חדשות היום

אורבוטק הטמיעה את פתרון אחסון ה- All Flash של קמינריו כמערכת אחסון מרכזית

חברת אורבוטק הטמיעה בהצלחה אתפתרון ה- All Flash של קמינריו – Kaminario K2 כפתרון האחסון המרכזי של החברה, אשר ישמש לאחסון המידע של כלל מערכות הארגוניות כגון: ERP, CRM  ו- BI וכן הסביבות הוירטואליות. אורבוטק יישמה שני מערכי אחסון בנפח של 90 טרה בייט כל אחד בדאטה סנטר הראשי של החברה ביפו ובמתקן הגיבוי ביבנה.
היקף העסקה נאמד בלמעלה ממיליון ₪.

אורבוטק בחרה ב- Kaminario K2 בשל יחס העלות תועלת הטוב ביותר וכן בשל הוכחת שיפור המהירות וזמני התגובה במערכות הליבה דוגמת מערכות ה- BI, ה- ERP  וה- CRM. ארכיטקטורת Scale-Out הייחודית של קמינריו מאפשרת לאורבוטק גידול ליניארי של מערך האחסון וכמות המשתמשים ללא פגיעה בביצועים ותוך שימור ההשקעה שלהם במערך האחסון.

K2, אשר כוללת טכנולוגיות לצמצום נפחי אחסון, מאפשרת לאחסן נפח נתונים גדול יותר בפחות שטח אחסון פיזי, ובכך לחסוך משמעותית בשטח רצפה ובצריכת חשמל בזכות טכנולוגיות
ה- In-Line Compression  וה- In-Line De-Duplication. מערך האחסון נבחר גם בשל יכולתו לספק זמינות, הגנה על המידע והמשכיות עסקית באמצעות Snapshot ובאמצעות טכנולוגיות RAID מתקדמות ביותר. בנוסף,  K2 מספקת ממשק ניהול פשוט ואינטואיטיבי לניהול וניתור המערכת.

“לאחר בדיקה מעמיקה, מצאנו כי הפתרון של קמינריו מספק לנו את יחס העלות – תועלת הטוב ביותר בשוק”, אמר יניב כבודי, מנהל התשתיות של אורבוטק. “הקמת מערך אחסון מרכזי מבוסס קמינריו – All Flash בדאטה סנטר שלנו מאפשרת לנו להתמודד עם הצורך לנהל ולאחסן כמות הולכת וגדלה של מידע, עם SLA מוכח לאפליקציות ארגוניות המתבטא בזמני תגובה נמוכים ועקביים, המערכת של קמינריו מאפשרת לנו להגדיל את נפח המידע מבלי לרדת בביצועים בזכות ארכיטקטורת  Scale-Out, וכן לעבוד עם מערכת ניהול מרכזית ולאחסן יותר מידע בפחות מקום באמצעות ה- Data Reduction המתקדם של Kaminario K2”.

יניב הוסיף: “במעבר לייצור גילינו שמערכות הליבה שלנו – ERP, CRM,  ומחסן הנתונים  שיפרו תהליכים עסקיים במאות אחוזים: תהליכים שרצו מספר דקות מסתיימים כעת בשניות בודדות. מדובר בפרוייקט להחלפת מערך אחסון של המערכות הקריטיות בארגון ולכן בחירה נכונה בפתרון וביצוע פרוייקט ההחלפה היו חייבים להיעשות ללא טעויות. צוות היישום והשירות של קמיניריו סייעו לנו בהחלפת מערך האחסון הקודם במערך אחסון חדש במהירות ועם רמת שירות ומקצועיות הגבוהים ביותר”.

“אנו גאים בסיום הפרוייקט שביצענו באורבוטק בטכנולוגיה של קמינריו עבור מערך האחסון המרכזי. כחלק מהקמת דאטה סנטר חדש של אורבוטק בחנה החברה את היצרנים המובילים בשוק בתחום ה- All Flash על פי קריטריונים כגון: פונקציונליות, זמינות, פשטות ניהול והקמה, נפח אחסון, עלויות ועוד. קמינריו הובילה בסעיפים הללו בפער משמעותי”, ציין רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו.

 בתמונה: יניב כבודי, מנהל התשתיות של אורבוטק

תגובות סגורות