חדשות היום

חברת הסייבר הישראלית Cybereason גייסה 59 מיליון דולר בסיבוב שלישי

חברת הסייבר הישראליתCybereason מודיעה היום על השלמת מחזור גיוס שלישי (Round C) בגובה 59 מיליון דולר, בהובלת משקיע חדש, SoftBank Corp. , חברה בת שלSoftBank Group Corp.  (בורסת טוקיו: 9984) בנוסף למשקיעים הקיימים, CRV וספארק קפיטל. לאחר השקעה זו תהפוך  SoftBank  למפיצה המובילה של פלטפורמת אבטחת הסייבר של Cybereasonבשוק היפני. על-פי תנאי ההסכם, SoftBank ו-Cybereason ישתפו פעולה ביצירת היצע מוצרים שיאפשר לארגונים ביפן להתכונן מפני איומים מתקדמים ועיקשים ומתקפות סייבר מתוחכמות אחרות.

לדברי קן מיאוצי (Ken Miyauchi), נשיא ומנהל כספים ראשי של SoftBank Mobile: “קבוצתSoftBank  פועלת להשגת טכנולוגיה מתוחכמת ומודלים עסקיים יוצאי דופן שיובילו את מהפכת המידע. כלקוחות, התנסינו ממקור ראשון בגישה המהפכנית של Cybereasonלאבטחת סייבר העושה שימוש בלמידת מכונה ובאנליטיקה התנהגותית על מנת לאתר את איומי הסייבר המתקדמים ביותר. Cybereasonמעצימה את יכולתם של צוותי האבטחה להתגונן מפני איומי סייבר ומסייעת להפחית את עלויות האבטחה באופן משמעותי. היצע המוצרים  החדש של Cybereasonו-SoftBank יספק לארגונים יפניים רמת אבטחה חדשה בתקופה שבה מתקפות סייבר מתקדמות הן איום ממשי וניכר”.

לדברי ליאור דיב, מנכ”ל Cybereason ומייסד שותף: “בשנה האחרונה Cybereasonהוכיחה שהיא מסוגלת להגן על הארגונים הגדולים והיוקרתיים בעולם, הסובלים באופן יומיומי מאיומי מתקפות סייבר. השותפות עם SoftBank משחזרת את מודל השותפות שיצרנו עם לוקהיד מרטין (Lockheed Martin), הלקוח הראשון שלנו שגם השקיע בחברה, וגם חבר לה כשותף המוכר את מוצרי סייבריזון ועוזר לה לחדור לשווקים חדשים. המודל הזה מאפשר לנו להישאר גמישים ולהתמקד בחדשנות תוך מינוף האמינות, המשאבים והניסיון שרק ענקי התעשייה יכולים לתת לנו.

לדברי אמנה קיטו (Amane Kito), מנהל המידע הראשי של SoftBank Mobile: “Cybereason מעצימה את יכולתם של צוותי האבטחה להתגונן מפני איומים ומפחיתה באופן משמעותי את עלויות האבטחה. מה שמייחד את Cybereasonממאות חברות סטרט אפ היא הגישה השונה בתכלית שלה לאבטחת סייבר, הממנפת את לימוד המכונה ואנליטיקה התנהגותית בכדי לאתר ולסכל גם את איומי הסייבר המתקדמים ביותר”.

סיבוב גיוס ההון השלישי של Cybereasonיאיץ את תנופת הצמיחה המדהימה של החברה מאז שהשיקה את הפלטפורמה שלה בפברואר 2014. החברה קיבלת כמה פרסים וציונים לשבח. לא מכבר זכתה בתואר “יצרן מתעורר” מטעם CRM והוגדרה כ “אחת מחברות האבטחה המגניבות ביותר (עד כה) ב-2015″.   בשלב מוקדם יותר השנה זכתה בתואר “הטכנולוגיה המתעוררת הטובה ביותר” מטעם מגזין  SCהבריטי, הוגדרה כאחת מ-10 החברות החדשניות ביותר בכנס RSA 2015 וכאחת מ”תשע החברות הישראליות שכדאי לעקוב אחריהן” מטעם Inc. Magazine. בנוסף, דורגה בין “12 חברות האבטחה הלוהטות שחשוב להכיר” של Network World וגרטנר בחברה בה כיצרנית המגניבה באבטחת יישומים ונקודות קצה.

ליאור דיב הוסיף ואמר: “אנו שואפים לשתף פעולה עם השחקנים הגדולים והמבריקים ביותר בתחום, המסוגלים להציע פלטפורמה ייחודית להתרחבות בשוק ומאפשרים לנו להאיץ את פיתוח היצע המוצרים החדש. אנו נרגשים לעבוד עם הצוות המצוין של Softbak על השקת פתרון אבטחה מתקדם ביפן, אזור הרוחש הערכה רבה לטכנולוגיה מצוינת”.

בתמונה: יוסי נער, ליאור דיב ויונתן שטרים-עמית

קרדיט תצלום: לואיז גרין

תגובות סגורות