חדשות היום

מנכ”ל מיקרוסופט נחשף לאופן החדשני והייחודי שבה הטכנולוגיה תומכת בהוראה ובלמידה בבתי ספר ישראליים

בביקור שקיים מנכל מיקרוסופט עם שר החינוך וראש העיר תל אביב -יפו בבית הספר אהבת ציון בתל אביב, התלמידים הציגו טכנולוגיה שהם יצרו.

מנכ”ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה ביקר הבוקר בבית הספר אהבת ציוןבתל אביב, בלוויית שר החינוך נפתלי בנט וראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי. הביקור כלל מפגש עם תלמידים ומורים.

במפגש עם התלמידים, נאדלה שמע על האופן שבו הטכנולוגיה תומכת בהוראה ובלמידה, וראה הדגמות של תלמידים המממשות את חזון בית הספר באמצעות שימוש באפליקציות אופיס 365. נאדלה גם פגש בני נוער מרחבי הארץ שמשתתפים בפרויקטים מתקדמים של מיקרוסופט ללימודי קוד, תכנות משחקים ופיתוח אפליקציות לעמותות חברתיות.

שר חינוך, נפתלי בנט מסר, “ישראל צריכה להיות המיקרוסופט של העולם המערבי – והיא תהיה. מדינת ישראל נמצאת היום בתיקון היסטורי של לימודי המדעים, המתמטיקה והטכנולוגיה. מערכת החינוך משקיעה משאבים רבים בהתאמה למאה ה- 21 והמוטיבציה הגדולה של המורים והתלמידים מבטיחה את הצלחת המהלך. תודות לגורמים משמעותיים בינלאומיים כמו מנכ”ל מיקרוסופט, חדשנותה של ישראל ומעורבותה בחדשנות בינלאומית נשארת בשיא תמידי”.

ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי אמר, “מערכת החינוך בתל אביב – יפו מאמצת לחיקה כל טכנולוגיה חדשנית שתורמת ללמידה עדכנית ומתקדמת. לא בכדי הפכה תל אביב-יפו למרכז בינלאומי השואב אליו יזמים צעירים שזוכים להצלחה בארץ ובעולם. בסיור עם מנכ”ל מיקרוסופט התרשמנו מהטמעת הטכנולוגיה בלמידה היומיומית של התלמידים”.

“טכנולוגיה דיגיטלית מחוללת דמוקרטיזציה בגישה למידע ולהזדמנויות בקצב מהיר והופכת את החשיבה המחשובית ואת היכולת לפתור בעיות לכישורים קריטיים לכל משרה עתידית”, אמר סאטיה נאדלה, מנכ”ל מיקרוסופט. “אנו חותרים להעצים כל מחנך וכל תלמיד בישראל להתכונן לעתיד זה עם רמות חדשות של שיתופיות ויצירתיות בכיתה באמצעות חינוך מדעי המחשב”.

 

קרדיט תמונה: סטיבן וינסטון

תגובות סגורות