חדשות היום

סאנדיסק ממשיכה את מגמת ההתרחבות

מהלכי הגיוס האינטנסיביים של מהנדסים למגוון תפקידים בתחומי המחקר והפיתוח, בהם פתח בחודשים האחרונים מרכז הפיתוח של סאנדיסק בישראל, הגיעו גם לצפון ולמגזר הערבי: החברה, העוסקת בפיתוח פתרונות מבוססי אחסון פלאש, חתמה על שותפות אסטרטגית עם גליל סופטוור. במסגרת שיתוף הפעולה הקימה גליל עבור סאנדיסק ביפיע (על כביש חיפה-נצרת), אתר ייעודי היכול להכיל עשרות עובדים, כולם מאזור הצפון.

שחר בר-אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל, ודרור גונן, מנכ"ל גליל סופטוור.

שחר בר-אור, מנכ”ל סאנדיסק ישראל, ודרור גונן, מנכ”ל גליל סופטוור.

סאנדיסק ישראל מעסיקה כ-650 עובדים ופעילות החברה מתנהלת בשלושה מרכזי הפיתוח בכפר סבא, עומר שבדרום ותפן שבגליל. הפתרונות של סאנדיסק נמצאים כיום בלב כמה מה- data centers הגדולים בעולם; ומשולבים בסמארטפונים, טאבלטים, מחשבים וציוד לביש (IOT). ״כחברה המחפשת כשרונות טכנולוגיים באופן שוטף פגשנו את גליל סופטוור וזיהינו אצלם יכולות גבוהות בתחומים הרלבנטיים לסאנדיסק״, אומר שחר בר-אור, מנכ״ל סאנדיסק ישראל. ״במסגרת השת״פ, גליל הקימה אתר מיוחד הכולל מספר צוותי עבודה, שנעשה בשיתוף פעולה מלא עימנו לאחר שזיהינו שם יכולות גבוהות בתחומים הרלבנטיים לנו. אנו בהחלט רואים בחברה שותף איסטרטגי ומתכוונים להמשיך ולחזק את העבודה עמה״.

גליל סופטוור, היא חברת היי-טק בעלת ייעוד חברתי הממוקמת בנצרת, עם מטרה מוצהרת למנף את הפוטנציאל האנושי של האוכלוסיה הערבית ולשלבה בתעשיית ההיי-טק הישראלית. החברה הוקמה בנצרת במודל עסקי של מיקור חוץ של שירותי פיתוח ובדיקות תוכנה, כשבמשך השנים, עשרות חברות היי-טק ישראליות ובינלאומיות בחרו להקים צוותי פיתוח בחברה. כיום מונה החברה כ-170 מהנדסים, כ-90% ערבים וכ-25% מהם נשים. ״יש לנו נסיון רב בהקמת קבוצות גדולות ומגוונות טכנולוגית״, אומר דרור גונן, מנכ״ל גליל. ״העובדים באתר סאנדיסק שלנו הם כולם מהצפון, חלקם גוייס בגיוס חיצוני והיתר נויידו מתוך פרוייקטים אחרים בחברה וזאת בהתאם לדרישות סאנדיסק ובשיתוף מלא איתה. סאנדיסק היא כיום אחד משותפיה העסקיים הגדולים של גליל, שותף עסקי המשדרג גם את ההיי-טק בנצרת״.

״מארג עובדים הבנוי על גיוון, הוא תמיד עשיר יותר ויצירתי יותר״, אומרת רונית רונן-קרפול, סמנכ”לית משאבי האנוש לישראל ואירופה ומנהלת תחום הגיוון התעסוקתי בסאנדיסק העולמית. ״לקבוצות מגוונות יש יתרונות וכישורים ייחודיים וגיוון תעסוקתי, שמשלב סקטורים שפחות מיוצגים כיום, מגדיל את כלל המשאבים הנדרשים לשם פיתוח הארגון ויכול להיות גורם מכריע בגידול הכלכלי שלו. שילובן הפעיל יותר של אוכלוסיות מרכזיות כמו ערבים, חרדים, או נשים, צריכה להפוך ליעד לאומי במטרה להעלות את רמת הפרודוקטיביות של שוק העבודה. אנו מחפשים דרכים להתגבר על הפערים ולתת תמיכה לאוכלוסיות הפחות מיוצגות בתעשיית ההיי-טק”.

בתמונה הפותחת:  מימין לשמאל: דרור גונן, מנכ”ל גליל סופטוור, אמין אבו-ליל, סמנכ”ל לקוחות גליל סופטוור, ענת כהן מנהלת סאנדיסק תפן, זאבי ברגמן, יו”ר גליל סופטוור, שחר בר-אור, מנכ”ל סאנדיסק ישראל.

קרדיט לתמונות: ח’ליל שיבאן

 

תגובות סגורות