנולוגיות חדשות כגון LoRA של חברת Semtech המאפשרת להעביר נתונים בצורה אלחוטית למרחקים של קילומטרים רבים, מקמ”שים אופטיים בקצבים של מאות ג’יגה של חברת Finisar, High Power Lasers של חברת Lasertel וציוד תקשורת תעשייתי הכולל יכולות Cyber Security מובנות של חברת Westermo. בנוסף הציגה החברה נציגות חדשה של חברת DRS המתמחה במצלמות טרמיות וחברת Luxar המתמחה בפתרונות High Speed and Low latency לניטור ובקרה של רשתות ומסדי נתונים.

חברת  NATIONAL INSTROMENTS

ערן קסטיאל, מנהל מכירות, חברת נשיונל אינסטרומנט ישראל

ערן קסטיאל, מנהל מכירות,
חברת נשיונל אינסטרומנט
ישראל

National Instruments הציגה בתערוכה את ה-SOFTWARE DEFINED RADIO) SDR, רדיו מוגדר תוכנה) אשר מסתמן ככלי מעשי במחקר מערכות תקשורת של הדור הבא, והוא מאפשר לחוקרים לתכנן במהירות אבי טיפוס של מערכות תקשורת, לאפיין את ביצועיהן ולבצע שינויים בתכנון בהתאם לצורך. מיועד לשוק הצבאי והאזרחי כאחד. “הייחודיות של ה-E310 SDR הוא בהיותו יחידה אוטונומית מותאמת לנשיאה על ידי אדם”, אומר ערן קסטיאל מנהל המכירות NI. “היחידה קולטת ומשדרת בטווח תדרים של עד 6 ג’יגה הרץ”. מוצר נוסף שהוצג בתערוכה הוא ה-PXIe5668R, ספקטרום אנלייזר של עד 26 ג’יגה הרץ ברוחב פס של 750 מגה.

ה-PX5668R מאפשר יכולת עיבוד גבוהה ואנאליזה עצמאית. הדרישות לרוחב סרט במערכות ויירלס עומדות לעקוף את היכולות הקיימות של תקשורת בספקטרום הזמין. לכן יש צורך בטכנולוגיות המאפשרות למצות מכל יחידת רוחב פס יותר ביטים . ככל שאנשי הפיתוח נאבקים במימוש הרעיונות שלהם והפיכתם למוצרים תקניים להטמעה המונית עולה החשיבות של מערכות SDR מציעות תוכנה הניתנת להגדרה מחדש.

חברת CIDEV

צוות חברת סידב

צוות חברת סידב

הביתן של קבוצת סידב עוצב השנה בקונספט מקורי ויחודי, המבקרים בתערוכה הוזמנו לצאת יחד לפיקניק בטבע. העיצוב יוצא הדופן העניק ללקוחות תחושה טבעית ומיוחדת, בשטח הביתן נפרש שטיח דשא, בין תצוגות הרכיבים נשתלו עציצים חיים ולקוחות החברה ישבו על ספסלי פיקניק ונהנו מגלידת יוגורט טבעית שהוכנה במקום.

בתצוגות החברה מצאנו שפע של רכיבים אלקטרוניים, אלקטרומכאניים, אלקטרואופטיים ורכיבי RF ומיקרוגל מתקדמים של יצרנים בינ״ל מובילים דוגמאת: Huber & Suhner, Winbond, Omron, Panasonic, Diodes, Samsung,  Sumida, Cvilux, Yageo, Rakon, Everlight  ועוד. נציגים מחברת Panasonic העולמית הצטרפו לצוות ההנדסה של קבוצת סידב בימי התערוכה נפגשו עם המבקרים בביתן והעשירו את הלקוחות בידע טכני מקצועי.

חברת H.Y ELECTRONICS

רון לביא, מנכ"ל ח.י. רכיבים ויוסי סרודי, יו"ר ובעלים קבוצת ח.י.

רון לביא, מנכ”ל ח.י.
רכיבים ויוסי סרודי, יו”ר
ובעלים קבוצת ח.י.

