חדשות היום

חברת הסייבר הישראלית סייבריזון מתרחבת

חברת הסייבר הישראלית סייבריזון (Cybereason) וחברת סופטבנק (SoftBank) היפנית, לקוחה ומשקיעה של סייבריזון, מכריזות היום על השקת מיזם משותף לשתי החברות: הקמת  חברת-בת בשם Cybereason Japan Corp. החברה תהווה ספקית בלעדית ביפן של פלטפורמת סייבריזון ושל שירותי החברה לאיתור ותגובה לאיומי סייבר.

חברת-הבת Cybereason Japan Corp תפעל כיחידה עסקית נפרדת ותנוהל על ידי שי הורוביץ, לשעבר דירקטור פיתוח עסקי בסייבריזון, שהוביל בשנתיים האחרונות את שיתופי הפעולה של החברה עם לוקהיד מרטין ועם סופטבנק. לפני שהצטרף לסייבריזון פיקד הורוביץ על צוותים ביחידה צבאית סודית. להורביץ תואר שני במנהל עיסקים MBA מאוניברסיטת MIT בבוסטון ותואר שני במשפטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.

לדברי אמאנה קיטו, סמנכ”ל מערכות מידע בסופטבנק: “סייבריזון מעצימה את היכולת של קבוצות האבטחה בחברות וארגונים להתגונן בפני איומי סייבר, ומפחיתה באופן משמעותי את עלויות אבטחת המידע”.

לדברי ליאור דיב, מייסד שותף ומנכ”ל סייבריזון: “ההתרחבות ליפן מהווה צעד חשוב בצמיוחה העולמית של סייבריזון. מעמדה הייחודי של סופטבנק בשוק היפני והתמיכה שהיא מעניקה לנו, לצד מגוון האמצעים העומד לרשותה, מאיצים את יכולתנו לחדור לשוק היפני, שוק עם מאפיינים וצרכים ייחודים מהשווקים בארה”ב ובאירופה. סייבריזון פורצת דרך לא רק בגישתה הייחודית לאיתור ונטרול של תקיפות סייבר, אלא גם בדרכה הייחודית בה בחרה להתרחב כסטארטאפ: על ידי יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם לקוחות החברה, אשר הפכו למשקיעים ומפיצים של החברה. השקת סייבריזון יפן הינה דוגמא מושלמת לגישה של סייבריזון לצמיחה ארוכת טווח”.

לדברי שי הורוביץ, מנכ”ל סייבריזון יפן: “צעדינו הראשונים ביפן מרמזים על ההצלחה שצפויה לנו בהמשך הדרך. סייבריזון מגינה כבר על כ-40 לקוחות ביפן, ביניהן אחת מהיצרניות היפניות הגדולות בעולם. אנו סוללים את הדרך להענקת פתרון פשוט ועצמתי לבעיות אבטחת המידע שחברות יפניות מתמודדות איתן”.

בתמונה: שי הורוביץ, מנכ”ל סייבריזון יפן

תגובות סגורות