חדשות היום

פיליפס משיקה בישראל את המסך הראשון בעולם עם טכנולוגיית הצבע Quantum Dot

חברת MMD, המפיצה המורשית של מותג מסכי פיליפס, השיקה בישראל את מסך המחשב הראשון המשלב את טכנולוגיית הצבע המתקדמת ביותר בעולם Quantum Dot Color, המספקת צבעים חיים, עקביים ומציאותיים יותר מכל מה שנראה בעבר.

המסך החדש, בגודל 27 אינטש  (דגם 276E6ADSS ממשפחת E-Line)  מספק תצוגת צבע ברמה מקצועית עם תמיכה של 100% ב-NTSC וברמה של 99% ב-Adobe RGB  – וכל זאת במחיר נוח לצרכן בהשוואה למסכים מקצועיים אחרים.

המסך מיועד למשתמשים ביתיים בעלי דרישות גבוהות וכן לאנשי מקצוע כמו צלמים, עורכי ווידיאו, מעצבים ועוד. בנוסף לאיכויות ועושר הצבע מתאפיין המסך בעיצוב א2תמונה מסך קוואנטום דוטלגנטי, דק ונקי, ללא כל כפתורים פיסיים בולטים.

 

 

30% יותר צבעים

Quantum Dot Colorהיא טכנולוגיית nanomaterialחדשנית המפיקה צבעים רוויים ומדויקים יותר, במגוון צבעים עשיר יותר בשיעור של 30% בהשוואה לסקלת הצבעים sRGB   של מסכי ה-LED. בנוסף, מחירה נמוך בסדרי גודל בהשוואה לטכנולוגיות צבע קריטיות אחרות וצריכת החשמל שלה נמוכה יותר בשיעור של 25%.

כדי למנף את איכויות הצבע שולבו במסך החדש טכנולוגיית IPSADSלשדרוג חדות התמונה, רזולוציית ה-Full HD ברמת אבחנה של 1920 x 1080 וטכנולוגיה שמרחיבה את זוויות הצפייה עד ל-178 מעלות.

כמו כן שולבו מספר טכנולוגיות ‘חכמות’ של פיליפס לשיפור נוסף של איכויות הצבע: טכנולוגיית SmartImage Lite החלוצית מבית פיליפס שמנתחת את התוכן המוצג במסך ובהתאם לתרחיש שהמשתמש בוחר היא מעלה באופן דינמי את רמת הניגודיות, את רמת הריווי וחדות התמונות וקטעי הווידיאו. כל זאת בזמן אמת, בלחיצת כפתור בלבד. טכנולוגייתSmartColor Lite   שמאפשרת כיול קל ומהיר של כל הפרמטרים של התצוגה. טכנולוגיית SmartContrast שעוקבת אף היא אחר התוכן המוצג ושולטת על עוצמת האור האחורי באופן שמאפשר התאמה מיטבית של הניגודיות בתמונות ובווידיאו. לצורך ביצועים גבוהים יותר שולבה טכנולוגיית5 ms SmartResponse המציעה זמן תגובה מהיר ברמה של משחקי מחשב.

תכונה חיונית נוספת למשתמשים ביתיים היא קישוריות  MHL (Mobile High Definition Link) שמאפשרת חיבור סמרטפונים ומכשירים ניידים אחרים למסך ותצוגת התמונות במסך גדול ברזולוציית Full HD. כן מוצעים רמקולים פנימיים באיכות גבוהה.

 

תגובות סגורות