ח.י. רכיבים מקבוצת ח.י. חוגגת בימים אלו 30 שנות פעילות בתחום הפצת הרכיבים לשוק הישראלי. החברה מייצגת מספר חברות בתחום האיחסון בינהן HGST, מובילת שוק בתחום ה ENTERPRISE, SEAGATE וסנדיסק. מגוון פתרונות האיחסון הינו הרחב ביותר המוצע – מרכיבי SSD ברמת ENTERPRISE דרך דיסקים קשיחים מכל הסוגים, רכיבי EMBEDED (NGFF, M.2 וכו’), וכלה בכרטיסי זיכרון שונים ברמת FIXED CONFIGURATION . בנוסף מציעה ח.י. מגוון רחב של פתרונות בתחום הזיכרונות מרמת רכיב הזיכרון ועד מודולים לשרתים מתוצרת HYNIX, TRANSCEND, ATP, KINGMAX ו-ZENTEL, חברה המציעה מגוון רחב של רכיבי זיכרון LEGACY  – SDRAM, DDR, DDR2 בעלי LONGEVITY של 10 שנים.ספקים נוספים של החברה הם SEIKO בתחום ה POWER MANAGEMENT, NDK בתחום ה Crystals & Oscillators  , את החברות NANYA, CDTECH, WINSTAR, APEX, FORMIKE בתחום התצוגות ואת חברת APEX  בתחום תאורת LED.

חברת NISKO TECHNOLOGIES

מיקי קליין, מנכ"ל חברת ניסקו טכנולוגיות

מיקי קליין, מנכ”ל
חברת ניסקו טכנולוגיות

מיקי קליין: “חברת ניסקו טכנולוגיות, לשעבר IES, מציגה השנה בתערוכה מגוון רחב של מוצרים משתי הפעילויות העיקריות של החברה: בתחום המחשוב התעשייתי מוצגים כרטיסי מחשוב בפורמטים שונים, כרטיסי עיבוד, אות ותמונה, לוכדי תמונה, כרטיסי FPGA, מחשבים ושרתים, לפטופים וטאבלטים מוקשים ועוד. בתחום הצב”ד אנו מציגים מגוון מכשירי בדיקה הן לשירות שטח והן לשלוחנות הפיתוח במעבדות בתחומי התקשורת השונים (סיבים אופטיים, RF ומיקרוגל, תמסורת עד 100 ועוד)

חברת SHIRLEY SOULUTIONS

שי גבע, מנכ"ל חברת שירלי סולושינס

שי גבע, מנכ”ל חברת
שירלי סולושינס

שי גבע: “השקענו השנה בפרסום מיוחד עבור חברת Moons שיצאה במוצרי BLDC חדשים וSTPE מהירים, כמו כן, הדגשנו את מנועי NPM אשר נועדו לתנועות לינאריות מיוחדות עם דיוקים של אינקודרים של חברת Renishaw ובמיוחד למערכות PT pan tilt הנועדו לתצפית ועקיבה בחוג סגור כולל ייצוב עם אינקודרים של RLS”.

חברת WURTH ELEKTRONIK

ניר אלישע, מנהל מכירות חברת ווירט ישראל

ניר אלישע, מנהל מכירות
חברת ווירט ישראל

ניר אלישע, מנהל מכירות ווירט ישראל: “ווירט אלקטרוניק כהמשך גידול של מגוון המוצרים השיקה השנה ליין חדש של קבלים. בוצעה רכישה של חברה איטלקית בשם: Stelvio Kontek עם 300 עובדים והיא תוטמע בחברה לחלוטין במהלך שנת 2015 ותהווה חלק בלתי נפרד ממגוון המוצרים שווירט ימכרו. השנה כמו בכל שנה, נדאג לשמר את רמת השירות הגבוהה הכוללת את כל הפריטים זמינים במלאי באופן קבוע ואף משלוח דוגמאות בפד-אקס על חשבוננו”.

חברת ON SEMICONDUCTOR

צוות חברת ON Semiconductor

צוות חברת ON Semiconductor

שמיל פרומן, מנכ”ל ON Semiconductor: ON Semiconductor ישראל הציבה לעצמה כיעד למצב את החברה כשחקן מרכזי ומוביל בתחום ה-IMAGE SENSORS וזאת לאחר רכישת חברות APTINA ו-TRUESENSE. אין לי ספק שהתערוכה, הכנסים, והשבוע כולו מיקמו אותנו במקום בכוון הנכון בעזרת שתי הרצאות מאד מענינות של סרגיי ווליצ’קו (מדען בתחום הפיקסלים) שקבלו תגובות נהדרות, מפגש עם לקוחות בביתן (חלקם כתוצאה מההרצאות) וביקורי לקוחות מתוכננים במהלך השבוע. בנוסף להדגמת סנסור ממשפחת PHYTON  וערכת הפיתוח החדשה שלו, היצגנו בביתן פתרונות בתחום  IOT, רכיבים מחברת SANYO שנרכשה ע”י און סמי שהולכים ומשתרשים באפליקציות שונות בארץ וכן מספר פגישות מענינות בתחומי POWER MANAGEMENTעם מגוון פתרונות שהולך ומתרחב. שוב נוכחנו לדעת שסל המוצרים המתרחב של החברה נותן מענה למרבית האתגרים הטכנולוגיים של לקוחותינו. וכמובן….מפגשים ו”מינגולים” עם חברים לתעשיה, ותיקים וחדשים שתמיד מועילים ומהנים”

