גילת משיקה את X-Architecture

חברת גילת רשתות לוויין מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, מדווחת היום על השקת ה- X-Architecture עבור SkyEdge II-c, הארכיטקטורה המבוזרת המהפכנית שתספק מענה לעליה בדרישה לאינטרנט לווייני בפס רחב (HTS). הארכיטקטורה המבוססת על טכנולוגית
SDN  (Software-Defined Networking) מאפשרת למפעילי לוויין וספקי שירותים לתמוך באפליקציות במובייל, בארגונים, בסלולר, אינטרנט לצרכן הביתי בפס רחב ובמודלים עסקיים מפלטפורמה אחת.

הארכיטקטורה מבוססת הענן, הניתנת לתכנות מאפשרת לרשתות מכל גודל, בעזרת אינטרנט לווייני מסורתי (Wide beam) או אינטרנט בלוויין פס רחב (HTS), לספק שירותים מנוהלים במודלים עסקיים על בסיס רשת מארחת או וירטואלית. ה- X-Architecture תוכננה לתמיכה בשירותים בזמן אמת (on-demand) דינאמיים, המחזקים את יכולות ספקי השירות להרחיב את ההיצע שלהם. יכולות ניהול ייחודיות של רוחב פס בענן מאפשרות לתמוך הן במפעילי מובייל והן במפעילי רשתות וירטואליות (VNOs) בלוויינים מרובי אלומות (HTS).

הארכיטקטורה המבוזרת מאופיינת בגמישות המאפשרת למפעיל לוויין לרכז את משאביי המחשוב בענן ולבזר את ציוד הרדיו הלווייני באתרים. הרשת ניתנת לשליטה בקלות דרך מערכת הניהול הגלובלית, האחידה והמרכזית של גילת TotalNMS.

עלות הבעלות הכוללת מצטמצמת משמעותית עם יתירות 1:N, 30 VNOs נפרדים בכל מדף, הקצאה אוטומטית של שירותים מרוחקים, VNO מבוסס ענן על גבי ריבוי אלומות והכנה לטכנולוגיות SDN/NFV עתידיות.

עם ה- X-Architecture, ספקי שירותי לוויין יכולים כעת להרחיב בקלות את היצע השירותים שלהם להשגת מגוון רחב של שווקים צומחים לתקשורת לוויינית HTS, כולל גישה לפס רחב, התקנות מהירות של תאים סלולריים 4G/LTE, VNOs מבוססי חומרה או תוכנה לארגונים, וכן תמיכה בתקשורת בטיסות (IFC), בכלי שייט וברכבות.

“אנו מאמינים שה- X-Architecture הינה הפלטפורמה היחידה בשוק  היכולה לתת מענה מלא לשירותי אינטרנט לווייני בפס רחב”, אמר דב בהרב, יו”ר והמנכ”ל הזמני של גילת. “כאישור לחוזקה של הטכנולוגיה שלנו, X-Architecture כבר הוכיחה הצלחה ראשונה בעסקאות גדולות עם מפעילי לוויין מובילים באירופה, סין ואמריקה הלטינית.

“לא רק שאנו מספקים את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, אנו גם מחויבים לשיתופי פעולה ארוכי טווח עם מפעילי לוויין והמשך הצמיחה שלהם עם תמיכה מובנית לדור הבא של לווייני בפס רחב (HTS)וכן קבוצות לוויינים”, סיכם דב בהרב.

תגובות סגורות