אראר מדיה תתמזג עם חברת SES Platform Services

חברת אראר-מדיה ספקית מובילה של שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו בכל העולם, מדווחת כי הסכימה להירכש על ידי חברת SES, ותמזג את כל פעילותה עם חברת הבת SES PS ליצירת הספקית המובילה בעולם של פתרונות מדיה.

SES  תרכוש 100% מאראר מדיה, ותשלם 13.291 דולר למנית אראר מדיה, פרמיה של 52% על מחיר הסגירה של אראר בתאריך 25.2.16. העסקה משקפת שווי חברה של 242 מיליון דולר. המיזוג בין החברות אושר על ידי הדירקטוריונים של שתי החברות, והוא כפוף למספר תנאים, ביניהם אישורים רגולטוריים ואישור האסיפה הכללית של אראר מדיה. המיזוג צפוי להיות מושלם ברבעון השני או השלישי של 2016.

לאחר השלמת המיזוג, אראר מדיה ו- SES PS יפעלו יחדיו ליצירת ספקית חדשה, מובילה עולמית ועצמאית של שירותי מדיה. החברה החדשה תציע סל שירותים נרחב עבור הלקוחות הקיימים של החברות. בנוסף יספקו החברות מגוון פתרונות חדשניים לוידיאו ומדיה, ברמה הגלובלית, אשר מתבססים על יכולותיהן המשלימות של שתי החברות. בין השירותים יכללו ניהול תוכן אופטימלי ופתרונות הפצה המשלבות את תשתיות הרשת של החברות. החברה החדשה תמנף גם את יכולות ההפצה הגלובליות על בסיס יכולות לווייניות מרובות, רשת סיבים אופטיים ורשת האינטרנט, מתוך מטרה למקסם את ההגעה לקהל צופים רחב ככל האפשר המאפשר מוניטיזציה של התוכן.

אבי כהן, מנכ”ל אראר מדיה: “אנו מאמינים כי ההסכם עם SES PS מהווה הצפת ערך משמעותית עבור בעלי המניות שלנו, עם פרמיה של 52% על מחיר המניה. שווי זה מגלם את הצלחת ההתרחבות של עסקינו במהלך השנים האחרונות תוך הפיכתה של אראר מדיה לספקית מובילה של שירותי מדיה דיגיטלית. עם התשתיות המשותפות והמומחיות של פלטפורמות SES PS ואראר מדיה, לחברה החדשה תהיינה יכולות לספק שירותים חדשניים עבור לקוחות משמעותיים יותר, לקוחות בשווקים מתפתחים ולקוחות גלובליים. אסטרטגיית הצמיחה של אראר מדיה כללה מיקוד בלקוחות גדולים ומשמעותיים תוך היצע שירותים מגוון ומיזוג זה מאיץ אותה.

תגובות סגורות