הנדון: אורביט מעמיקה את קשריה העסקיים עם אינטרגטורים מובילים

אורביט טכנולוג’יס (ת”א: ארביט), ספקית מובילה של פתרונות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למערכות קרקעיות, ימיות, מוטסות וחלל,הודיעה היום על קבלת הזמנת המשך מאינטגרטור ביטחוני מוביל באסיה עבור ציוד ושירותים למערכות תקשורת לוויינית ימית שסיפקה ללקוח בעבר. ההזמנה, המיועדת לצי אסייתי, מוערכת בכ-8 מיליון ש”ח.

מאז שנת 2010, אורביט סיפקה יותר מ- 150 מערכות תקשורת לוויינית ימית בגדלים 1.15 מטר ו- 2.2 מטר לצי האסייתי בהיקף עסקאות כולל המוערך בכ-100 מיליון ש”ח. יותר מכך, מיצובה העסקי והטכנולוגי הגבוה של אורביט בא לידי ביטוי גם ברכיב הולך וגדל של הכנסות מהזמנות המשך מתוך סך ההכנסות.

מערכות התקשורת הלוויינית של אורביט הוכיחו רמת ביצועים גבוהה והציבו סטנדרט גבוה לפתרונות תקשורת לוויינית ימית בעולם. מערכות אלה, המסופקות ללקוחות מסחריים וביטחוניים כאחד, הוכחו כאמינות ובעלות יכולת תפקוד גבוהה בתנאי אקלים לא קלים.

לדברי ארזשבירו, מנכ”לאורביט: “אנו מרוצים מהעמקת מערכת היחסים עם אינטגרטור אסייתי משמעותי זה ועם הצי האסייתי, שהינם לקוחות ותיקים של החברה לאורך שנים. אנו גאים בבחירה בנו ורואים בה הבעת אמון נוספת באורביט ובמוצריה”.

ההסכמים של אורביט עם אינטגרטורים מובילים מאפשרים לא אחת גם עסקאות המשך. אורביט קיבלה בחודש האחרון הזמנהמאינטגרטור אירופאי ביטחוני מוביל עבור צי של מדינה החברה בנאט”ו בהיקף של כ-6 מיליון ש”ח.

בתמונה: מנכ”ל החברה, מר ארז שבירו (קרדיט: יח”צ)

תגובות סגורות