נובה מדווחת כי ילין-לפידות החל להיות בעל עניין בחברה עם 5% מהחברה, או 56 מיליון שקל

נובה היא יצרנית ישראלית של פתרונות מדידה (מטרולוגיה) לבקרת תהליכים מתקדמת עבור יצרני השבבים בתעשיית המוליכים למחצה. הפתרונות הטכנולוגיים הייחודיים של החברה מסייעים לייצוב תהליכי ייצור השבבים בקווי הייצור המתקדמים ביותר של הלקוחות הגדולים והמובילים בתעשייה, כגון סמסונג ו-TSMC.

נובה נסחרת בבורסת תל-אביב ובנאסד”ק, לפי שווי של כ-1.1 מיליארד שקל. מניית החברה עלתה בתל אביב 2.5% מתחילת השנה. לאחרונה דיווחה נובה על תוצאות כספיות לרבעון השלישי של 2015, שעקפו את התחזיות, עם עלייה של 48% בהכנסות ושל 64% ברווח ברבעון השלישי 2015, כאשר ההנהלה צופה הכנסות שיא עבור 2015 זו השנה השלישית ברציפות.

“תוצאות הרבעון משקפות תמהיל הכנסות מגוון, כולל רמות הכנסה גבוהות ממכירות תוכנה ושירות, שתרמו לשיפור בשולי הרווח הגולמי והרווח הנקי. במהלך הרבעון המשכנו לחזק את מיצובנו בתחום ה-Foundryעם מספר זכיות לאספקת פתרונות המטרולוגיה המתקדמים שלנו לאתרי הייצור המתקדמים ביותר. בעקבות תוצאות אלו אנו צופים להציג ב-2015 שנה שלישית ברציפות של הכנסות שיא עבור החברה, תוצאה המחזקת את התוכנית האסטרטגית שלנו להמשך צמיחה רווחית. הישג זה נובע מהוצאה לפועל מיטבית של תוכניתנו לחיזוק המיצוב של נובה בשוק בו היא פועלת תוך גיוון בסיס הלקוחות ותמהיל המוצרים”, אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ”ל נובה מכשירי מדידה.

לאחר פרסום הדוחות לרבעון, קיבלה החברה המלצת קנייה מסינגולר, עם מחיר יעד של 16 דולר למניה: “זהו הרבעון השני ברציפות בו ביקוש חזק מתחום ה-Foundry הניע עלייה בהכנסותיה של נובה, ואנו צופים לחברה סיום חזק לשנת 2015. אנו חוזרים על המלצת הקנייה שלנו, עם מחיר יעד של 16 דולר למניה”, אמר קית’ מאהר, אנליסט ראשי בסינגולר.

בתמונה: איתן אופנהיים, נשיא ומנכ”ל נובה מכשירי מדידה.

 

תגובות סגורות