חדשות היום

טכנולוגיה ביומטרית לזיהוי פנים באמצעות טלפון חכם

תחום הסייבר ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מדווח כי מיליון לקוחות של הבנק האמריקאי USAA, המשרת את חיילי צבא ארה”ב ובני משפחותיהם, עברו להשתמש בהזדהות ביומטרית באמצעות טלפון חכם. ההזדהות המהפכנית מבוצעת באמצעות פתרון בשם IdentityX מתוצרת חברת Daon  המיוצגת בישראל ע”י NessPRO .

בנק USAA שילב את פלטפורמת IdentityX של Daon ביישום תהליך ההזדהות הקיים שלו, דבר המאפשר לספק ללקוחותיו אמצעים נוחים, בטוחים ומאובטחים יותר לצורך גישה לבנק באמצעות ההתקנים הניידים שלהם

זיהוי הפנים של לקוחות בנק USAA דורש ממשתמשים להסתכל על המסך ולמצמץ בעיניהם כאשר הם מתבקשים לעשות זאת.  לצורך זיהוי הקול, המשתמשים חייבים לקרוא ביטוי קצר. יכולת זו מרחיבה את אפשרויות האימות של האפליקציה הניידת ומוסיפה רמת אבטחת מידע מתקדמת המוכיחה שלא מדובר בתמונה/וידאו או הקלטה קולית של האדם המזדהה.

“קצב אימוץ פתרון ההזדהות הביומטרית החזקה במכשיר הנייד על ידי USAA מדגים בבירור את יכולתה של Daon וממצב אותנו כספק המוביל של הזדהות ביומטרית חזקה ברחבי העולם” אמר טום גריסן, מנכ”ל Daon. “האימוץ המהיר של הזדהות ביומטרית על ידי USAA וקריאת ציוצים ופוסטים של לקוחות הבנק הם עדות לרצון להשתמש באימות מסוג זה”.

דוד ביסמוט, מנהל תחום הסייבר ב-NessPRO, ציין כי נכון להיום בעידן הדיגיטלי, הזדהות ביומטרית אשר תשפר בוודאות גם את חווית המשתמש וגם את רמת אבטחת המידע, הינה צעד המחייב כל ארגון מוכוון לקוחות אשר מעניק שירותים ע”י אפליקציות Web ומובייל. “הזדהות ביומטרית חזקה באמצעות טלפון סלולרי היא פתרון אידיאלי” אמר ביסמוט..

נועם שטרמן, ארכיטקט פתרונות ניהול זהויות וגישה ב-NessPRO, ציין כי הזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמא, מאלצת את המשתמש לנהל סיסמאות באופן פרטי במאגרי מידע שלא תמיד מאובטחים כראוי, דבר הפוגע משמעותית ברמת אבטחת המידע בתהליך ההזדהות. “פרטי הזדהות אלו מהווים יעד עיקרי בחשיבותו עבור האקרים, שלרוב מוצאים את הסיסמאות שאוחסנו באופן לא מאובטח ע”י המשתמש” אמר שטרמן “IdentityX מפחיתה במידה משמעותית את האפשרות לגניבת זהות ולזיוף, תוך התאמת רמת האבטחה הנדרשת עבור עסקאות שונות”.

מערכת IdentityX של Daon ממנפת את החידושים השונים בטלפונים חכמים, טאבלטים והתקנים ניידים מהדור החדש ומשלבת טכנולוגיות שונות כגון זיהוי פנים, קול, טביעת אצבע, מיקום ועוד – בכל שילוב. באמצעות הזדהות ביומטרית חזקה ושילוב מספר פרמטרים יחדיו (MFA) בתהליך ההזדהות כדוגמת זיהוי פנים, זיהוי קול וטביעת אצבע, רמת אבטחת המידע בתהליך ההזדהות משתפרת משמעותית.

 בתמונה: צוות תחום הסייבר ב-NessPRO (מימין לשמאל): רן כהן מנהל קו מוצרים LightCyber, Daon ו-McAfee ב-NessPRO; אבנר מימון – מנהל פתרונות לניהול ושליטה בעולם הסייבר (SailPoint, Siemplify) ב-;NessPRO נועם שטרמן – ארכיטקט פתרונות  סייבר ב NessPRO; דוד ביסמוט מנהל תחום סייבר ופתרונות ניהול ארגוני ב-NessPRO; שמואליק פניג’ל- מנהל מוצר CloudLock ב-NessPRO

תגובות סגורות