חברת AVRON

נועה לוי, מנהלת שיווק חברת אברון

נועה לוי, מנהלת שיווק
חברת אברון

נועה לוי, מנהלת שיווק חברת אברון: “אברון מערכות מביאה לשוק הישראלי מגוון עצום של פתרונות להגנת חיווט וכבילה מהיצרנים המובילים בעולם. בתערוכה השנה הצגנו את כל קו המוצרים כולל השקת הקו המוזל של צנרת פלסטית, כניסות כבל מוגנות פיצו. ושרוולי מעטפת לחיווט מסוגים שונים.”

חברת TRITECH

צוות חברת טרייטק

צוות חברת טרייטק

אוריאל סאלארי, סמנכ”ל מכירות חברת טרייטק: “טרייטק בתערוכה מציגה מגוון טכנולוגיות בתחום הIoT , הגדלנו השנה את הפעילות עם מוצרי חברת MuRata המציעה מגוון רחב של סנסורים, מודולי תקשורת, wi-fi, BLE וספקי כוח. כמו כן, בתחום המים והגז אנו מציגים את פתרונות חברת MAXIM מבוססי אולטרא-סאונד וNFC הכוללים פתרונות תוכנה וחומרה. הצגנו גם פתרונות לתחום זיהוי תנועה מבוססי ARRAY VCSEL בתחום הIR.

חברת ARNIR

רפי גולדהר, מנהל מכירות חברת ארניר

רפי גולדהר, מנהל
מכירות חברת ארניר

רפי גולדהר: “חברת ארניר תקשורת הציגה השנה פיתוחים ופתרונות חדשניים בתחום ה-inter connect והוצגו יכולות חדשות בתחום הכבילה הצבאית. החברה הוסמכה השנה לתקן תעופה וחלל AS9100. בין השאר הוצגו פתרונות ייחודיים בתחום המדיקל והכבלים היציקים. בשנה האחרונה הרחיבה ארניר את פעילותה בתחום ההרכבות והזיווד האלקטרו-מכני”.

חברת PAYTON

ליאור קורן, מנהל שיווק ומכירות, חברת פייטון

ליאור קורן, מנהל שיווק
ומכירות, חברת פייטון

ליאור קורן: “פייטון היא חברה ישראלית ותיקה העוסקת כ-30 שנה בפיתוח וייצור שנאים. במסגרת התערוכה הצגנו מספר חידושים בתחום השנאים הפלאנרים (שנאים ממוזערים) כגון שימוש בחומרים מגנטיין כחלק מהשנאי. בביתן הצגנו פרויקטים של הרכבות וספקי כוח מקווי הייצור שלנו במזרח הרחוק והצענו ללקוחותינו פתרון של one stop shop משלב השנאי המגנטי דרך ספק הכוח וכלה בהרכבות מעגל מושלם על פי דרישת הלקוח (OEM).

חברת BACCARA

בועז ענבר, סמנכ"ל שיווק חברת בקרה גבע

בועז ענבר, סמנכ”ל
שיווק חברת בקרה גבע

בועז ענבר: “בקרה גבע כמובילת שוק בתחום ההינע הלינארי השיקה בתערוכה קו מוצרים של מנועים לינאריים המבוססים על טכנולוגיה אלקטרו-מגנטית המאפשרת רמת דיוק של 1 מיקרון ומהירויות של עד 10m לשניה בתאוצות גבוהות. כמו כן, השיקה קו מוצרים של אקטואטורים חשמליים של חברת SKF. בתחום המשאבות הצגנו לראשונה בבקרה גבע משאבה מסוג Rocking Piston, מפוחי יניקה ושאיבה ומשאבות מיניאטוריות קומפקטיות”

חברת TEDER

ארז שהרבני, מנכ"ל חברת תדר וצוות החברה

ארז שהרבני, מנכ”ל
חברת תדר וצוות החברה

ארז שהרבני: “בתערוכה הוצגו טכנולוגיות חדשות בתחום תאי דלק של חברת SFC הגרמנית. התאים בשימוש של מטנול (“דלק ירוק”) המתאים לספק אנרגיה לכוחות מיוחדים. כמו כן, מחבריי פייבר אופטיק של חברת fischer לתקשורת וקצבים מהירים ושליפה מהירה יותר מהקונקטורים הסטנדרטיים (טכנולגיית push-pull). חברת הבת של תדר – RF Immunity  השיקה השנה ליין חדש של ספקי כוח ומודולי סינון העומדים בתקני 1275 ו461 לאפליקציות שטח צבאיות.

