חדשות היום

לנובו ונוטניקס מביאות את תשתית ה- Hyperconvergenceלארגונים גלובליים

לנובו  ונוטניקס הכריזו על שותפות אסטרטגית במטרה לפתח, לשווק ולמכור סדרת מוצרי hyperconvergence של לנובו הפועלים על התוכנה של נוטניקס. שילוב של אחסון, שרת ושירותים וירטואליים במוצרים מדרגיים משולבים מסייע לפשט את ניהול מרכזי הנתונים ויכול להביא לחיסכון משמעותי בעלויות ה-IT. שתי החברות יספקו תשתית hyperconvergence שתאפשר לארגוני IT להתמקד ביישומים ובשירותים שמניעים ומספקים גמישות לעסקים שלהם על ידי הצעת חלופה איכותית לשירותי ענן ציבוריים.

Hyperconvergence משלב בין פלטפורמות שרת מהימנות עם תוכנה עדכנית כדי לבנות מרכזי נתונים פרטיים מבוססי-ענן, התואמים לגמישות, סקלביליות ולצריכה החלקית של עננים ציבוריים. החברות יציגו את סדרת מוצרי hyperconvergence החדשה, אשר בנויה על המערכות הארגוניות המובילות של לנובו ופועלת על התוכנה של נוטניקס. הפתרון המשותף ינהל את מרבית עומסי העבודה, ביניהם – יישומים ארגוניים, מאגרי מידע, שולחנות עבודה וירטואלים וניתוח אנליטי של ביג דאטה – ביעילות וסקלביליות משופרות.

כדי לנצל את הביקוש ההולך וגדל עבור פלטפורמות hyperconvergence, לנובו משקיעה רבות בצוות מכירות עולמי מסור ומיומן. הפתרון המשולב יימכר דרך רשת השותפים העולמית של לנובו וצוותי מכירות ארגוניים נרחבים. בנוסף לכך, לנובו ונוטניקס מתכננות השקעות גדולות בתכנון, פיתוח ושיווק הפלטפורמה לשוק הרחב.

“לנובו יכולה להביא נקודת מבט חדשה למרחב הארגוני העולמי במקום להגן על דרכי החשיבה הישנות. אנו יכולים לבסס את העסק שלנו על חדשנות וליצור שיתופי פעולה עם החברות המובילות ביותר כדי ליצור פתרונות חדשים”, אמר יאנג יואנקינג, יו”ר ומנכ”ל לנובו. “ההובלה הטכנולוגית של נוטניקס בשילוב התפוצה הגלובלית שלנו יאפשרו לסייע משמעותית ללקוחות בהפחתת המורכבות במרכזי הנתונים”.

“לנובו הינה חברה מובילה בשווקי טכנולוגיה מרובים והיא הרוויחה את אמונם של אלפי ארגונים מסביב לעולם בעזרת מוצריה החדשניים והאיכותיים”, אמר דהארז’ פאנדיי, מייסד ומנכ”ל נוטניקס. “שיתוף הפעולה עם לנובו היא אבן דרך משמעותית במסענו לספק תשתית שקופה לחברות השונות וזאת בעזרת יעילות טכנולוגית והכוח של עיצוב מדורג”.

בתמונה: יאנג יואנקינג

תגובות סגורות