חדשות היום

פרס “השידור החי של השנה” הוענק ללייביו וסקיי ניוז בטקס השנתי של TVBAwards

חברת לייביו(LiveU), החלוצה והמובילה בפתרונות שידור וידאו חי מבוססי IP ופתרונות ניהול והפצה של תכני וידאו, ממשיכה לצבור מוניטין ולהוות את הקטר המוביל בתעשיית השידורים החיים. בחודשיים האחרונים החברה קטפה חמישה פרסים. האחרון שבהם הוענק לחברה ביום חמישי (22.10) בטקס השנתי של TVBAWARDS, אשר בוחר את סיפורי ההצלחה בתעשיית השידור באירופה ומוקיר את אלו שדוחפים את גבולות ההפקה, הניהול והאספקה של תכני מדיה. החברה זכתה במשותף עם Sky Newsבקטגורית “השידור החי של השנה”, עבור הפקת משדר הבחירות באנגליה ב- 7 במאי השנה. פרס זה מצטרף לזכייה בשיא גינס על “הכמות הגדולה ביותר של שידורים חיים בו זמנית לכיסוי אירוע ספציפי” –שידור חי מ- 138 מקומות לכיסוי חדשותי של 150 אזורי הצבעה.

בנוסף, לייביו זכתה בפרס שהוענק לה ע”י TVBEurope עבור “המוצר הטוב ביותר” שהוצג השנה בתערוכת IBC, התערוכה המקצועית והחשובה ביותר באירופה לטכנולוגיות מדיה ושידור טלוויזיה.  כמו כן, החברה זכתה בתואר “מוצר השנה ל2015” בקטגוריית הפתרון/אפליקציה הטובה ביותר לשידור וידאו במובייל, במסגרת ההצבעה השנתית שמקיים המגזין Streaming Mediaבין קוראיו באירופה והוכרזה גם ע”י אותו מגזין כאחת מ 100 החברות המשפיעות ביותר בעולם בתחום שידור וידאו באינטרנט.

שמוליק וסרמן, מנכ”ל לייביו, אמר “חמשת הפרסים שהחברה קיבלה רק בחודשים האחרונים מהווים ציון דרך משמעותי נוסף להערכה שאנו מקבלים מהתעשייה ולהובלה שלנו בתחום השידור החי לרשתות טלוויזיה ואתרי אינטרנט מובילים בעולם. לייביו הובילה את המהפכה בשידורי טלוויזיה עם טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת שידור וידאו חי מבוסס IP, מכל מקום בעולם באמצעות ציוד קל ופשוט לתפעול. הטכנולוגיה של לייביו שינתה את האופן שבו מסוקרים אירועים בעולם והיא ממשיכה בפיתוח מוצרים חדשים לניהול והפצה של תכני וידאו”.

תגובות סגורות