חדשות היום

חברת אדוונטק, ARM, Bosch Sensortec, Sensirion, וטקסס אינסטרומנטס הכריזו על שיתוף פעולה

חברת -Advantech, יחד עם ARM, Bosch Sensortec, Sensirion וטקסס אינסטרומנטס (TI) הודיעה היום על שיתוף הפעולה בפלטפורמת חיישן IoT  חדשה לעולם ה- IoT (אינטרנט של הדברים) בשם M2.COM   שנחשפה היום בתערוכת Embedded World   שמתקיימת בגרמניה. עידן ה-  IoT מביא הזדמנויות חדשות בתעשיות מסורתיות ומאיץ  התפתחות עסקית של הדור הבא של מוצרים ושירותים. כדי לאפשר מגוון רחב של יישומי IoT, וכדי שיהיה תקן אחיד לפלטפורמות ולטכנולוגיות שונות, פלטפורמה פתוחה עבור חיישני IoT הוקמה על ידי יצרני  חיישנים ומודולים לאפשר פיתוח ישומיי IoT באופן יעיל יותר. על ידי הצטרפות ל-   M2.COM,   משתתפים יגדירו   את הפלטפורמה המובילה בכדי להעצים את האינטרנט של דברים.

מילר צ’אנג, סגן נשיא בכיר של קבוצת המיחשוב המוטמע  (Embedded) באדוונטק אמר, “איסוף הנתונים יהיה אחד האתגרים העיקריים של עולם ה-  IoT , חיישנים, טכנולוגיה אלחוטית, ומחשוב מוטמע יהיה בשלוש יכולות הליבה העיקריות לרכישת נתונים, וזה הסיבה אדוונטק עובדים בשיתוף הפעולה הדוק עם שותפים תעשייתיים להגדיר  תקן פתוח M2.COM .עם סטנדרטיזציה זו, אנו רואים ש-  M2.COM יעזור להאיץ את פריסת  חיישניי ה- ” IoT.

אדוונטק מחזקת את החזון שלה  “”Enabling an Intelligent Planet’כדי להאיץ את  יישומי העיר החכמה ופתרונות  IoT, וברוח של  השותפות עבור Smart City ופתרונות IoT  אדבנטק תמשיך לשתף פעולה עם יצרנים גדולים ברחבי העולם. באמצעות  אדוונטק והחברות : ARM, Bosch Sensortec, Sensirion ו- TI, אנו מאמינים כי M2.COM יביא יותר אפשרויות לחישת IoT ולהאיץ את היישומים של העיר חכמה ופתרונות IoT.

בתמונה משמאל לימין:

Advantech Miller Chang, TI Olivier Monnier, Bosch Sensortec Omar Elrhoul, Sensirion Maximilian Eichberger, ARM Zach Shelby, Advantech Bernd Hacker

תגובות סגורות