פרנסיסקו פרטנרס השלימה את רכישת קליקסופטוור

פרנסיסקו פרטנרס, קרן השקעות פרטיות המתמחה בתחומי הטכנולוגיה, הודיעה היום על השלמת רכישת חברת קליסופטוור, ספקית מובילה של פתרונות ניהול כוח אדם נייד ואופטימיזציה של מערך שירות. קליקסופטוור היא כעת חברה פרטית, ותמשיך לפעול תחת השם קליקסופטוור טכנולוגיות.

מאט ספצלר, שותף בפרנסיסקו פרטנרס, אמר: “כעת, עם השלמת הרכישה, בכוונתנו לחזק את השותפות עם כל עובדי קליקסופטוור במטרה לבנות חברה אשר תספק לחוג לקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר מסוגם. אנו מרוצים מאד מפוטנציאל הצמיחה הגדול של קליקסופטוור בשוק, ונמשיך לתמוך בחברה בדרכה לבסס ולהרחיב את מעמדה המוביל בשוק, עם המעבר לפתרונות ענן”.

פרופ’ משה בן בסט, מייסד ומנכ”ל קליקסופטוור, בחר לפרוש מתפקיד המנכ”ל, אולם יישאר חבר במועצת המנהלים של החברה, וישמש כיועץ לחברה ויסייע בהשגתן של המטרות האסטרטגיות ויעדי הצמיחה שלה.

פול אילס, שותף בפרנסיסקו פרטנרס, מונה לתפקיד מנכ”ל קליקסופטוור ויחד עם צוות הניהול הבכיר יוביל את החברה במטרה להשיג את יעדי הצמיחה שלה. לפול ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתפקידי ניהול בכירים בתחום פתרונות תוכנה ארגוניים, בהם לאחרונה בחברות Aptean ו- RedPrairie.

על רקע השלמת העסקה, יחזור חנן כרמלי אשר שימש כנשיא ומנכ”ל משותף של קליקסופטוור בעבר, לתפקיד נשיא החברה ויעבוד מישראל.

פרופ’ משה בן בסט אמר: “בחודש נובמבר הגעתי לגיל 67, ויחד עם כניסתה של קרן פרנסיסקו פרטנרס כבעלים החדשים של החברה, הגעתי למסקנה כי זה הזמן הנכון להעביר את שרביט ההובלה למחליפי. אני חש כבוד רב וזכות גדולה על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד עם צוות מצוין זה. יחדיו בנינו חברה הנחשבת למובילה הבלתי מעורערת של שוק פתרונות התוכנה לניהול כוח אדם נייד ואופטימיזציה של מערך שירות. לקליקסופטוור נשקף עתיד מזהיר ואני מצפה להמשיך ולסייע לחברה גם בעתיד”.

פול אילס הוסיף: “פרופ’ בן בסט וצוות הניהול בנו חברה מצליחה מאד, ואני אשמח להצטרף אליהם ולהוביל את התווייתה ויישומה של האסטרטגיה העסקית שלנו במטרה לספק ערך ללקוחותינו ולשותפינו”.

 בתמונה: פול איסל

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות