Playbuzz מגייסת 15 מיליון דולר מסבן ונצ’רס ודיסני

פלייבאז (Playbuzz), הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת תוכן חוויתי דיגיטלי והפצה חברתית, הכריזה היום כי גייסה 15 מיליון דולר במימון חדש בהובלת סבן ונצ’רס ובהשתתפות חברת וולט דיסני*. בסבב הגיוס השתתפו גם משקיעים קיימים בהם 83North, כרמל ונצ’רס ו-FirstTime Ventures.

פלייבאז תממש את ההשקעה לחיזוק פלטפורמת התוכן האינטראקטיבי שלה, ולהרחבת עסק התוכן הממומן, שכבר מוסיף ערך לרבים מהמותגים המובילים בעולם, ליצירה, טיוב והפצה של קמפיינים פרסומיים. כמו כן, ההשקעה תאפשר לפלייבאז להמשיך במלאכת הגיוס ולעבות את צוות המו”פ שלה.

“פלייבאז מאפשרת למפרסמים ולמותגים ליצור תוכן התואם את הרגלי צריכת התוכן הקיימים, תוך יצירת מעורבות משמעותית והזדמנויות מונטיזציה חדשות,” אמר שאול אולמרט, מייסד משותף ומנכ”ל פלייבאז. “תמיכת גופי המדיה המובילים, כגון סבן ודיסני, תאפשר לנו להרחיב את דריסת רגלנו הן במדיה והן  בעסקי התוכן הממומן.”

פלטפורמת פלייבאז משמשת  מפרסמים, מותגים ויוצרי תוכן ליצירה והפצת של תכנים בפורמט המגביר מעורבות קהל והפצה החברתית. החדשנות אשר מביאה פלייבאז מאפשרת שימוש בתכנים מסוג  מצגות, flip cards, גלריות, שאלונים, רשימות וקטעי וידאו.

הפופולאריות של תכני פלייבאז מרקיעה שחקים. בעוד מדדי המעורבות לתכנים מסוג זה עולים במידה ניכרת על אלו המוצעים בפורמטים דיגיטליים מסורתיים, (דוגמת מאמרים וסרטוני וידיאו באורך מלא(  התוכן המונע על ידי פלייבאז מייצר שיעורי השלמה (צריכת הפריט עד תומו) ממוצעים לפריט של עד 94% ושיעורי שיתוף של כ-15%.

“תוכן מעניין, המערב את הצרכן, הינו הכרח לצריכת מדיה ופלייבאז מיצבה את עצמה כפלטפורמה מובילה בה יכולים ארגוני מדיה ומותגים ליצור ולהפיץ תוכן דרך כלל ההתקנים האלקטרוניים האישיים” אמר ברק פרידור, שותף מנהל בסבן ונצ’רס, אשר מצטרף לדירקטוריון של פלייבאז בעקבות סבב גיוס זה. “הרשת הייחודית של פלייבאז והיצע התוכן הממומן המופץ על ידה הופכים אותה לפלטפורמה האידיאלית לצמיחה מסחרית ופרסומית של שותפיה.”

*החברה מוחזקת על ידי חברת בת שבבעלות חברת וולט דיסני.

בתמונה: שאול אולמרט, מייסד משותף ומנכ”ל פלייבאז

תגובות סגורות