חדשות היום

סמסונג חושפת את הדור הבא של מכשירי הסמארטפון הנמצאים במרכז חוויית הגלקסי המחוברת שלה

דגמי הסמסונג גלקסי S7 וגלקסי S7 Edge משלבים בין עיצוב מלוטש לביצועים עוצמתיים לרבות מצלמה מתקדמת, עמידות למים וזיכרון חיצוני

סמסונג הודיעה על התוספות החדשות ביותר שלה למשפחת מוצרי גלקסי: גלקסי S7 וגלקסי S7 Edge. הדגמים החדשים, הבנויים בהתאם לסגנון החיים של הצרכן של ימינו, מובילים את הענף עם עיצוב מלוטש, מצלמה מתקדמת יותר, חוויית תוכנה יעילה ויכולת חיבור חסרת מתחרים לגלקסיה שלמה של מוצרים, שירותים וחוויות.

גלקסי S7 וגלקסי S7 Edge מציגים את מצלמת ה-Dual Pixel הראשונה במכשיר סמארטפון, המפיקה תמונות ברורות וחדות יותר, גם בתנאי אור נמוכים. הודות לעדשה הבהירה והפיקסל הגדול יותר, למצלמה יש מהירות צמצם מהירה יותר ופוקוס אוטומטי מדויק יותר גם בתנאי אור נמוכים. הגלקסי S7 בעל מסך ”5.1 והגלקסי S7 Edge בעל מסך ”5.5 מצוידים בזכוכית 3D ועיצוב מתכתי עם עמידות וקימורים ארגונומיים לאחיזה נוחה. מעבודה ועד משחק, המסך הדלוק-תמידית נותן למשתשמים חוויה פשוטה עם אפס-מגע, בה הם לא צריכים לדאוג באשר לפספוס שיחה או התרעה חשובה. מבלי לוותר על עיצוב, הדגמים החדשים מציגים שימושיות משופרת עם עמידות IP68 למים ואבק. חווית המשתמש של Edge הזמינה בגלקסי S7 Edge, מספקת נוחות ויעילות משופרת על ידי יצירת קיצורי דרך קלים אל הפונקציות המועדפות עליו כמו דוא”ל, מצב סלפי, פנורמה או יישומים צד-שלישי.

שני הדגמים החדשים מציעים טכנולוגיית הטענה חוטית ואלחוטית מהירה. בנוסף, מגש ה-SIM ההיברידי מאפשר הכנסה של כרטיס microSD של עד 200GB של אחסון נוסף. סמסונג ביצעה גם עדכוני חומרה ותוכנה משמעותיים לשיפור חוויית המשחק בגלקסי S7 ו-S7 Edge. המעבד העוצמתי ונפח הסוללה הגדול יותר מבטיחים זמן משחק ארוך יותר, ומערכת הקירור הפנימית מונעת התחממות יתר של המכשיר. הדגמים החדשים של סמסונג משפרים את האופן בו המשתמש מתחבר, משתף, מארגן ומקבל יותר מהחיים. החברה מותחת את הגבולות של ימינו ומציגה חוויית מובייל חלקה ורציפה.

גלקסי S7 וגלקסי S7 Edge יהיו זמינים החל מאמצע חודש מארס 2016.

תגובות סגורות