סרגון מאיצה השקת שירותי 4G בקרב מפעילים סלולריים מובילים באסיה עם עסקאות בהיקף מעל 43 מיליון דולר

סרגון נטוורקס (נאסד”ק CRNT ותל אביב), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי שלושה מפעילי תקשורת סלולרית מובילים באסיה, בכללם אחד בהודו, מטמיעים את פלטפורמת ה- IP-20 במטרה להאיץ את השקת שירותי הדור הרביעי שלהם. היקף סך שלושת הפרויקטים הינו למעלה מ-43 מיליון דולר.

כל שלושת המפעילים הסלולריים הינם לקוחות ותיקים של סרגון, אשר מתמודדים עם אתגר דומה: שדרוג והרחבה מהירה ויעילה של הרשתות לטכנולוגיית 4G/LTE. במטרה לספק מגוון רחב של שירותי הדור רביעי  ללקוחותיהם, ביקשו הלקוחות פתרון תמסורת אלחוטית אשר יאפשר לשדרג את הרשת במהירות ובקלות, מבלי להפריע לקיום השוטף של שירותי הרשת, במטרה לתמוך בכלל מנוייהם הניידים, הביתיים והארגוניים. כמו כן, פתרון התמסורת תומך בקישור בתי ספר מרוחקים במטרה לצמצם את הפער הדיגיטלי – החברתי והכלכלי. פלטפורמת ה-IP-20  תוכננה באופן ייחודי לתת מענה ליעדים העסקיים של המפעילים, כגון האצת המעבר לאספקת שירותים דיגיטליים מתקדמים, הגדלת היעילות התפעולית ושיפור חוויית השירות של המנויים. פלטפורמת ה-IP-20 מאפשרת ללקוחות סרגון ליהנות משדרוג פשוט של עורקי תמסורת קיימים באמצעות טכנולוגיות חדשות של תקשורת אלחוטית בתדרים גבוהים במיוחד, מבלי להחליף את המשדרים או האנטנות הקיימות על המגדלים והגגות, וזאת באמצעות קיבולת גבוהה במיוחד של ציוד ה- IP-20 לתמסורת4G  באפנון הגבוה ביותר, טכניקות להאצת קצב התקשורת, ניהול תקשורת IP מתקדמת ושימוש יעיל במיוחד בספקטרום התדרים. היכולת לבצע שדרוג רשת פשוט ומהיר בהשקת שירותי הדור הרביעי והרחבתם, מהווה גורם מרכזי המסייע למפעילי תקשורת לעמוד ביעדיהם העסקיים.

כמענה לצורך להרחיב את הרשתות של שלושת המפעילים בכל האזורים, סיפקה סרגון את טכנולוגיית התמסורת האלחוטית MIMO 4×4  אשר מהווה מרכיב ייחודי בפלטפורמת ה- IP-20. טכנולוגיה זו מכפילה את קיבולת ערוץ התדר הצר הבודד פי ארבעה ולטווחים ארוכים, באופן המייתר את הצורך בשימוש בערוץ תדר רחב פס אשר מקשה על השגת המרחק הדרוש עבור עורקי התמסורת. בנוסף, במטרה לעמוד בדרישות המחמירות לזמינות מקסימלית של הרשת, מציעה סרגון יכולות יתירות גבוהה הייחודיות לפלטפורמת ה- IP-20 , במטרה להבטיח רשת עתירת ביצועים, המתאפיינת ביציבות ואמינות.

פלטפורמת ה-IP-20  מספקת לכל שלושת המפעילים הסלולריים פתרון אחוד, המאפשר הטמעה פשוטה, תפעול נוח ואשר מתאים לכל הסגמנטים ברשת – מרשת הגישה (Radio Access) ועד לשדרת הרשת הראשית (Backbone).

“אנו שמחים להמשיך ולטפח את הקשר ההדוק עם לקוחות אלה באמצעות פתרונותינו המתקדמים והכוללים”, אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “העובדה שכל שלושת המפעילים בחרו בסרגון להרחבה ושדרוג הרשתות לטכנולוגיות הדור הרביעי, ממחישה את היתרונות העצומים הגלומים בפלטפורמת ה-IP-20  שלנו, כמענה למגוון רחב של צרכים ברשתות התמסורת האלחוטית”.

בתמונה: עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות