גילת זכתה בפרויקט חדש בהיקף של 108 מיליון דולר בפרו

חברת גילת רשתות לוויין בע”מ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום כי קרן התקשורת הממשלתית, פיטל(Fitel), בפרו (Fondo de Inversion en Telecomunicaciones / Telecommunications Investment Fund) בחרה בגילת לביצוע פרויקט של תשתית תקשורת אזורית בהיקף כולל של 108מיליון דולר, באזור Cusco. פרויקט חדש זה בא בהמשך למכרז הקודם בו בחרה פיטל (FITEL)  בגילת לביצוע פרויקט תשתית תקשורת אזורית בשלושה אזורים שונים: Huancavelica, Huancavelica ו- Apurimac אשר ביצועם החל זה מכבר.

“העובדה שגילת נבחרה לביצוע פרויקט אזורי נוסף בידי פיטל (FITEL) , בהיקף של 108 מיליון דולר, מעידה על האמון הרב ביכולתנו לפרוס תשתיות תקשורת בקנה מידה גדול ובתנאי שטח מאתגרים. אנו ממשיכים להרחיב את יכולותיה של גילת להיבחר ולבצע פרויקטים בקנה מידה גדול של תשתיות תקשורת פס רחב באזורים מרוחקים ביותר, בהתאם לאסטרטגיה של גילת” אמר דב בהרב, המנכ”ל הזמני ויו”ר גילת.”אנו מאמינים כי מעבר לתשלום המובטח כאמור, גילת תייצר הכנסות נוספות שינבעו מאספקת קיבולת רשת לחברות סלולר וחברות תקשורת אחרות על גבי הרשת שתתוקן על מנת שיוכלו לעמוד בדרישת השוק הגוברת לשירותי תקשורת, מידע ואינטרנט באזורים אלו.” הוסיף מר בהרב.

“התקדמנו צעד נוסף בפיתוחה של פרו. היום אנו מתחילים בכיסוי כפרים חדשים עם פס רחב במהירות גבוהה. אני מרוצה מאחר ובריתות אסטרטגיות בין המגזר הציבורי והפרטי מתחזקות באמצעות פרויקטים אלו.” הוסיףמר Jose Gallardo Ku, שר התחבורה והתקשורת של פרו.

אודות הזכייה במכרזי פיטל

היוזמה האזורית של פיטל מייצגת את השלב המשלים של פרויקטPeruvian National Fiber Backbone, שמטרתו לחבר כפרים באזורים מרוחקים לשירותי תקשורת בפס רחב. במסגרת שלב זה זכתה גילת במכרז אזורי ב- Cuscoהממוקמת בדרום פרו.

רשתות התעבורה המבוססות סיבים אופטיים ייבנו ויועברו מיד למשרד התקשורת, ואילו רשתות הגישה (Access) המבוססות על טכנולוגיות אלחוט, ייבנו ויופעלו במשך 10 שנים לפני העברתן למשרד התקשורת.

במסגרת ההתחייבות להפעלת רשתות הגישה, גילת תחבר כ-615 מוסדות ציבוריים ו-371 כפרים באזורים מרוחקים לשירותי פס רחב.

בתמונה: דב בהרב, המנכ”ל הזמני ויו”ר גילת (צילום יח”צ)

תגובות סגורות