חדשות היום

פתרון הסינכרוניזציה המיניאטורי של רד לרשתות LTE/LTE-A נבחר ע״י מפעיל סלולר מוביל באסיה

פתרון ה-MiCLK המיניאטורי של רד לסנכרון רשתות LTE/LTE-A נבחר על ידי מפעיל שירותי סלולר מהדור הרביעי מהגדולים באסיה. פתרונות ה-Service Assured Access (SAA) של רד משפרים את ביצועי רשת הסלולר על ידי הבטחת איכות השירות למשתמש (QoE) והורדת עלויות המפעיל.  ה-MiCLK, פטנט של רד, הוא ה-IEEE 1588 Grandmaster על SFP הראשון בעולם. פתרון ה-SAA של רד, כולל ה-MiCLK, יוצג בMobile World Congress- הנערך בימים אלה בברצלונה (22-25 בפברואר 2016).

בחודשים האחרונים נבחן המוצר של רד בשורה ארוכה של בדיקות באתרים פעילים של הלקוח, בעקבותיהם החליט מפעיל הסלולר  להטמיע מאות יחידות MiCLK ברשת ה-LTE, כשלב ראשון בפרישה מקיפה ברחבי המדינה שתתבצע במהלך 2016.

המכון להנדסה וטכנולוגיה IET – מהגופים המקצועיים המובילים בעולם – הגדיר את ה-MiCLK כ״פיתרון הראשון המאפשר באמת ובתמים למקם מספר גדול של PTP Grandmasters על שטח נרחב של רשת סלולר תוך שמירה על רמת הוצאות נמוכה״. המכון אף הגדיר את הפתרון של רד כ״אופציה אידיאלית לספקי שירותי דור 4 המחפשים דרך מהירה וחסכונית להביא את בשורת הסנכרון המדויק לתאים סלולריים קטנים (small cells)״.

ה-MiCLK המיניאטורי (גודלו כגודל אצבע) מתחבר בקלות לכניסת ה-SFP של הראוטר או כל מערכת רישות אחרת. תוך שימוש במודל Distributed 1588 Grandmaster (Distributed GM™), מספק המוצר של רד נתוני זמן ותדר בתאימות מלאה לדרישות רשתות מדור 4 ו-5.

MiCLK אידיאלי לפרישה מהירה וזולה של שירותי מובייל מתקדמים שכן הוא אינו מצריך התקנה של ציוד Grandmaster יקר או החלפת ציוד קיים כדי להתאים את הרשת לדרישות הסנכרון המחמירות״, אומר פרנק דרמון, סמנכ״ל השווקים הבינלאומיים ברד. ״מעבר לכך, מושג ה-Distributed GM העומד מאחורי MiCLK מפחית באופן דרמטי את עלויות ההתקנה והתפעול על ידי מכיוון שהוא מייתר את הצורך בשטח יקר, במקורות מתח ובאנטנות GNSS ״.

תגובות סגורות