חדשות היום

SAP רוכשת את חברת Roambi ומבססת את מעמדה כמובילה בתחום האנליטיקה בענן

ענקית הטכנלוגיה SAP הודיעה על רכישת פורטפוליו הפתרונות ונכסי מפתח נוספים של חברת Roambi, ספקית פתרונות מובילה בתחומי בינה עסקית בסביבת המובייל. Roambi מתמחה בפתרונות אנליטיקה וויזואליזציה במובייל, המעצבים מחדש את האופן בו נציגי חברות בשטח, מנהליהם ולקוחות החברה יכולים לחזות במידע ולנהל אינטראקציה בזמן אמת על פיו, בכל מקום ובכל זמן.

רכישה זו מצטרפת ליעדי SAP להאיץ את החדשנות ולבסס את מעמדה כמובילה בתחום מובייל BI, חיזוי אנליטי והנגשת מידע קריטי וחשוב לעובדים ומנהלים בחברות על בסיס פלטפורמת SAP HANA.

ההכרזה על הרכישה התקיימה במסגרת כנס SAP Insider BI 2016  , שנערך לפני מספר ימים בלאס וגאס ובמסגרתו גם חשפה יכולות חדשות בתחום החיזוי האנליטי שהחברה עתידה להשיק בגרסה החדשה הקרובה בפתרון SAP Predictive Analytics. בנוסף הציגה החברה מודל טרייד אין חדשני שיסייע לחברות וארגונים לעבור מפתרונות BI מיושנים לפתרונות ה-BI המתקדמים של SAP.

“תפיסת ה-BI הישנה ‘מאסטרטגיה לביצוע’ אינה מתאימה מספיק למציאות הדיגיטלית של ימינו” ,מציין סטיב לוקאס, נשיא פתרונות פלטפורומות הדיגיטל לארגונים ב-SAP העולמית. לדבריו “SAP כמובילה עולמית בתחומי האנליטיקה, שינתה לחלוטין את חוקי המשחק, וכעת מספקת מערך רחב של פתרונות אנליטיקה לרמת הצרכנים ולרמת הארגון, המותאמים לכל סוגי החברות והתעשיות. SAP מתכננת לספק פתרונות אנליטיקה מקיפים כחבילת All-In One, עם זמינות בענן ובין כותלי הארגון, בכל מקום ובזמן אמת – יכולות שספקיות נישה בתחום האנליטיקה אינן יכולות לספק”.

הגרסה החדשה של SAP Predictive Analytics שתושק בקרוב מתוכננת לכלול חידושים משמעותיים כגון מידול Native Spark לאנליסטים ומומחי הנדסת נתונים. חידוש זה צפוי לשפר משמעותית את הביצועים והאפקטיביות של ניתוח מידע בסביבות מבוססות Hadoop ולחסוך זמן יקר בהעברת הנתונים מסביבה זו.

פתרון SAP HANA Cloud predictive services 1.0 הזמין כבר עתה, מספק יכולות רבות עוצמה לשירותי חיזוי אנליטי מבוססי ענן למפתחים ושותפים, המעוניינים לשלב יכולות אנליטיות לישומי הענן שלהם. פתרון זה מספק למפתחים Web Services מלאים הן לאנליטיקת Batch  והן לאנליטיקת זמן אמת  ובכך הופך את יישום החיזוי האנליטי לקל לבנייה ושימוש.

תגובות סגורות