חדשות היום

חברת n-Join הישראלית פותחת סניף באירופה

חברת n-Join, הישראלית, מחממת הסטארט אפים של טרה ונצ’רס ביוקנעם, המפתחת מערכות לייעול תהליכי ייצור אוטומטיים, הודיעה על פתיחתו הרשמית של סניף החברה באירופה. הנציגות האירופאית נולדה מתוך דרישה הולכת וגוברת של השוק האירופי למוצרים מבוססי טכנולוגיית IoT. הסניף הוקם בהיידלברג, גרמניה, ויהיה אחראי על תהליכי פיתוח עסקי ושיווק לכל רוחבה של היבשת. פתיחתו של הסניף מהווה אבן דרך משמעותית עבור הסטארט-אפ הישראלי שפעילותו נמצאת במגמה מתמדת של צמיחה.

הסניף האירופאי ינוהל על ידי יוסט דורקן, אשר קודם לתפקידו זה, שימש כמנכ”ל ונשיא מכון SAS. בנוסף, ייסד דונקן את InfoWare, חברת ייעוץ שנמצאת היום בבעלות Hewlett Packard, וכן, ייסד את חברת ICasus.

חיים פירטינסקי, מנכ”ל ומייסד n-Join: “גייסנו את יוסט דורקן להובלת הסניף האירופאי בשל כישוריו והיותו דמות יוצאת דופן בתעשיה. כבר עכשיו, עם תחילת הפעילות באירופה זכתה
n-Join במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים Autobahn וגברה על 300 מתחרים ביניהם יצרניות מובילות מאירופה”.

יוסט דורקן מנכ”ל n-Join אירופה: “הטכנולוגיה של n-Join היא עתידו של הייצור באשר הוא, והשוק האירופאי זקוק לה בכדי להתפתח וליצור יתרון תחרותי. אני גאה ונרגש לקחת חלק בחברה ולחלוק את הטכנולוגיה שלנו עם חברות כימיקלים, יצרניות רכב, יצרניות מזון ומשקאות מובילות באירופה”.

תגובות סגורות