אבנר מימון מונה למנכ״ל EMEA בסינריון  

אבנר מימון (52), מונה למנכ״ל EMEA (מזרח התיכון, אירופה ואפריקה) בסינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. בתפקידו הקודם שימש כסמנכ״ל פעילות ישראל בחברה. במסגרת תפקידו החדש יהיה מימון אחראי על ניהול כל פעילות סינריון בארץ ובאמצעות המפיצים ברחבי העולם (למעט חברת הבת הפועלת בצפון אמריקה). מימון אחראי על כל תחומי הפעילות של סינריון: פתרונות לניהול מערך העובדים, בקרת כניסה, ניהול אסטרטגי של ההון האנושי וגיוס עובדים, כולל מכירות, יישום ותמיכה, פיתוח מוצרים , קידום השוק המקומי והשווקים בדרום אפריקה ואירופה, כמו גם פיתוח שוק ה- SMB.

 “אנו ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה בינלאומית מהשורה הראשונה״, אומר מימון. “סינריון מציעה כיום ללקוחותיה חבילות של פתרונות מתקדמים על פי מגזרי שוק, הנותנים מענה לצרכים הספציפיים שלהם, מהירים להקמה ויישום, ובעלי ערך מוסף מוכח ויחס מיטבי של עלות-תועלת.”

 למימון  ניסיון של למעלה מ- 20 שנה במגוון תפקידי ניהול מכירות ושיווק. לפני הצטרפותו לסינריון כיהן כסמנכ”ל החטיבה העסקית 012 סמייל. קודם לכן, מילא תפקידי סמנכ”ל מכירות בחברת תדיראן טלקום, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגיים בפלאפון וסמנכ”ל שיווק ומכירות בחטיבת האלקטרוניקה ברב בריח. מימון בעל תואר במנהל עסקים.

תגובות סגורות