צוות SAVR הוא הזוכה בתחרות BattleHack TLV 2015 של PayPal

ספקיות התשלומים PayPalו-Braintree הכתירו את צוות SAVR כמנצח של תחרות BattleHack TLV 2015 שהתקיימה בסוף השבוע בתל-אביב.

כשנה לאחר שישראל זכתה במקום הראשון בגמר העולמי של  2014BattleHack , התארחו בתל-אביב 25 צוותים שהתמודדו בתחרות המקומית על הייצוג של ישראל בגמר העולמי של 2015.

צוות SAVR, שמורכב משלושה חברים ותיקים מהאוניברסיטה ועמיתים לעבודה, אלירן דנן, הילה יונתן ושחר ברששת, המתגוררים באזורים שונים בישראל והתאחדו להתמודדות ב- BattleHack TLV 2015 בפעם הראשונה, פיתח אפליקציית אנדרואיד המאפשרת למנוע תאונות דרכים באמצעות העלאת המודעות לנהיגה נכונה. האפליקציה, הנשלטת ע”י  מערכות Estimote beacons ו-NodeJS on Heroku, מופעלת כאשר המשתמש נוהג, וקונסת אותו כאשר הוא מקליד בזמן הנהיגה. בנוסף, האפליקציה מעבירה אוטומטית את סכומי הקנסות בגין כל עבירה כך שניתן לעשות בהם שימוש  לתרומה עבור מטרה חברתית טובה או להעבירם לחשבון חסכון עבור אדם קרוב.

“שמחנו מאוד לנצח בתחרות עבור האינטגרציה הטובה ביותר של Estimote , ולכן לא חשבנו שנזכה גם במקום הראשון בתחרות.” אמרה הילה יונתן, אחת משלושת חברי הצוות. “זאת היתה תחרות נפלאה ואנו מאוד נרגשים לייצג את ישראל בגמר העולמי”.

“רמת הפיתוח של הצוותים שהשתתפו בתחרות מאוד גבוהה ומרשימה. המפתחים הישראליים אף פעם אינם מאכזבים עם יכולות הקידוד שהם מפגינים”, אמר גון לאן, מנהל גלובלי בכיר, PayPal וBraintree_Dev. “צוות SAVR הוא דוגמא נוספת לכישרונות הגדולים שישראל מציעה. אין לי ספק שהם יפתחו מוצר מצוין גם בתחרות הגמר”.

במקום השני בתחרות זכה הצוות שפיתח את אפליקצייתEngage  המאפשרת יצירת מעורבות רגשית בפרסום. באמצעות שימוש בקודים של QR ושימוש באפליקציית מובייל פשוטה, הצוות שילב בין PayPal, Braintree ו-Estimote כדי ליצור למשתמשים אינטראקציה עם מודעות פרסומיות ולארגונים ליצור מגע עם קהלי היעד בכל מקום בו הם נמצאים באמצעות אפליקציית המובייל.

במקום השלישי זכה הצוות שפיתח את אפליקציית האנדרואיד Pacefier  המאפשרת להורים לעקוב אחר דפוסי הנהיגה של ילדיהם. האפליקציה המשלבת בין מהירות הרכב, האצה ועצירות פתאומיות, מעבירה סכומי כסף באופן אוטומטי כאשר הילד מפגין יכולות נהיגה טובות. את סכומי כסף אלה ניתן להעביר לתרומה או ישירות לחשבון הילד.

צוות SAVR ישתתף בגמר העולמי שיתקיים בסן חוזה בין התאריכים 14-15 בנובמבר ויתמודד על הפרס הגדול של 100 אלף דולר.

לפרטים נוספים אודות התחרות: https://2015.battlehack.org/.

 

בתמונה: ג’ון לאן והצוות המנצח.

קרדיט: יח”צ.

תגובות סגורות