מדפסת הרפליקייטור של MakerBot היא הזוכה הגדולה ב-Red Dot – הפרס היוקרתי בעולם לעיצוב מוצר

מדפסת התלת מימד, ה-Replicator (דור 5) של חברת  MakerBot, קובעת  הסטנדרט למדפסות התלת-מימד השולחניות, זכתה בפרס ה-Red Dot לשנת 2015 בקטגוריית עיצוב המוצר. עם הזכייה, הצטרפה המדפסת, המאפשרת את הדרך הקלה והמהירה ביותר למעבר ממודל בתלת מימד למוצר מודפס בתלת מימד, לשורה של זוכים מהשנים הקודמות, כדוגמת האייפון של אפל וה-BMW i8. בתחרות בקטגוריה של עיצוב המוצר לקחו חלק מעל 5000 משתתפים.

“מדפסת תלת המימד הזוכה, מציגה עיצוב פתוח ומעורר השראה. העיצוב האסתטי והנקי משתלב היטב הן בסביבה הביתית, הן העסקית והן החינוכית”, הדגישו השופטים בנימוקי הבחירה.

“עד עתה אף אחד לא ממש השקיע בעיצוב מדפסות התלת מימד”, אמר מארק פאלמר, מנהל העיצוב התעשייתי בחברה. “בחברות רבות מתמקדים בעיקר במכניקה וברכיבים האלקטרוניים/מכניים ומזניחים את העיצוב שבונה את הקשר הרגשי עם המשתמשים. MakerBot Replicator היא בעלת מבנה מאוד מאופיין ומזוהה שמבדל אותה מהשאר”.

“כש-MakerBot מעצבת מוצר כלשהו היא מתמקדת בקלות השימוש ובדרך בה המכונה משתלבת בחיי המשתמשים”, אומרת אלונה דבורין, מנהלת השיווק של  MakerBot בישראל. “מדובר במדפסת נגישה, מזמינה שמתאימה הן לתלמיד כיתה ה’ והן למהנדס מקצועי והיא מאפשרת לשניהם לממש את הרעיונות שלהם למוצר פיזי”.

MakerBot, נחשבת כיום לקובעת  הסטנדרט למדפסות התלת-מימד השולחניות במחירים נוחים. מדפסות התלת-מימד של MakerBot משמשות כיום מובילי תעשייה רבים ברחבי העולם, בינהם מהנדסים, אדריכלים, מעצבים ואנשי חינוך. החברה מיוצגת בישראל על ידי חברת סיסטמטיקס, ספקית פתרונות מחשוב ייעודיים לשוק הישראלי.

פרס ה-Red Dot שנוסד ב-1954 בוחר מדי שנה את המוצרים הבולטים והמובילים בתחומם באיכות העיצוב שלהם, כשהשופטים מתייחסים בין השאר לעמידות המוצר, פונקציונליות, ארגונומיקה וחדשנות.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות