חברת ההייטק הישראלית פרפקטו גייסה 35 מיליון דולר

חברת ההייטק הישראלית פרפקטו מובייל, המתמחה בפיתוח פתרונות ענן לבדיקה ומדידה של חווית משתמש לסביבות המובייל והדיגיטל של חברות,  מודיעה היום (יום ד’) על גיוס של 35 מיליון דולר בהובלת הקרן Technology Crossover Ventures (TVC) ובהשתתפות המשקיעים הקיימים של החברה –  FTV Capital, כרמל ונצ’רס, גלובספאן וקרן ורטקס.

החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי לטובת הרחבת היצע הפתרונות שלה לסביבות המובייל והדיגיטל, ולהרחבת פעילותה העסקית בצפון אמריקה ובמדינות נוספות בעולם, בדגש על מדינות אירופה, ואסיה פאסיפיק. במסגרת זו צפויה החברה להרחיב את כוח האדם בחברה לסניפיה ברחבי העולם כולל  למרכז המחקר והפיתוח שלה בפארק אפק בראש העין. עד כה, יחד עם סבב גיוס זה, גייסה החברה כ-90 מיליון דולר. בנוסף מרחיבה החברה את פריסתה הגיאוגרפית ותשיק משרדים ודאטה סנטרים חדשים באוסטרליה, סין, יפן וטורונטו.

כחלק מסיבוב הגיוס הנוכחי והתרחבותה הגלובלית, החברה הרחיבה את צוות ההנהלה הבכירה שלה ומינתה את ריינר גאוליק לנשיא החברה ואת עופר קארפ כסגן נשיא בכיר להנדסה.

חברת פרפקטו מובייל הוקמה ב-2006 על ידי ערן יניב, מנכ”ל החברה, יורם מזרחי המשמש סמנכ”ל טכנולוגיות וג’קי אלאל שכיהן כסמנכ”ל המכירות. החברה מונה כיום למעלה מ-230 עובדים, כמחציתם בישראל, ויש לה למעלה מ-1,500 לקוחות פעילים בתחומי בנקאות, ביטוח, קמעונאות, טלקום, מדיה ועוד, ביניהם 50% מהחברות הנמנות על רשימת פורצ’ן 500. למעשה החברה גם מספקת שירותים ל- 9 מתוך 10 המותגים המובילים בעולם לפי רשימת 2015 Brandz Top 100 Most Valuable Global Brand שפירסמו WPP ו-Millward Brown.

פתרון הדגל של החברה הוא מעבדת הבדיקות בענן בשם Continuous Quality Lab , המספקת לחברות וארגונים פתרון יעיל ומתקדם מבוסס מחשוב ענן לבדיקה וניטור רציף של חוויות המשתמש שהם מספקים ללקוחותיהם בסביבת ערוצי המובייל והדיגיטל שלהם. הפתרון, שכולל גם בדיקות אוטומטיות לפי תרחישים שונים הניתנים להגדרה מראש, בודק באופן מדוייק את חווית המשתמש על גבי מכשירים אמיתיים בסביבה ובתנאי האמת של משתמשי הקצה. פתרון זה של פרפקטו, מספק לחברות וארגונים מענה איכותי, מתקדם וייחודי למימוש האסטרטגיה ליצירת חווית משתמש איכותית ורמת מעורבות (Engagement) גבוהה עם לקוחותיהם תוך שיפור מתמיד.

בשנה האחרונה הציגה החברה גידול עסקי משמעותי וכן במספר הלקוחות, במספר העובדים, הצפוי לגדול גם השנה, ובמספר תהליכי הבדיקות המתבצעים במעבדת הבדיקות שלה בענן. לצד זה השיקה פרפקטו  גם את Wind Tunnel , פתרון ייחודיי לבדיקות אוטומטיות מול תנאי משתמש קצה אמיתיים.

לדברי ערן יניב, מייסד משותף ומנכ”ל פרפקטו מובייל, “בעידן הדיגיטל הנוכחי, לקוחות של חברות וארגונים מצפים ואף תלויים בחויות משתמש דיגיטליות שאלו מספקים להם. פרפקטו פיתחה פתרונות מובילים, המסייעים לחברות לספק חוויות דיגטליות באיכות גבוהה באמצעות מעבדת הבדיקות שלנו בענן ובכך הפכה לשותפה המועדפת של חברות מובילות גלובליות למימוש אסטרטגיית הדיגיטל שלהן”.

יניב מוסיף “אני שמח על הצטרפותה של TCV למשקיעי פרפקטו כעדות להאצת הצמיחה העסקית של החברה . סיבוב גיוס זה יחזק את מעמדה של פרפקטו כמובילה בתחומה.  כחלק מתהליך זה ומתוך הבנה כי ההון האנושי שלנו בחברה הוא מהמרכיבים החשובים ביותר להצלחתנו, אנו מתכננים לגייס השנה עובדים חדשים רבים למרכז הפיתוח בישראל ביניהם: מפתחי Java, מפתחי מובייל, מהנדסי QA ועוד. עובדים אלו יזכו לעבוד בסביבות המעניינות ביותר כיום, ביניהןענן ומובייל, ועם הלקוחות הגדולים ביותר בעולם, ביניהם אלו  הנמנים עם רשימת פורצ’ן 500. אנו מציעים לעובדים סביבת עבודה נעימה ודינמית בארגון גלובלי, תרבות ארגונית של חברה צעירה ומצליחה ואפשרויות רבות לקידום ופיתוח קריירה. כל זאת במטרה לגייס את הטובים ביותר”.

לדברי ג’ון דוראן, מנהל ב- Technology Crossover Ventures (TCV), “כיום מותגים מתקשרים עם הלקוחות שלהם באמצעות יצירת אינגייג’מנט דיגיטלי, שהינו קריטי להצלחה העסקית של החברות. ככל שעולה הלחץ לעמוד בהצלחה בציפיות הלקוחות כך גם עולה השאיפה של החברות להבטיח חווית משתמש דיגיטלית טובה ואיכותית, במיוחד בסביבת המובייל. אנו מאמינים שבזכות ההובלה האיתנה של פרפקטו בתחום, יכולות הטכנולוגיה מבוססת הענן שפיתחה והחזון שלה, היא תציג צמיחה פורצת דרך בשוק”.

בתמונה: צוות ההנהלה המורחב

תגובות סגורות