חדשות היום

“מולטילוק” משיקה את ENTR™ (אנטר) – מערכת נעילה חכמה על בסיס טכנולוגיה של “פריסקייל”

טרנד הבית החכם לא פוסח על דלת הכניסה, פריט חשוב והכרחי בכל דירה ובית, שמקבל גם הוא אינטליגנציה משלו. חברת מולטילוק טכנולוגיותמקבוצת ASSA ABLOY  , חברה מובילה בעולם בייצור ואספקת פתרונות נעילה, משיקה מערכת נעילה חדשנית לבית בשם ENTR™, ההופכת את הכניסה לבית לחכמה. הפתרון מתאים כמעט לכל דלת, ללא כל צורך להחליפה, וללא צורך בחווט או בחיבור לחשמל. המערכת החדשנית מאפשרת לדיירי הבית לשלוט במערכת הנעילה של הדלת שלהם, לפתוח או לנעול אותה ישירות מהטלפון החכם, באמצעות שלט-רחוק, ע”י קריאת טביעת אצבע או קודן מספרים.

בבסיס הטכנולוגיה של המוצר, רכיבים של חברת “פריסקייל”, ענקית השבבים האמריקאית המפעילה מרכז פיתוח גם בישראל. מערכת הנעילה החכמה כוללת שימוש במיקרו-בָקַר של פריסקייל ממשפחת ה-Kinetis® שחוסך משמעותית בצריכת אנרגיה חשמלית, כך שהוא מאפשר עבודה רצופה למשך זמן רב. המיקרו-בקר הוא המחשב שעומד בלב המערכת, אחראי על החישובים, איסוף המידע מהחיישנים ושליחת המידע המעובד למשתמש באפליקציה ייעודית.

אפליקציית המובייל ENTR™ שפיתחה מולטילוק, מאפשרת יכולת שליטה ובקרת כניסה בכל רגע נתון, מהסמארטפון האישי של כל משתמש מורשה. מדובר בשימוש בטכנולוגיית Bluetooth® מוצפנת ומאובטחת כך שאין תלות ברשת התקשורת או ברשת האינטרנט הביתית. עוד מאפשרת האפליקציה של מערכת הנעילה קבלת התראות על דלת פתוחה/נעולה, על מצב הסוללה, וכן יצירה שיכפול ושימוש ב”מפתחות וירטואליים” לפתיחת הדלת. תכונות נוספות של המערכת הן נעילה אוטומטית של הדלת בעת סגירתה, וכן אופציה לשומרי שבת  לפתוח את הדלת באמצעות מפתח מכאני.

מיכה קמחי, מנכ”ל מולטילוק בע”מ: “אנו שמחים להוביל את מהפכת ה-IoT העולמית בתחום פתרונות הנעילה. בתהליך הפיתוח של מערכת הנעילה החכמה ™ENTR, כמו בתהליכי פיתוח של מוצרי נעילה אלקטרו-מכאניים אחרים, אנו מקפידים לשלב בין נוחות המשתמש לבין אמינות ובטחון, ולבחור ברכיבים האמינים ביותר שיאפשרו את הגשמת החזון להבאת הקידמה הטכנולוגית לתוך עולם מערכות הנעילה, ולהנגשת אותן מערכות חכמות  לציבור הרחב. באמצעות שיתוף הפעולה עם פריסקייל אנו מפיצים את הבשורה, ומערכות נעילה חכמות הופכות היום למוצר צריכה נפוץ ופופולרי, כאילו היו מכשיר סלולאר מתקדם או כרטיס אשראי”.

“הקידמה כבר בפתח”, הוסיף קמחי, “והציבור מבין שמערכות תומכות IoT, ובכללן גם ™ENTR, הן כבר לא לעשירים בלבד, אלא בגדר נורמה חדשה שמביאה את חזית הטכנולוגיה אל היומיום של כל בית בישראל”.

שמואל ברקן, מנכ”ל משותף בפריסקייל ישראל: פריסקייל נחשבת כיום לצומת מרכזי בעידן האינטרנט של הדברים, ומשתפת פעולה עם סטארטאפים ועם חברות תעשיה מתקדמת רבות בעולם בפיתוח מוצרי IoT, שיהוו על פי דוח של מקינזי בעוד כעשור (בשנת 2025) כ-11% מהתל”ג העולמי. אנו גאים להיות שותפים בפיתוח מערכת הנעילה החכמה של מולטילוק, שהינה יישום קלאסי ומתבקש של אינטרנט על הדברים בתחום הבית החכם. פריסקייל בחרה ב”ENTR™”  כאחד הפיתוחים שיוצגו במשאית ה-IoT שתשיק בקרוב פריסקייל באירופה, ומשמשת כמעבדה ותצוגה ניידת  ליישומי אינטרנט של הדברים.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות