חדשות היום

ענקית התקשורת הבריטית בריטיש טלקום (BT) בחרה בפתרון האחסון של INFINIDAT

INFINIDAT, ספקית מובילה לפתרונות אחסון נתונים, מודיעה כי בריטיש טלקום (BT- British Communications PLC), אחת מחברות התקשורת המובילות בעולם לשירותי תקשורת, בחרה בפתרון האחסון InfiniBox™ על מנת לספק אחסון לדור הבא של פלטפורמת התשתית-כשרות שלה (Infrastructure-as-a-Service- IaaS).

INFINIDAT תאפשר ל-BT למזג ולצמצם את שטח פלטפורמת הווירטואליזציה, להנמיך צריכת אנרגיה על מנת להשיג את היעדים הסביבתיים, להפוך את הניהול לקל יותר על ידי העברת ניהול האחסון לצוותי התפעול, ולהרחיב את נפח האחסון לפי דרישה.

במהלך תהליך הוכחת ההיתכנות וההתאמה (PoC), צוות הטכנולוגיות, השרות והתפעול של BT בחן את InfiniBox אל מול מספר רב של פתרונות אחסון בשוק, תוך מיקוד בשימושיות, פונקציונליות, ביצועים ואינטגרציה ל- hypervisor.

“ה- InfiniBox מציע ממשק משתמש ברור ואינטואיטיבי עם ביצועים שווים או טובים יותר ממוצרים אחרים שנבדקו”, אמרה אן פישר, ארכיטקטית אחסון בבריטיש טלקום. “אנחנו התרשמנו במיוחד מ- Host PowerTools ו- InfiniMetrics, כלי ניהול האחסון של INFINIDAT”.

“זכיה זאת הינה הישג משמעותי, לא רק משום ש- BT הינה לקוח בעל פרופיל גבוה, אלא משום שנבחרנו כחלק מתהליך הערכה מאד תחרותי,” אמר ג’ספר גונדי וואיט, מנהל הפעילות של בריטניה ב- INFINIDAT. “ה- PoC המוצלח שלנו הוכיח ש- InfiniBox עושה את מה שאנחנו אומרים שהוא יכול לעשות. סיפקנו ביצועים פורצי דרך, עם גישה גמישה וקלות בשימוש ש- BT דרשה”. InfiniBox הותקנה במספר אתרי דטה-סנטר של BT בבריטניה נכון להיום.

בתמונה: משה ינאי, מייסד ומנכ”ל החברה

תגובות סגורות