RR Media הישראלית תספק לחברת הטלוויזיה הממשלתית באיטליה שירותי הכנה והעברת שידורים לקהל גלובלי

קריית נמל התעופה,1 ביוני 2015 חברת אראר-מדיה  ספקית ישראלית מובילה של שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו בכל העולם,הודיעה כי חתמה על הסכם להעברת שידורי שלושת ערוצי חברת הטלוויזיה הממשלתית האיטלקית (RAI), לקהל הצופים דוברי האיטלקית הגלובלי. העברת שידורי שלושת הערוצים – RAI  איטליה, Rai News 24 ו-Rai World Premium בפורמט HD תחל היום, 1 ביוני 2015.

צוות אראר-מדיה יקבל את תוכניות הערוצים ממטה RAI באיטליה למרכזי המדיה של החברה ברחבי העולם. שם יעברו התכנים תהליכי המרה ועיבוד כנדרש בעת הכנה לשידור, ויועברו אל מיליוני צופים בצפון אמריקה, דרום אמריקה ואוסטרליה.

שידורי הערוץ יועברו ממרכזי RR Media אל מסכי הצופים באמצעות 150 ספקיות שירותי טלוויזיה מקומיות, אליהם הם יגיעו על גבי הרשת הגלובלית החכמה של RR Media, המשלבת לוויינים, סיבים אופטיים ואת רשת האינטרנט – תוך ביצוע אופטימיזציה לאיכות התכנים. במסגרת ההסכם תספק RR Media ל-RAI מגוון שירותים נוספים, כמו הפצה מבוססת IP. אנשי אראר-מדיה הם בעלי ניסיון רב שנים באספקת שרותי מדיה דיגיטליים לערוצים ממשלתיים מכל העולם, ומאפשרים את העברת השידורים באיכות טובה יותר לקהל צופים גדול יותר תחת מטריית שירותים אחת בלבד.

לואיג’י דה סיירבו, מנכ”ל RAI: “ערוצי RAI הם הערוצים האיטלקיים הפופולריים ביותר בחו”ל, כך שרצינו לפעול עם חברה בעלת יכולת הכיסוי הגדולה ביותר על מנת להגיע לקהל הצופים שלנו בחו”ל. המשמעות של הגישה הגמישה של אראר מדיה ומרכזי המדיה הנרחבים שלה היא שנוכל לקבל מגוון שרותי מדיה תחת קורת גג אחת.”

שלומי איצקוביץ’, סמנכ”ל מכירות גלובליות, אראר-מדיה: “ההסכם מדגיש את המומחיות והידע שלנו לנהל ולהעביר תוכניות טלוויזיה לצופים מסביב לעולם. ערוצי RAI מקבלים כעת מאראר מדיה את השירותים הטובים ביותר בעולם, המאפשרים להם להגדיל את קהל הצופים, ובכך להפוך את ערוצי RAI לזמינים למיליוני אנשים מסביב לעולם.”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות