חברת “SimilarWeb” מגייסת 25 מיליון דולר להרחבת הפעילות הבינלאומית

ענקית המדידה הישראלית גדלה: חברת “SimilarWeb” מגייסת 25 מיליון דולר להרחבת הפעילות הבינלאומית

ההשקעה באה בעקבות השליטה והתרחבות החברה בשוק המודיעין הדיגיטלי הגלובלי ועלייה מאסיבית בכמות הלקוחות כאשר השנה נרשמה צמיחת שיא בחברה

ענקית המדידה הישראלית והחברה המובילה במודיעין השוק הדיגיטלי העולמי “SimilarWeb”, הודיעה היום על סיום סבב גיוס והגדלת ההון העצמי ב – 25 $ מיליון נוספים. הסבב נערך בהובלת קבוצת “נאספרס” (Naspers), קבוצת האינטרנט והתקשורת העולמית הדרום אפריקאית והלורד היהודי-בריטי דיוויד אליאנס. הסבב הזה מביא את המימון הכולל של “SimilarWeb” עד כה ל – 65 מיליון דולר. גיוס ההון הנוסף ישמש להרחבה משמעותית של פעילות החברה ותכלול בין השאר,פתיחת משרדים חדשים וקידום אסטרטגיית רכש.

חברת “SimilarWeb” מודדת תנועה, זמן שהייה, איכות מגע ושימושועוד מטריצות מרכזיות אחרות על פני 80 מיליון אתרים ו – 3 מיליון אפליקציות ביותר מ – 196 מדינות, כאשר כל אלה מאפשרים לחברות ועסקים לנתח השוק התחרותי שלהם ולנהל אסטרטגיות צמיחה והתרחבות יעילות יותר ברחבי האינטרנט, עולם המובייל ומערכות יישום נוספות. מערכת מדידת האפליקציות במובייל של “SimilarWeb”, שהושקה בשנת 2014, מספקת תובנות חסרות תקדים למדדי יישום כגון הורדות או איכות השימוש וכך יוצרת תמונה מדויקת ואיכותית של המידע.

IMG_8061“אנו שואפים להביא רמה חדשה של נראות דיגיטלית לאינטרנט כולו”,אמר אור עופר מנכ”ל ומייסד “”SimilarWeb. “השקעה זו מאפשרת לנו גידול עצום בהיקף הפעילויות שלנו, כך שנוכל להמשיך ולספק את המוצר באיכות הגבוהה ביותר בשוק ולספק את התמונה מדויקת ביותר של הנוף הדיגיטלי. קבוצת “נאספרס” (Naspers) ממשיכה להיות השותף המושלם לחברת “SimilarWeb” ומביאה איתה שפע של ידע וניסיון שיעזור לנו להמשיך להפוך לסמכות הבלעדית במדידת העולם המקוון”.

קבוצת “נאספרס” (Naspers)  היא משקיעה מרכזית בחלק מהגופים הדיגיטליים החזקים ביותר בעולם, הכוללים את Tencent, Mail.ru, וFlipkart ומובילה חברות אינטרנט ותקשורת ביותר מ – 130 מדינות ברחבי העולם, כולל OLX, אלגרו וEMAG.

“SimilarWeb” מאפשרת לעסקים לקבל החלטות טובות יותר בעולם המקוון ובמובייל. מוצריה מסוגלים לספק תובנות הכרחיות ליצירת ערך לעסקים בכל הגדלים באופן ייחודי – מעסקים קטנים ובינוניים ועדלחברות ענק”, אמר לארי אילג, מנכ”ל ה – Ventures החדש ב -Naspers. “צוות ה – Ventures החדש שלנו ב Naspers תמיד נמצא עם המבט החוצה להזדמנויות חדשות, לחברות ומייסדים ששינו את כללי המשחק ולעזור להם בקנה מידה גלובלי. השקעה זו מדגישה את האמון המתמשך שלנו בצוות SimilarWeb”” להגדיר מחדש את ניתוח העולם הדיגיטלי”.

חברת “SimilarWeb” חווה גידול משמעותי בהכנסות וברשימת הלקוחות בשנה האחרונה. החברה מעסיקה כיום מעל 250 אנשים על פני 4 משרדים גלובליים, לאחר גיוס של 100 עובדים במהלך השנה האחרונה ומטרתה לגייס עד ל 350 עובדים עד סוף שנת 2016. חברת “SimilarWeb” ממשיכה להיות מוכרת כמובילה על ידי מפרסמי ענק, וההכרה כללה את רשימת 100 הסטארט-אפים המובילים של אירופה במגזין Wired וב -100 החברות אירופאיות בעלות הצמיחה המהירה ביותר על ידי ‘רד הרינג’.

אודות חברת “SimilarWeb”

“SimilarWeb” מודדת את העולם הדיגיטלי. עם נתונים של יותר מ -80 מיליון אתרי אינטרנט 3 מיליון אפליקציות וכמעט מכל מדינה על פני הגלובוס.

“SimilarWeb” אשר מוערכת היום במעל למיליארד ₪,  הוקמהב-2009 על ידי אור עופר (32), מנכ”ל החברה, בן להורים אמנים, אשר החל את הקריירה בניסיון להקים להם רשת חנויות תכשיטים אינטרנטיות (שעד היום קיימות), לאחר מכן המציא את הגלגול הראשון של הסטראטאפ שלו שבאבולוציה הדרגתית הפך לחברה המובילה בעולם בתחומו.

החברה פיתחה שירות ניתוח תנועת גולשים לאתרים שמציג ניתוח מפורט של תנועה, בהסתמך על טכנולוגיה שמורכבת מאיסוף נתוני מדגם של עשרות מיליוני משתמשים והסכמי דטה עם חברות ISP מרחבי העולם. “SimilarWeb” הפכה במהרה לאחת מענקיות המידע העולמיות בתחום המדידה של העולם הדיגיטלי.

בשנה שעברה החברה התרחבה גם לתחום המובייל  והפכה למובילה ב”מגרש המשחקים של המובייל”. החברה אף פיתחה מוצר שמנתר מידע על היקפי ודפוסי שימוש באפליקציות.

פרט למשרדים בתל אביב מחזיקה כיום החברה במשרד בלונדון, בניו יורק ובקייב.

המשקיעים המרכזיים בחברה כיום הם  יוסי ורדי, גיגי לוי ומשהליכטמן. הלורד דיוויד אליאנס,  אשר נמנה על עשירי בריטניה, קבוצת “נאספרס” הדרום אפריקאים ו “טנסנט” מבעלי הרשת החברתית הגדולה בסין. החברה כבר גייסה עשרות מיליוני דולרים.

מבין לקוחותיה המרכזיים נמנות חברות ענק גם בתחום המידע כמו גוגל, טאבולה, איביי ואאוטבריין. בשבועות האחרונים ‘נייקי’ העולמית חתמה על שיתוף פעולה נרחב עם חברת “SimilarWeb”.

אודות ‘Naspers’:

קבוצת “נאספרס” (Naspers)  נוסדה בשנת 1915. קבוצת “נאספרס” (Naspers)  היא קבוצת אינטרנט ותקשורת בינלאומית החולשת על למעלה מ 130 מדינות. הפעילות העיקרית שלה היא במסחר אלקטרוני (קמעונאית מקוונת, שווקים, קניות מקוונות השוואה, תשלומים ושירותים מקוונים ועוד) המשולבת בשוק ה”וידאו-בידור” ותקשורת כתובה. בנוסף, לקבוצה השקעות בפלטפורמות חברתיות-רשת משולבותכגון Tencent או Mail.ru. היא נסחרת בבורסת יוהנסבורג(NPN.SJ) ובעלת רישום ADR בבורסת לונדון (LSE: NPSN).

לקבלת מידע נוסף – www.naspers.com .

**בתמונה: אור עופר ממייסדי ומנכ”ל החברה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות