חדשות היום

אלגומייזר נכנסת לשוק הרוסי

אלגומייזר, המתמחה באופטימיזציה ואוטומציה של קמפיינים פרסומיים באינטרנט, מודיעה היום על חתימת הסכם הפצה אסטרטגי עם חברת A5.ru, חברה מובילה ברוסיה לתחום הקמת אתרים ללקוחות קטנים ובינוניים. בכך נכנסת אלגומייזר לראשונה לשוק הרוסי, הנחשב שוק יעד בעל פוטנציאל עסקי חשוב עבור החברה, לצד שוק היעד המרכזי בארה”ב בו החלה החברה במכירות השנה.

החברה הרוסית, לה כמיליון לקוחות, תפיץ בבלעדיות את מערכת ה-AdAssistant של אלגומייזר ללקוחותיה וללקוחות חדשים בשוק הרוסי ותישא בעלויות השיווק וההפצה. ההסכם הינו לשנה ועשוי להתחדש לתקופות נוספות בהתאם לעמידת המפיץ הרוסי ביעדי המכירה שנקבעו.

החברה הרוסית מתכוונת לשווק את מערכת ה-AdAssistant ללקוחותיה לשימוש בפרסום בגוגל. אלגומייזר תרחיב את שיתוף הפעולה ואת הפוטנציאל העסקי בהסכם באמצעות התאמת מערכת ה-AdAssistant למנוע החיפוש המוביל בשפה הרוסית ומהמובילים בעולם בשפה שאינה אנגלית, Yandex, ותגדיל את נתח השוק והיקף המכירות.

אלגומייזר מאפשרת כיום ללקוחותיה ליהנות מכיסוי פרסומי מקיף בפייסבוק, בטוויטר ובמייל, לצד קידום הקמפיינים המתבצע כיום בגוגל.
אלגומייזר מספקת את שירותיה ללקוחות קטנים ובינוניים בארה”ב שעד כה לא השתמשו בפלטפורמת פרסום, ובדרך זו נחשפים לראשונה לאפשרויות פרסום באינטרנט. כחלק מהרחבת הפעילות דיווחה אלגומייזר לאחרונה על פתיחת חברה בת בארה”ב אשר תהווה זרוע שיווקית מסחרית בשוק האמריקאי. אלגומייזר נבחרה על ידי Google כחברה המצטיינת בצירוף לקוחות חדשים בחודשים נובמבר-דצמבר 2015.

נועם בנד, יו”ר ומנכ”ל החברה: “אנו שמחים על הרחבת פעילותנו למדינה משמעותית נוספת, ומאמינים כי השוק הרוסי ומעמדו המוביל של המפיץ עמו חתמנו על הסכם בלעדיות יאפשרו לנו למצות מהלך זה ולהרחיב ולגוון את מקורות ההכנסה של החברה. מהלך זה מתאפשר במקביל למאמצי המכירה שלנו בשוק האמריקאי, ובכוונתנו להמשיך ולבחון דרכים להאצת היקף המכירות”.

בתמונה: נועם בנד –  צילום דני בראדון

תגובות סגורות