שרתי לנובו השיגו שישה שיאי ביצועים עולמיים

לנובו הכריזה בסוף השבוע על מערך חדש של שרתים, תוכנה ופתרונות שיסייעו לעסקים לפשט את ניהול ה-IT, להקטין את עלות הבעלות הכוללת (TCO) ולמקסם את ה-Uptime (זמן פעולה תקינה של מכונה ללא כשל). השרתים של לנובו, שמגיעים כעת עם המעבדים החדשים ביותר בסדרת ה-Xeon של אינטל, השיגו שישה שיאי ביצועים עולמיים בווירטואליזציה, בסיסי נתונים, מחשוב עתיר ביצועים ועומסי עבודה שפועלים בתעבורה בקצב גבוה. בנוסף, ממשיכה לנובו לשמור על מעמדה כיצרנית מספר אחת של שרתי x86 בסקרי אמינות ושביעות הרצון של לקוחות.

פתרונות הדאטה סנטר המשופרים של לנובו כוללים מארזים בתצורת rack ובתצורת tower בעלי one-socket ו-, two-socket מערכות להב משולבות, מערכות מחשוב עתיר ביצועים (HPC), תוכנה לניהול מערכות ופתרונות שמוצעים בשיתוף עם יצרניות תוכנה מובילות.

  • פורטפוליו משופר לניהול עומסי עבודה, אשר מתאים לארגונים גדולים ולעסקים קטנים כאחד. שרתים אלו, האופטימליים לשירותי ענן, וירטואליזציה, ביג דטה ואנליטיקה, מספקים שיפור של עד 44% בביצועי מעבד, 22% במספר הליבות, 12% במהירות הזיכרון, עד ל-23% במהירות התפעול של Hadoop, ועד 30% במהירות ביצוע הצפנות לעומת הדור הקודם, והם מיועדים לקבלת החלטות עסקיות בזמן אמת. עם תכונות אמינות וזמינות מובנות, מהמובילות בתעשייה, מסייעים שרתים אלו ללקוחות למקסם את ה-Uptime ובנוסף, הם משלבים מאפייני יעילות אנרגיה שיסייעו ללקוחות לחסוך בעלויות החשמל ולהקטין את עלות הבעלות הכוללת.
  • מערכות אופטימליות עבור עסקים קטנים ובינוניים (SMB), משרדים מרוחקים וסביבות מבוזרות. מארז System x3250 M6 rack server החדש, בגודל 1U עם תמיכה במעבד יחיד מסדרת מעבדי ה-Xeon E3-1200 v5 של אינטל, מתוכנן לתמוך בתשתית לעומסי עבודה שונים כמו דואר אלקטרוני, שרת קבצים להדפסה, וכן כדי לשמש נקודות מכירה קמעונאיות או כדי להריץ יישומי משרד מרוחק.

פורטפוליו השרתים שעבר רענון כולל את ה-2U System x3650 M5 עם שתי התושבות שהינו שרת רב עוצמה ואמין, את System x3550 M5, ThinkServer RD450/R350, ThinkServer TD350, Flex x240 M5 ואת NeXtScale nx360 M5.

Lenovo XClarity לפריסה וניהול תשתיות באופן הפשוט ביותר

תוכנת הניהול XClarity, אשר זמינה כעת בכל השרתים כפולי הליבה של לנובו, מפשטת את ניהול המערכות עם גילוי, ניטור, הגדרה, עדכון ומיקסום ניצול החשמל אשר מבוצעים באופן ממוכן. התוכנה מאפשרת לראשונה לנהל את תשתית הארגון מכל מקום ובכל עת מהטלפון הנייד. XClarity מקטינה את שלבי הפריסה ב-75% ואת זמן הפריסה מ-60 דקות עבור מערכות לא מנוהלות עד לשש דקות, וכך חוסכת בזמן יקר ערך של מנהלי ה-IT.

פורטפוליו פתרונות ושירותים מקיפים לארגונים

חבילת הפתרונות הנרחבת של לנובו כוללת ארכיטקטורות ענן, ביג דטה ואנליטיקה, בסיסי נתונים ווירטואליזציה. לנובו שיפרה שתי ארכיטקטורות ייחוס חדשות עם VMware Software Defined Data Center ועם Red Hat Enterprise Linux OpenStack כדי לעזור ללקוחות להאיץ פריסות ענן. המוצרים והפתרונות הארגוניים של לנובו מגיעים עם הגיבוי הכלל עולמי המצוין של Lenovoservices.

“פורטפוליו השרתים והפתרונות המשופר שלנו מעניק ללקוחות את העוצמה להאיץ את ההחלטות העסקיות שלהם, למקסם את זמן העבודה של הדטה סנטר, וכן לפשט את ניהול ה-IT. עם שישה שיאי עולם חדשים, השרתים של לנובו מספקים ביצועים מהירים יותר מכל המתחרים בתחומי הווירטואליזציה, בסיסי נתונים, המחשוב עתיר הביצועים ועומסי עבודה שפועלים בתעבורה בקצב גבוה. שיפורי המהירות הללו, כשהם משולבים יחד עם השיפורים בכלי ניהול המשאבים רב העוצמה שלנו XCalrity, מאפשרים ללקוחות להאיץ את ביצועי המערכות שלהם ולקצר באופן דרמטי את זמן הפריסה והניהול שלהן. לנובו מחויבת לאספקת חדשנות מונעת מטרה, בחירה וגמישות, וכן לאספקת פתרונות ניהול מובילים עבור לקוחותיה במקביל לחוויה פנומנלית”, אמר מאדהו מאטה, סגן נשיא לפתרונות שרתים ואחסון, קבוצת הדטה סנטר של לנובו.

תגובות סגורות