מזור רובוטיקה קיבלה הזמנה למערכת ה-Renaissance מבית החולים רוברט ווד ג’ונסון

חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית בניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, מדווחת היום שבית החולים האוניברסיטאי המוביל ע”ש רוברט ווד ג’ונסון (RWJ – Robert Wood Johnson) בניו ג’רזי רכש מערכת Renaissance ראשונה. המערכת, הכוללת גם את מודול המוח, תותקן בניו ברונסוויק, ניו ג’רזי, בבית החולים המרכזי של המרכז הרפואי Rutgers Robert Wood Johnson. בית החולים האוניברסיטאי רוברט ווד ג’ונסון, הפועל יחד עם בית הספר לרפואה של Rutgers Robert Wood Johnson, הינו מרכזי רפואי אקדמי לאומי מוביל.

“הזמנה זו, אשר התקבלה מבית החולים האוניברסיטאי RWJ, משקפת את הצלחתה של מזור ביישום אסטרטגיית החדירה לשווקים באמצעות הטמעת מערכת ה- Renaissance במוסדות אקדמיים והרחבת פריסתה באזורים עירוניים גדולים”, אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור רובוטיקה. “במטרופולין העיר ניו יורק יהיו כעת שלוש מערכות מותקנות. כל אחת מהן במרכז אקדמי מוביל – מה שנותן לנו גישה לאחד השווקים הגדולים של ניתוחי עמוד השדרה, כמו גם אפשרות להכשיר את הדור הבא של המנתחים האורתופדיים”.

“מערכת ה- Renaissanceשהוזמנה על ידי RWJ כוללת גם את מודול המוח, המשמש בעיקר לפרוצדורות גירוי מוחי עמוק (DBS – Deep Brain Stimulation) לטיפול בהפרעות בתנועה הנגרמות ממחלות כגון פרקינסון. נכון לעכשיו, יש בשוק האמריקאי שש מערכות Renaissance עם מודול המוח ,אשר מאפשרות למנתחים ולשדרת ההנהלה הבכירה בבתי החולים לנצל מערכת אחת, הן לניתוחי עמוד השדרה והן לפרוצדורות במוח”, סיכם מר הדומי.

נכון לעכשיו, זוהי מערכת ה-Renaissance  השלישית שהוזמנה ברבעון הראשון אשר יסתיים ב-31 במרץ  2016. החברה תודיע על סך המערכות שהוזמנו ברבעון הראשון, במהלך בשבוע הראשון של אפריל 2016.

בתמונה: אורי הדומי, מנכ”ל מזור רובוטיקה צילום: ישראל סאן

תגובות סגורות