חברת “טלכור” נרכשה על ידי חברת “Advice”

במהלך חודש ינואר השנה נרכשה הפעילות האזרחית של ספקי הכוח של חברת “טלכור” על ידי חברת “Advice” מכפר סבא. חברת Advice הינה החברה המובילה בארץ במתן פתרונות כוח ללקוחותיה המבוססים על ספקי כוח וממירים של חברות מהקו הראשון בעולם המיוצגות בלעדית על ידי החברה בארץ. חברות כגון P-Duke Meanwell, SolarEdge, Eltek, VOX Power, EOS Kepco,ועוד.

רכישת הפעילות של חברת טלכור מעניקה ל Adviceאת היכולות לבצע פיתוחי ספקים וממירים לפי דרישת הלקוח Custom made עבור מגוון אפליקציות בתחום של AC/DC ו DC/DC ומערכות משולבות וכן מתן פתרונות ללקוחות בארץ ובעולם בתחום של ספקי כוח לפלטפורמת CompactPCI ספקי OPEN FRAME להספקים של עד 600 וואט מהזנת מתח חילופין והזנה של מתח ישר תקני. תחום חדש הינם פתרונות כוח למערכות לייזר רפואיות .לחברה אישורי תקינה CEcUL TUV עבור כל המוצרים המפותחים בארץ.

היצור הסדרתי מבוצע אצל יצרנים מאושרים בארץ ובמזרח על מנת להבטיח מחירים תחרותיים ללקוחות תוך הקפדה על איכות וטכנולוגיה מתקדמת.

עם הטמעת הרכישה של פעילות “טלכור” בחברת Advice ניתן יהיה לקבל בחברה פתרונות הספק חדשניים איכותיים ובלוח זמנים קצר לכל צרכני ההספק עבור אפליקציות: אזרחיות, תעשייתיות, תקשורת, אוטומציה, רפואיות וכן פתרונות לאפליקציות צבאיות מוקשחות מקובעות.

תגובות סגורות