חדשות היום

20 אפליקציות מומלצות לטיול מושלם בחו”ל

הצעד הראשון בדרך לחלום הוא תכנון הטיול שלכם ליעד הנבחר. אבל איך תוכלו לתכנן את הטיול המושלם כשקיימות כל כך הרבה אופציות מסביבכם? ריכזנו עבורכם 20 אופציות שימושיות כדי להקל על הבחירה במהלך הטיול

Trip Ideas
מכוון אתכם ליעד המושלם בעבורכם. ובשביל מה אתם צריכים את האפליקציה, אתם שואלים? בשביל שתוכלו לקרוא על האטרקציות השונות שבדרך תוך כדי תנועה! ואולי גם למצוא אטרקציה מעניינת ומומלצת שלא חשבתם עליה קודם, שתוסיפו ללו”ז שלכם ברגע האחרון.

TripCase
אפליקציה שנועדה לרכז את כל מסמכי הטיול שלכם במקום אחד, שאליו תוכלו להיות נגישים הן לפני היציאה לטיול והן במהלכו. לאנשים שיודעים מה הם רוצים, אבל מסתבכים בתכנון ומפחדים לאבד את התוכניות בדרך. באמצעות האפליקציה, אתם יכולים להוסיף את ההזמנות לטיסות שלכם, לחדרי המלון שלכם ועוד מידע רלוונטי לטיול.

TripIt
בדומה ל-TripCase היא תעזור לכם לרכז את כל המידע הרלוונטי לטיול שלכם במקום אחד. ויש בונוס: אם הטיסה שלכם תתבטל, משום מה, TripIt תמצא לכם טיסה חלופית. וכשתיסעו בדרכים, תוכלו לקבל מהאפליקציה הוראות שיסבירו לכם לאן עליכם לנסוע.

Currency
עם האפליקציה הפשוטה הזו תוכלו לחשב בקלות כמה שווים אלפיים הדולרים שהבאתם אתכם לסין או ליותר מ-160 יעדים אחרים בעולם. הממיר הזה פועל גם ללא חיבור לרשת.

AppsMapper
מתכננים לצאת לטיול באחת מהמדינות הרבות הקיימות בעולם ומתלבטים איזו אפליקציה תהיה הכי שימושית ביעד שלכם? עם האפליקציה הנהדרת הזו תוכלו למצוא את כל האפליקציות הרלוונטיות למדינה ולערים שבהן תבקרו.

Trip Splitter
אתם יוצאים לטיול הגדול עם חברים ורוצים לדעת כמה כל אחד יצטרך לשלם? במקום להסתבך כל פעם מחדש עם המחשבון, אתם פשוט יכולים להשתמש באפליקציה הפשוטה הזו, שתעקוב אחר הוצאותיכם לאורך הדרך ותחשב בדיוק כמה כל אחד צריך לשלם.

iTranslate
אם תרצו לתקשר עם מקומי, תוכלו לעשות זאת באמצעות iTranslate. האפליקציית מאפשרת תרגום של מעל ל-70 שפות, אבל מה שמבדיל את האפליקציה הזו מאחרות הוא היכולת שלה להעביר לכם את התרגום במבטא מסוים, לפי בחירתכם. הקלידו מילה, קבלו את התרגום שלה ובחרו כיצד הייתם רוצים לשמוע את המילה המתורגמת – האם אתם רוצים שגבר יבטא אותה, או אישה? האם אתם רוצים שיבטאו אותה במבטא צרפתי או איטלקי? וכמובן, האם אתם רוצים שיבטאו אותה לאט או במהירות? כמו כן, אתם יכולים להשתמש באפליקציה על מנת לתרגם תוכן מילולי לתוכן כתוב.

World Lens
קרה לכם פעם שעמדתם מול שלט גדול, שעליו מילים בשפה זרה, ולא ידעתם מה משמעותו? עם האפליקציה הזו תוכלו לתרגם את הכתוב. תוכלו להבין בדיוק מה השלטים רוצים מכם. האפליקציה מתרגמת דפוס משפה אחת לאחרת ואינה מצריכה חיבור לאינטרנט.

Waygo
אם אתם מתכננים לטוס לטיול בסין, כדאי לכם להצטייד באפליקציה שתהפוך את הסינית לשפה קצת יותר מובנת. בעזרת האפליקצייה תוכלו להבין את השלטים ברחובות של סין וחשוב מכול, את מה שרשום בתפריטים של המסעדות! כל שעליכם לעשות הוא להפנות את הנייד שלכם לעבר הכתובת הסינית ולחכות בסבלנות עד שהאפליקציה תתרגם לכם את מה שרשום לאנגלית.

Packing Pro
יצא לכם פעם לטוס לחו”ל, להגיע למלון, לפתוח את המזוודה ולגלות, למרבה התדהמה, ששכחתם מברשת שיניים או כל דבר אחר בעל ערך? בעזרת האפליקציות הבאות תוכלו להיות בטוחים שלא תשכחו דבר בבית.
האפליקציה המובילה בתחום האריזה. האפליקציה אף מעניקה לכם הצעות לדברים שכדאי לכם לקחת, שלא חשבתם עליהם בעצמכם.

