חדשות היום

טאואר-ג’אז משיקה את פלטפורמת ה-SiGe Terabit

טאואר-ג’אז הודיעה היום על פלטפורמת ה-SiGe Terabit המתקדמת והייחודית, המיועדת לתקשורת קווית במהירות גבוהה. תנועת והעברת המידע בתקשורת קווית גדלה משמעותית בשנים האחרונות; כך למשל בגוגל גדלה התנועה פי 50 במהלך 6-7 השנים האחרונות, או ב-75 אחוז בשנה. טאואר-ג’אז פונה לשוק התקשורת האופטית במהירות גבוהה באמצעות טכנולוגיות ייחודיות מותאמות ממשפחת Silicon-Germanium (SiGe) BiCMOS וכחלק מכך הודיעה על התהליך המתקדם ביותר שלה,S4 , אשר הפך לזמין כעת עבור לקוחותיה הקיימים ולקוחות פוטנציאליים. בין הלקוחות של טאואר-ג’אז לרכיבי התקשורת האופטית המהירים בעולם, ניתן למצוא את כל המי ומי של התחום, דוגמתAvago, Broadcom, Inphi, MACOM, Maxim, Maxlinear ו-Semtech.

לאחרונה בוצעו שתי הדגמות פומביות בטכנולוגיה של טאואר-ג’אז, אחת ע”י אוניברסיטת קליפורניה ואחת ע”י מעבדות בל, מנוע היזמות של נוקיה, ושתיהן הציגו את ערכה הרב של הפלטפורמה.  מדובר בהצגה ראשונה מסוגה בעולם של פלטפורמה מסוג זה.

ד”ר דיויד הווארד, מנהל בכיר בטאואר-ג’אז מסר: “ההדגמות שביצענו הציגו ביצועי שיא וסטנדרטים חדשים בהעברת מידע דרך סיב יחיד. אנו נרגשים מאוד להציג את התהליך החדש שלנו, S4, המאפשר לפלטפורמת ה-SiGe Terabit לספק מהירויות גבוהות יותר להעברת נתונים במתח נמוך, ומצפים לתוצאות המהפכניות ששותפינו ולקוחותינו יציגו בעתיד.”

תגובות סגורות