חברת MIGVAN

צוות חברת מגוון

צוות חברת מגוון

לירון קפלן: “חברת MIGVAN הציגה כמידי שנה מגוון רחב של פתרונות חדשים וטכנולוגיות מתקדמות. מבין היצרנים המובילים המיוצגים על ידי החברה, בלטה במיוחד ההתעניינות במחברים מיוחדים לשוק הרפואי מבית DGI, סדרת ספקי הכוח החדשים VIA  מתוצרת VICOR  ופתרונות Embedded חדשניים בתחום ה-IoT מבית ESL לצד הנתבים המתקדמים בעולם בתחום ה-OpenFlow וה-SDN. בנוסף, במסגרת התערוכה החלה ההרשמה לאירוע VICOR Day לפיתוח ספקי כוח מתקדמים המתקיים ב-15 ליוני וכמות הנרשמים הייתה מרשימה במיוחד. במהלך התערוכה, שכללה מספר רב של מבקרים איכותיים, הייתה אוירה טובה ותחושת ביטחון בתעשיית ההיי-טק הישראלית. כמו בכל שנה, היה תענוג גדול לפגוש את כלל לקוחות החברה באווירה חגיגית ושמחה במיוחד”.

חברת NISKO PROJECTS

שמחה פרימר, מנכ"ל חברת ניסקו פרויקטים

שמחה פרימר, מנכ”ל
חברת ניסקו פרויקטים

שמחה פרימר: “חברת ניסקו מציגה בתערוכה את ספקיה הנמצאים איתה כ-25 שנה. לאחרונה חברת אנלוג רכשה את חברת Hittite, חברת Infineon  רכשה את חברת IR, חברתנו משקיעה מאמצים רבים בתחום התעשייתי, הרפואי, הסולרי, הצבאי וכמובן שוק התקשורת. בנושא הIoT  הקמנו חברה חדשה שתתעסק בתחום הזיווד והמכניקה. בתערוכה הביתן שלנו מעוצב כרחוב פריזאי בהשראת “אומנים ביצירת לקוחות מרוצים”

חברת SELA

 

מוטי סלע, מנכ"ל חברת סלע

מוטי סלע,
מנכ”ל חברת סלע

מוטי סלע: “חברת סלע מציגה בתערוכה מצלמות בתחום התלת מימד המאפשרות צילום עצמים ממרחקים של עד 50 מטר לאפליקציות תעשייתיות. תחום נוסף היא מצלמות זולות וקטנות המיוצרות בגרמניה על ידי חברת Basler  לשימושים של אפליקציות רפואיות או רובוטיקה למי שזקוק למוצר זול וברמת איכות גבוהה מאוד. חברת Metrox  הציגה כמפיצים של חברת סלע מערכות פיתוח עיבוד תמונה המקצרות משמעותית זמני פיתוח לאפליקציית Machine Vision”.

חברת F.E.C

אברמי ראובני, מנכ"ל חברת F.E.C ישראל

אברמי ראובני, מנכ”ל
חברת F.E.C ישראל

אברמי ראובני: “FEC  פועלת באופן מתמיד להרחבת קו המוצרים והשירותים שהיא מציעה ללקוחותיה. השנה חתמנו חוזה ייצוג והפצה עם יצרן מוביל בתחום מנתבי כבילה ונעלי כבל Thomas & Betts מקבוצת ABB, הצגנו פתרונות יצירתיים שהומחשו ללקוחות וחילקנו קיט עם דוגמאות. הרחבנו את היכולות ההנדסיות שלנו בתחום יצור כבלי EPD באמצעות CABLE USA. חשוב לנו להדגיש ולחשוף את היכולות שלנו לסייע ללקוחות ישראלים ברכש בכספי סיוע FMF והתנועה הערה של אנשי הרכש, המהנדסים ומנהלי הפרוייקטים בתערוכה עזרה לחשיפה”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות