יבמ סיפקה 100 אפליקציות MobileFirst ל- iOS

יבמ השלימה את תהליכי האספקה של יותר מ- 100 אפליקציות MobileFirst לסביבת מערכת ההפעלה של אפל, iOS. אספקת האפליקציות היא חלק מפעילות משותפת ליבמ ולאפל, המיועדת לשנות את אופן העבודה ב- 14 תחומי תעשיה ו- 65 מקצועות – החל מיועצי השקעות ועד דיילים בחברות תעופה, אנשי שירותי חירום והצלה, אחיות וקניינים ברשתות קמעונאות. בנוסף, מרחיבות שתי החברות את סל המוצרים שלהן גם אל שווקים חדשים, ובכללם מוצרי צריכה, תעשיית הרכב, טיפול בקשישים, ותעשיות הכימיה והנפט.

כל אפליקציה משלבת בין יכולות יבמ בתחום הניתוח האנליטי והטיפול ב- Big Data ובין חוויית המשתמש הידועה של אפל,  כדי לסייע לחברות להגיע לרמות חדשות של יעילות, אפקטיביות ושביעות רצון לקוחות – מהר יותר ובקלות רבה יותר מבעבר.

אייר קנדה, AXA, קוקה קולה אמטיל, הדואר היפאני, Rimac ו-וודאפון הולנד, הן בין החברות הרבות,  בכל העולם, אשר בחרו באפליקציות MobileFirst לסביבת iOS הפועלות על גבי מכשירי iPad ו- iPhone. לקוחות נוספים שבחרו באפליקציות MobileFirst של יבמ לסביבת iOS כוללים גופי בנקאות, תעשייה, תעופה ואחרים.  כך, לדוגמא, הבנק האיסלאמי של אבו דאבי, יפעיל אפליקציית “ייעוץ אמין” כדי לסייע ליועצים הפיננסיים לגשת בקלות ובתקשורת מאובטחת אל מערכות הבנק, ולנהל את תיקי הלקוחות ממכשיר iPad. חברת Bosch משתמשת באפליקציית Fast Fix על מנת לתת לטכנאי השירות שלה, הפועלים בשטח, הנחיות מבוססות ניתוח אנליטי המוצגות על גבי מכשירי iPad, ומסייעות בפתרון מהיר של תקלות. חברת התעופה הגדולה בסקנדינביה, SAS, תצייד את דייליה באפליקציית Passenger+, המאפשרת להם לקבל תמונה מלאה של העדפות העבר של הנוסעים, תחומי העניין שלהם והחלטות קניה אותן קיבלו ברכישות הפטורות ממכס בטיסות קודמות – הכל על מנת להציע חוויית טיסה משופרת ומותאמת אישית.

יבמ תשלב אפליקציות Mobile First עתידיות רבות, המיועדות לסביבת iOS, עם היכולות הקוגניטיביות של מערכת ווטסון, באופן המאפשר לאפליקציות ללמוד בתהליך רציף ומתמשך אודות הצרכים המיוחדים של עובדים ולקוחות.

ככל שמגוון האפליקציות הייעודיות לתחומי עבודה מוגדרים, הולכות ומתעצבות חבילות יכולות שלמות של MobileFirst לסביבת iOS, המאפשרות לייעל את העבודה בתפקידים מוגדרים בתחומי שירותי הבריאות, מוסדות פיננסיים וחברות קמעונאיות. ניתן כיום לשתף מידע בין חברי צוותים, באופן המעצים את יכולתם של עובדים אחרים ומאפשר עבודה שיתופית על בסיס אותו מערך נתונים, מהמכשירים הניידים הזמינים בידי כל עובד.

יבמ מפתחת כיום גם אפליקציות כלל ארגוניות למכשירי iPad Pro, העתידות לנצל את העוצמות המשופרות, הביצועים, המסך הגדול ביותר ויכולות ריבוי המשימות של מערכת ההפעלה iOS 9  ולאפשר לאנשי מקצוע לעבוד בו-זמנית על שתי אפליקציות הפתוחות זו לצד זו. אפליקציות התומכות ב- Apple Pencil יציעו רמה גבוהה יותר של דיוק ויכולות חדשות בביצוע משימות, ובכללן עיצוב ותכנון חדרים, רישום פעילויות או כתיבת הערות ביומני תחזוקה.

תגובות סגורות