AccuWeather
אפליקציית מזג אוויר שהמיוחד בה הוא שהיא תתריע בפני מזג אוויר קיצוני ותאמר לכם אם היום הוא יום מתאים לטיול או לא.

Musketeer
רבים מאיתנו חוששים ללכת לאיבוד בחו”ל, בעיר זרה, שבה איננו מסוגלים לתקשר כראוי עם הסובבים אותנו. עם האפליקציה הנהדרת הזו, תוכלו להסיר חשש מלבכם. אם הקבוצה שלכם תיעלם מעיניכם, תוכלו להפעיל את האפליקציה, לאתר את חבריכם ולשוב אליהם בבטחה. נקלעתם לצרה? לחצו על לחצן המצוקה שבאפליקציה וכך כל משתמשי “מוסקיטר” הנמצאים בטווח של עד קילומטר יוזעקו למקום.

Sygic
אפליקציית ניווט הפועלת גם ללא חיבור לרשת האינטרנט ומציעה מאגר עצום של מפות מפורטות, אטרקציות מובילות, קניונים, מסעדות, מקומות בילוי, מגרשי חנייה ואף בתי כנסת ומתנ”סים. ניתן גם לרכוש תוספת לאפליקציה, כמו Head-up Display, שתאפשר לכם להקרין את הוראות הניווט על גבי שמשת הרכב שלכם.

Lyft
אם נתקעתם במקום בלי תחבורה ציבורית, אתם יכולים לשלוף את האפליקציה השימושית הזו ולהזמין לכם טרמפ. הנהגים שיגיעו אליכם יהיו לרוב מקומיים, שמכירים היטב את רחובות העיר שלהם ואת האירועים השווים ביותר בסביבה. הנהגים שנמצאים במאגר האפליקציה עברו בדיקת רקע לפני כן ולכן אינם מהווים סכנה לכם. ניתן לראות תמונה שלו או שלה לפני כן, כדי שתדעו לאיזה מכונית לעלות. בסיום הנסיעה, אחרי התשלום, תוכלו גם לדרג את הנהג שלכם.

Here
במאגר של האפליקציה קיימות מפות מפורטות ליותר מ-100 מדינות, בעזרתן תוכלו לנווט את דרככם אל בית המלון שלכם, אל מסעדה מומלצת או אל כל יעד אחר. תוכלו לבחור גם אם אתם מתכוונים להגיע אל היעד ברכב פרטי, באוטובוס, ברגל או בכל אמצעי אחר. האפליקציה פועלת ללא חיבור לרשת האינטרנט, אולם שימו לב שאם אתם מעוניינים לנווט במסלול של תחבורה ציבורית, עליכם להיות מחוברים לאינטרנט.

WiFi Finder
מחפשים נואשות אחר חיבור לרשת האינטרנט? עם האפליקציה הזו, תוכלו להפסיק לחפש. האפליקציה מציגה בפניכם את הנקודות הקרובות אליכם, בהן תוכלו להשיג חיבור לרשת ה-WiFi, בתשלום או בחינם.

Hailo
כמעט בכל טיול בחו”ל נאלצים לעצור מונית. אם תכניסו מראש את פרטי כרטיס האשראי שלכם לאפליקציה, תוכלו לשלם על הנסיעה אוטומטית.
האפליקציה פועלת במספר ערים מרכזיות ברחבי העולם, ביניהן ניו יורק, ברצלונה, טוקיו ולונדון.

SitOrSquat
סליחה, איפה השירותים?
כשמטיילים בחו”ל, הכי חשוב לדעת היכן ממוקמים השירותים הציבוריים הקרובים ביותר. אם אתם לא רוצים להתחיל להסתובב ולשאול מקומיים, העזרו באפליקצייה הזו. באפליקציה נמצאים נתונים על למעלה מ-65 אלף תאי שירותים ברחבי העולם, ותאמינו או לא, אבל האפליקציה כוללת מידע רב על תאי השירותים, וזה כולל תמונות, מידע על עמדות החתלה ואפילו נתונים על גודל התא. בסיום השימוש, ניתן לדרג את תא השירותים, כש-Sit זה טוב ו-Squat זה “יכול היה להיות יותר נחמד”.

SkyDrive
בזמן הטיול, אתם עשויים לצלם אינספור תמונות, שישמשו לכם כמזכרת מהטיול המושלם.
אפליקצייה זו מבית מיקרוסופט היא אחת מהאפליקציות המובילות בתחום האחסון, אשר תספק לכם 7 ג’יגה בייט של מקום אחסון לתצלומים ולקבצים שלכם. תוכלו לחלק את התצלומים שלכם לאלבומים או למצגות.

Postagram
זוכרים שפעם, לפני שנים רבות, אנשים היו שולחים גלויות ממסעותיהם? אז אם גם אתם חושבים שזה רעיון נחמד, אתם יכולים להשתמש באפליקציה זו על מנת לשלוח גלויות יפהפיות לקרובים והאהובים עליכם, כשאתם עוד נמצאים בחו”ל או כשאתם חוזרים לארץ. פשוט בחרו תצלום שצילמתם בסמארטפון ושלחו אותו לפיתוח. המשלוח עולה תשלום סמלי.

(באדיבות אתר:
http:www.writing.co.il//)

עדי סודרי

תגובות סגורות