חדשות היום

סמסונג אלקטרוניקס השיקה בישראל את שירות משחקי הענן GameFly Streaming

חברת סמסונג אלקטרוניקס ישראל השיקה השבוע את שירות משחקי הענן GameFly Streaming (לשעבר Playcast) על גבי מגוון הטלויזיות החכמות שלה. השירות מושק בטלוויזיות החכמות התומכות מדגמי H ו J החדשות.

שירות המשחקים מייתר, למעשה, את הצורך ברכישת קונסולת משחקים או מחשב רב עוצמה, כמו גם את הצורך ברכישת משחקים יקרים מדי כמה שבועות. הוא מאפשר משחק בעשרות משחקים, ללא קונסולה, בשיטה של הזרמת המשחק ישירות לטלוויזיה. השליטה נעשית באמצעות שלט משחקים (גיימפד) אלחוטי או חוטי, המחובר באמצעות USB ישירות לטלוויזיה.

עלות המשחקים משתנה בהתאם לחבילת התוכן הנרכשת, כאשר ישנן 2 סוגי חבילות:

חבילת All Around המכילה כ 25 משחקים מז’אנרים שונים וחבילת Hardcore המכילה מגוון משחקים “כבדים” יותר (משחקים המשוחקים במשך שעות ברצף) או וחבילת משחקי הלגו הפופלאריים.

השירות החדש מאפשר תשלום מאובטח, קל ופשוט באמצעות חשבון פייפאל קיים או בהזנת כרטיס אשראי.

אביב הוד, מנהל תוכן בסמסונג ישראלמסר: “אנחנו שמחים על העשרת הפורטפוליו של הטלוויזיות החכמות של סמסונג בישראל. סמסונג ידועה כפורצת דרך ומובילה בתחום, והשלמת חווית השימוש בטלוויזיה החכמה, ע”י שירות משחקים בענן, הופכת את הטלוויזיה החכמה של סמסונג לחוויה אמיתית.

התגובות הנלהבות שקיבלנו לאחר הפיילוט שערכנו, גרמו לנו להבין כי מדובר במוצר שיעניק ללקוחותינו חווית משחק מהנה ללא השקעה מיותרת בקונסולה ורכישת סרטים, כך שיוכלו לחסוך אלפי שקלים ולקבל את אותה חווית משחקים ישירות בטלוויזיה החכמה שלהם. יחד עם שלל פתרונות ה VOD שאנחנו מציעים היום ישירות בטלוויזיה, מדובר למעשה בפתרון האולטימטיבי לסלון נקי מקופסאות.”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות