חדשות היום

טרנד מיקרו רכשה ב- 300 מיליון דולר את טכנולוגית ה- IPS (TippingPoint) של חברת HP

חברת טרנד מיקרו (TYO: 4704; TSE: 4704), מובילה עולמית בפתרונות אבטחה, חתמה על הסכם   לרכישת HP TippingPoint, המובילה בפתרונות הדור הבא למניעת פריצות (NGIPS) ובפתרונות אבטחת רשת. ההסכם, המוערך בכ- 300 מיליון דולר, כולל טכנולוגיית אבטחה, קניין רוחני, מומחיות בתעשייה, ומסד גדול של לקוחות נאמנים.

רכישה זאת ממצבת את טרנד מיקרו כספק האבטחה המוביל לפתרונות הגנה מפני איומים דינמיים, המכסים נקודות קצה, רשת, דטה סנטר וענן, עבור ארגונים גדולים. טרנד מיקרו תשלב יכולות קיימות ונרכשות על מנת ליצור יחידה עסקית להגנת רשת, אשר תשרת מעל ל- 3,500 ארגונים גדולים מלקוחותיה.

ארגונים הפועלים כיום “ללא גבולות” מומטרים באיומים ההופכים יותר ויותר מורכבים, וחייבים להיות מוכנים על מנת להגן, לאתר ולהגיב לאיומים מודרניים העוקפים אבטחה מסורתית. האיומים הללו מורכבים ממספר הולך ועולה של התקפות ממוקדות ואיומים מתקדמים, העוקפים בקרות מסורתיות וממנפים רשתות פנימיות על מנת לחדור ולנצל מידע רגיש, תקשורת וקניין רוחני.

“על מנת להתמודד עם בעיה זאת, ארגונים זקוקים להגנת איומים רב שכבתית, הפועלת לאורך הארגון על מנת לטפל באיומים לפני, במהלך ואחרי התקפה” אומרת אווה צ’ן, מנכ”לית טרנד מיקרו. “כהשלמה אידיאלית להגנה מובילת השוק שלנו לדטה סנטר ולנקודות קצה, פתרון זה, מהדור הבא בהגנת רשת, משלב מניעת פריצה מוכחת ויכולות תגובה מ- TippingPoint בפתרון המוביל שלנו ל- Breach Detection. בהתאם להכרות המעמיקה שלנו עם HP  ו- TippingPoint, אנו מרוצים מהיתרונות והערך שמביאה עמה רכישה זאת ללקוחותינו”.

על ידי שילוב מניעת פריצות ו- Breach Detection, טרנד מיקרו יוצרת גישה רבת שכבות שיכולה להתמודד עם התקפות מתוחכמות. במקרה של סכנה, הפתרון יכול במהירות לאתר ולהתמודד עם איומים ברשת, אשר יכולים לגרום לנזק נוסף.

מאז 2014, טרנד מיקרו ו- TippingPoint ניהלו שותפות אסטרטגית. HP וטרנד מיקרו ימשיכו להיות שותפות גם אחרי חתימת ההסכם. שתי החברות יכוננו שותפות אסטרטגית עם TippingPoint בכל הנוגע למכירות, שירותים מנוהלים ופעילויות OEM, כמו גם מודיעין אבטחה, אבטחת יישומים ואבטחת מידע.

“רכישה זאת משלימה את המומחיות הנוכחית של טרנד מיקרו בתחום הגנה מפני איומים, ומרחיבה את חזקותיה בנקודות קצה, ענן, דטה סנטר, – Breach Detection ברשת”, אמר מייק ספנבאוור, סגן נשיא למחקר במעבדות NSS. “על ידי שילוב שני המותגים, צעד זה מחזק את המיצוב של טרנד מיקרו, ומציב אותה ללא תחרות, באספקת פתרון אחד מלא להגנה מפני איומים עבור ארגונים גדולים המעוניינים לבצע השקעה קריטית באבטחה”.

בנוסף להגנת רשת מוכחת, הסכם זה כולל תובנות אודות איומים ומומחיות מ- TippingPoint Digital Vaccine Labs (DVLABS), אשר מספקת מודיעין איומים בזמן אמת עם פילטרים חדשניים לניתוח פגיעויות וניצול לרעה. יתרון נוסף הוא ביוזמת Zero Day, אשר חשפה באופן אחראי יותר פגיעויות מכל המתחרים, באמצעות התמדה ומומחיות במחקרים מקיפים. מומחיות ייחודית זאת, והיכולת לעבד בהרמוניה עם המשאבים הפתוחים של “רשת ההגנה החכמה של טרנד מיקרו” וצוותי המחקר של האיומים, מסייעים להגיע לרמת איתור איומים המובילה בשוק.

העסקה צפויה להיחתם סופית בסוף הרבעון הרביעי של 2015.

בתמונה: אווה צ’ן, מנכ”לית טרנד מיקרו

 

תגובות סגורות